Advertentie | |
|
![]() |
|
www.the-underdogs.org waarschijnlijk.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Warcraft 1 heeft helaas een interface die niet al te prettig werkt qua het selecteren en commanderen van units. Ik weet niet meer precies wat 't was, maar 't was vervelend. WC2 had dit probleem niet meer. Daarom zou ik liever WC2 spelen (met expansions), hoewel er niet meer veel herinner van WC1, granted. Waarom probeer je WC2 niet, die is nog best makkelijk te krijgen voor een prikkie, en op bekende plaatsen. Ik heb hier het origineel liggen met expansion pack (Dark Portal) maar die CD ga ik je niet verkopen, die is zo erg versleten dat-ie niet meer werkt
![]()
|
![]() |
Op de site van blizzard kan je nog wel een demo krijgen. Het enige nadeel is dat ze nergens meer warcraft 1 vermelden in hun links, maar volgens mij is de link www.blizzard.com/war1
Dan moet je daar maar even zoeken naar de demo, want ik denk dat je lang kan zoeken als je naar een cd-winkel gaat. |
![]() |
|
Ik heb WarCraft II twee keer, een B.net-edition en met uitbreiding en een gewone. Maar WarCraft I heb ik maar één keer, het spijt me.
![]() Ik heb een tijd lang WC I gespeeld, voordat ik aan II (en StarCraft ![]() ![]() Mja, goeie herinneringen aan. ![]()
||
Citaat:
![]() link ontopic: Ik had vroeger warcraft1, nu heb ik deel 2 plus uitbreiding en deel 3 heeft een vriend van me.. en deel 1 blijft iets hebben dat de vervolgen niet hebben. is idd erg leuk.
|
Heeft warcraft nog nooit gespeeld.
Heeft de demo gedownload ff installen en bekijken. ![]() En ben warcraft2 aan het downen.
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 16:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is echt megavet isie aant rappen en hoor je van die zwaarden slaan download em op kazaa, maar origineel is natuurlijk helemaal vet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Warcraft (Sam Raimi, 2011) Verwijderd | 7 | 24-05-2010 14:27 | |
Games |
World of Warcraft Trailer - Conquest of Azeroth catbabo | 5 | 11-09-2008 08:48 | |
Games |
Wat is er nou zo leuk aan al die (openings)filmpjes van Warcraft III? Kazanka | 47 | 16-06-2004 23:10 | |
Games |
Hoeveel Legale Games own jij? Zakrosser | 112 | 31-05-2004 17:42 | |
Games |
warcraft 3 wordt een heilig spel king112 | 12 | 05-05-2002 11:28 |