![]() |
|
![]() |
Kennen jullie dit nieuwe (?) spel al?
Astrojax zijn 3 balletjes aan een touw, niks leuks aan zou je zeggen, maar het is dus de bedoeling dat je er verschillende moves mee gaat maken en dat is niet makkelijk! ![]() kennen jullie deze japanse rage>? en wat voor trucjes kunnen jullie er al mee? ![]() edit : op www.astrojax.com kan je hier meer over lezen en kan je ok leuke filmpjes bekijken over wat je er allemaal mee kunt doen. Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 12:17. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ken het wel. Was een tijd geleden op vakantie in Londen en daar hadden ze die dingen bij een speelgoedzaak en probeerden ze het me aan te smeren onder het mom van in Europa is het nog niet uit, wordt grote rage, dan loop je voor, blabla. Ik geloofde ze niet en nu loopt iedereen er mee
![]() Maar het is niks voor mij. Zou 1 week er veel mee bezig zijn om het te leren en het daarna niet leuk meer vinden...
|
Alweer zo'n commercieel prulding! Tegenwoordig worden er allemaal van dat soort aftreksels van de jojo en de tol op de markt gebracht, en er wordt nog goud geld aan verdiend ook.
Ik geloof dat ik ook maar eens met een een bult reclame zo'n ding ga verkopen.. een boemerang aan een touwtje ofzo.
||
Citaat:
![]() Ik noem het 'Boomerope' ![]()
||
Citaat:
jojo's waren hier trouwens 3 jaar geleden nog erg in
|
leukleuk
heb zelf de saturn versie, met lichtjes erin, erg leuk in het donker begin er al aardig bedreven in te raken, ken al verschillende truukjes enzo maarrem het is erg verslavend en net zo leuk als een jojo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tics Pan Am | 60 | 24-07-2004 01:08 | |
Lifestyle |
wat is de betekenis van het woord "trend" ikbenLINDA | 13 | 09-09-2003 18:41 | |
Films, TV & Radio |
Mtv, tmf, the box Verwijderd | 44 | 22-06-2003 15:46 | |
Lifestyle |
Astrojax L. | 15 | 28-05-2003 16:03 |