![]() |
Wat draag je als je thuisbent?
En je bent niet van plan naar buiten te gaan, welke kleren en schoenen draag je dan?
|
Meestal alleen boxer :o
|
mn elmopyjama broek en een hemdje.
of anders een trainingsbroek met een sweater. iig iets gemakkelijks :) (duh) |
als 'r niemand thuis is, niets, of boxer.
anders 'n boxer en 'n tshirt. soms 'n verragde housebroek erbij nog. |
Badjas.
|
Yeah housebroeken (y)
|
gewoon wat ik altijd aan heb....
|
Gewoon mn normale kleren :)
|
3/4 skatebroek en boxer...
|
kleren waarin ik wel naar buiten kan, ik probeer namelijk wel minstens een keer per dag het huis uit te gaan.
|
Citaat:
|
gewoon me normale kleren en als koud is een makkelijke joggingbroek liefs badstof :o en lekkere fleece trui met dikke sokken ofzo :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat zielig dat je speciaal iets aan moet trekken om naar buiten te kunnen gaan.. nja kan me in ieder geval niet voorstellen dat dat echt zo irritant is, je kunt toch ook op dat moment gewoon effe een broek en tshirt pakken :confused: |
gewooon broek en tshirt, dat als er iemand onverwachts langskomt ik niet in me boxer loop
|
Citaat:
|
Citaat:
dan doe ik eerst open en trek ik daarna ff 'n broek en shirt aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als 't vrienden zijn, of familie ofzo, dan boeit 't sowieso niet. als 't onbekenden zijn is 't hun probleem dat ze het genant vinden, en ik zie ze daarna toch niet meer. |
Exact hetzelfde als wanneer ik niet thuis ben. ;)
|
Soms laat ik mijn make-up weg.
|
Gewoon wat ik anders ok draag...ik word chaggie van pyjama's of badjassen en dichte gordijnen oid. :confused:
|
zeflde wat ik altijd draag of gewoon pyama.
|
Ik moet altijd wel een keer naar buiten, want wij hebben 2 honden die uitgelaten moeten worden. Meestal heb ik dus gewoon hetzelfde als normaal aan.
|
Mijn pyjama :) Blauwe geruite broek met blouse
|
meestal een paardrijbroek, (stal)schoenen en een vieze paardrijpolo.
|
uhm...tsja, eigenlijk hetzelfde als wat ik normaal aanheb....misschien een wat ouder t-shirt, of een broek met ner-niet-meer-uitgaande vlekken erin..maar over het algemeen toch gewoon dezelfde kleren hoor
|
En wat voor schoenen enzo hebben jullie dan aan?
|
Citaat:
|
Als ik gewoon de hele dag thuis ben heb ik de kleren aan die ik normaal ook draag. Als ik s'middags thuis kom uit me werk en weet dat ik s'avonds niet meer weg hoef (en er ook niemand langs komt) spijkerbroek of lange wijde rok en een grote trui of vest, iets waarmee ik lekker onderuit kan hangen op de bank zonder dat t vervelend zit
|
Citaat:
|
een groot t-shirt met een wijde broek, en geen schoenen... :o
|
Gewoon de kleren die ik normaal ook aan zou doen als ik wél naar buiten zou gaan.
Ik heb binnen bijna nooit schoenen aan, alleen als ik van buiten kom of ik naar buiten ga. Wel heb ik thuis pantoffels aan. |
als ik net uit bed kom ofzo dan draag ik meestal een hemdje of tshirt ofzo met een boxershort of oude wijde broek en blote voetjes
en smiddags ofzo meestal geen makeup en zachte fijne kleren en geen sokken of schoenen wan opblotevoetenlopen is heerlijk |
Citaat:
Citaat:
behalve als je in een verdwaalde glasscherf stapt... (n) das vervelend :( |
broek met t-shirt, haar in staart en geen shoenen/sieraden/makeup
|
Citaat:
maar je moet ook kijken waar je loopt natuurlijk :p |
Citaat:
glas is doorzichtig dus dat zie je niet :p naja, eigenlijk had ik dat schaaltje wat ik gisteren liet vallen wat beter weg moeten zuigen met de stofzuiger... |
hetzelfde als dat ik wel naar buiten ga
alleen als ik het koud heb zoek ik ergens een vest of jasje en dan denk ik niet na over de kleurencombinatie ofzo (ik heb nu ook een geweldige combinatie aan ;)) en thuis heb ik nooit schoenen aan |
Ligt aan m'n bui, soms heb ik zin om te tutten en dan zie ik eruit alsof ik naar een feesjte ga ofzo. Maar soms trek ik wat makkelijks aan: pofbroek en een t-shirtje ofzo. Met slippers en m'n haar in een knot.
Maar ik hou echt m'n badjas niet aan :p |
eigenlijk hetzelfde als wanneer ik wel wegga, maar soms ben ik ook in zo'n bui dat ik een joggingbroek en een wijd t-shirt met dikke sokken aan doe.
|
Maar Muizzz en Bloempjuh, ik heb in het fotoboek geen foto's gezien waarop jullie op blote voeten zijn... zijn jullie op die andere foto's dat dan ook?
|
Normaal mn trainingsbroek, maar die is kwijt.
Nu mijn zwarte broek van heel fijn zittende stof en een wijd tshirt en als het koud is mn grijze fleecetrui. En graag blote voeten... :) |
dingen waarmee ik me over het algemeen niet op straat wil vertonen...:)
|
string + bh :cool:
|
Citaat:
|
meestal draag ik thuis niets als ik nog niet het huis uit ben geweest en anders gewoon de eerste best oude spijkerbroek
|
Citaat:
|
M'n boxershortje (maatje 164 :eek: ) met aardbeien en een strakachtig hempje en als het koud is m'n knalrode ski-sokken... Errug leuk, van de week kwam mijn ex aan de deur...'Wat zie je er tof uit!' Dat vond ik echt schattig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |