![]() |
astrojax
Kennen jullie dit nieuwe (?) spel al?
Astrojax zijn 3 balletjes aan een touw, niks leuks aan zou je zeggen, maar het is dus de bedoeling dat je er verschillende moves mee gaat maken en dat is niet makkelijk! http://www.astrojax.com/images/trick.../butterfly.gif kennen jullie deze japanse rage>? en wat voor trucjes kunnen jullie er al mee? http://www.astrojax.com/images/trick...nced/venus.gif edit : op www.astrojax.com kan je hier meer over lezen en kan je ok leuke filmpjes bekijken over wat je er allemaal mee kunt doen. |
Ken het niet, maar het lijkt me wel leuk om eens te proberen. :)
Heb je nog bepaalde sites die over deze nieuwe rage gaan? :) |
Een vriend van mij is eraan verslaafd...
Tja, zelf ken ik het niet echt... :rolleyes: |
oh god, hou op :|
zijn 'n paar mensen die ik ken 'n tikkeltje verslaafd eraan, heb 't ook eens geprobeerd, beetje loos... ik jongleer liever :) |
Dat is inderdaad veel zinvoller (y)
:p |
Citaat:
|
Het lukt mij nogeneens met twee balletjes :confused:
Maar goed, zal wel kwestie van oefenen zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik ken het niet en ik denk dat ik er het geduld niet voor heb.
|
Citaat:
:p |
Wat is er mis met een jojo?
|
Citaat:
|
Ik vind ze er maar uitzien als een bizar seksspeeltje :(
|
leuk zeg, japanse rages...
met zn allen zon ding kopen, t vervolges niet kunnen en m daarna nooit meer gebruiken... |
Citaat:
dat ze zo 1 voor 1 naar binnen schieten :p |
Citaat:
ik heb ze vanmorgen aan mn moeder gegeven als verjaardag kadootje en die zat ook al vreemd op te kijken :D |
ik denk dat ik er gek van zou worden
t lijkt echt neits voor mij :o |
ik ken het wel. Was een tijd geleden op vakantie in Londen en daar hadden ze die dingen bij een speelgoedzaak en probeerden ze het me aan te smeren onder het mom van in Europa is het nog niet uit, wordt grote rage, dan loop je voor, blabla. Ik geloofde ze niet en nu loopt iedereen er mee :).
Maar het is niks voor mij. Zou 1 week er veel mee bezig zijn om het te leren en het daarna niet leuk meer vinden... |
Alweer zo'n commercieel prulding! Tegenwoordig worden er allemaal van dat soort aftreksels van de jojo en de tol op de markt gebracht, en er wordt nog goud geld aan verdiend ook.
Ik geloof dat ik ook maar eens met een een bult reclame zo'n ding ga verkopen.. een boemerang aan een touwtje ofzo. |
wat moet ik daarmee?
ik kan mn tijd wel beter besteden dan met 3 balletjes aan een touwtje 'leuke' figuurtjes maken.... |
Citaat:
|
waar kan je die dingen kopen/ hoe duur zijn ze/ hoe zien ze eruit?
|
Citaat:
anders zou ik nu misschien wel met zo'n stom touwtje aan het spelen zijn :eek: |
Citaat:
Ik noem het 'Boomerope' :cool: |
Citaat:
heb je al een proto-type? |
Kan je beter iets anders verzinnen. Boomerangen is nog best moeilijk. :)
|
Citaat:
anders is de lol er ook gauw af |
Citaat:
|
saaai... :rolleyes:
|
ik ken ze, 2 vrienden van me zijn er helemaal gek van... met discolichtjes voor de sier en rubberen ballen voor het ruigere werk. ik kan er niets mee, stoot toch alleen maar dingen om enzo
|
Citaat:
Ik heb hem voor 7 euro bij de blokker gekocht |
ik heb ze al zien liggen ja. lijkt me wel leuk
|
nooit gezien, niks voor mij.
|
Oooh, waar is die goede oude goude tijd
van de jojo gebleven? |
Citaat:
jojo's waren hier trouwens 3 jaar geleden nog erg in |
Lijkt me zeer irritant. :o
|
Citaat:
Jojo`s integendeel. Rrrraaww. ;) |
leukleuk
heb zelf de saturn versie, met lichtjes erin, erg leuk in het donker begin er al aardig bedreven in te raken, ken al verschillende truukjes enzo maarrem het is erg verslavend en net zo leuk als een jojo |
Dit is de eerste keer dat ik er over hoor. Leuk voor mensen die zich vervelen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |