Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en wat zielig dat je speciaal iets aan moet trekken om naar buiten te kunnen gaan.. nja kan me in ieder geval niet voorstellen dat dat echt zo irritant is, je kunt toch ook op dat moment gewoon effe een broek en tshirt pakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan doe ik eerst open en trek ik daarna ff 'n broek en shirt aan.
||
Citaat:
als 't vrienden zijn, of familie ofzo, dan boeit 't sowieso niet. als 't onbekenden zijn is 't hun probleem dat ze het genant vinden, en ik zie ze daarna toch niet meer.
Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 13:57. |
![]() |
|
Als ik gewoon de hele dag thuis ben heb ik de kleren aan die ik normaal ook draag. Als ik s'middags thuis kom uit me werk en weet dat ik s'avonds niet meer weg hoef (en er ook niemand langs komt) spijkerbroek of lange wijde rok en een grote trui of vest, iets waarmee ik lekker onderuit kan hangen op de bank zonder dat t vervelend zit
|
![]() |
|
als ik net uit bed kom ofzo dan draag ik meestal een hemdje of tshirt ofzo met een boxershort of oude wijde broek en blote voetjes
en smiddags ofzo meestal geen makeup en zachte fijne kleren en geen sokken of schoenen wan opblotevoetenlopen is heerlijk
|||
Citaat:
![]() Citaat:
behalve als je in een verdwaalde glasscherf stapt... ![]() das vervelend ![]()
||
Citaat:
glas is doorzichtig dus dat zie je niet ![]() naja, eigenlijk had ik dat schaaltje wat ik gisteren liet vallen wat beter weg moeten zuigen met de stofzuiger...
|
Ligt aan m'n bui, soms heb ik zin om te tutten en dan zie ik eruit alsof ik naar een feesjte ga ofzo. Maar soms trek ik wat makkelijks aan: pofbroek en een t-shirtje ofzo. Met slippers en m'n haar in een knot.
Maar ik hou echt m'n badjas niet aan ![]()
|
M'n boxershortje (maatje 164
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Als het regent. Black Sugar | 80 | 14-10-2002 15:22 |