![]() |
Apers, je mening
Ok, zoals beloofd in een ander topic in dit subgedeelte van het forum, de vraag:
Wat vinden julliue van Nederlandse punkrockband 'the Apers'? |
super coole band, hardwerkende jongens, en ze hebben verdiend waar ze nu zijn en ik hoop voor ze dat ze nog groter worden...
aardige gasten en ik ben hun ex-roady ;) |
In het topic noemde jij the apers de beste punkband, en dat vind ik 'iets' teveel van t goeie.. leuke band. leuke shows. nothing more, nothing less.
|
ik vind punk in het algemeen ruk zo - ook de Apers
|
Citaat:
|
leuk bandje.. laatste keer dat ik ze zag speelde ze op een festival georganiseerd door vrienden van mij. er was nog bijna niemand, ze hadden echt een publiek van 5 man ofzo. dat krijg je als je geen reclame maakt voor een festival. (n)
|
Wmauh
|
Met de muziek ben ik niet zo heel bekend, heb een cd ofzo maar kevin is wel een aardige dude.
|
mijn mening is een combinatie tussen die van roxanne en rosa
|
goeie band & aardige gasten (y)
|
Ze werken hard vóór de muziek.... + ze zijn aardig enz, en het klinkt lekker :-) en van die stem, ik vind het wel meevallen, het past wel bij de muziek...
|
Citaat:
maar dat maakt t nog niet gelijk de beste punkband.http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_finger.gif |
pff weeknie meer eigenijk, paar jaar geleden gezien in nijmegen maar ik was nie echt mega onder de indruk toen..
|
liefhebbers check:
screeching weasel the riverdales the queers mr. t experience the manges |
Ik heb een keer een stukje van ze op Lowlands gezien. Nodigde niet uit tot meer luisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom dan? |
om de vrolijkheid, instrumentbeheersing, het superstrakke samenspel...
|
Citaat:
The Apers zijn toffe gasten, ze werken hard, het is een goeie band, met gerse shows. |
Citaat:
|
Citaat:
|
juist, ik zeg waarom op de manier hoe ik een band bekijk en dan is het niet goed...
|
ik vind ze niet onaardig...zijn ook wel toffe lui...
|
Ik vind het wel cool dat hun dat rock and roll gebeuren vrij serieus nemen, gitaar op de knieen en de schoft uithangen, en maar rocken en tieren.
dat is cool. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: ik heb iets in je fotoboek gezet :) |
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
zijn best vet, vind het live wel vetter als op cd.
op lp nooit gehoord maar das natuurlijk wel te vergelijken met cd |
Citaat:
|
Geweldige band.
Ze gingen keertje hier in t parkhof optreden,na afloop nog ff met kevin gepraat. vriendin van me had hun cd toen gekocht. Lekkere muziek! (y) :) |
Aardige gasten, Jerry natuurlijk ietwat arrogant, maar dát is 'attitude' ;) De muziek staat me niet altijd aan, iets teveel van hetzelfde naar mijn mening. Maargoed, dát is natuurlijk een ouderwetse kwestie van smaak.
En natuurlijk helemaal geweldig dat ze helemaal zelf alles hebben gedaan en tegenwoordig wel érg vaak optreden, dáár heb ik écht r.e.s.p.e.c.t voor! (y) |
Citaat:
|
hij heeft mij er nog van verzekerd dat ie niet moeders mooiste was.
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
doe mij maar Peter Pan
|
Muziek is wel ok.
|
ik kwam die zanger van the apers tegen op dat festival en ik had hem nog nooit van dichtbij gezien dus ik wist niet wie hij was.. en hij zei zo: hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en ik mompelde iets van hoi en maakte dat ik wegkwam omdat ik dacht dat het één of andere mafkees was. ja. |
hele tpoffe lui en leuke muziek....vin ze live overigens stukken beter dan op ceedee!!! :D...duzzz!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind peter pan ook leuk, maarja, ze zijn idd niet te vergelijken...
|
De muziek vind ik wel leuk, maar wat teveel van hetzelfde.
Wel respect voor hun harde werken |
Ik heb ze een x gezien en toen was het een leuk optreden :)
|
Zoals gezegd. Hardwerkende dudes en ze plukken nu de vruchten van dat werken.
Muziek is niet mijn ding, maar vind t niet vreselijk ofzo. Kevin seems like a nice guy. 1x tegenaan lopen lullen, maar ik was fubar dus daarom gok ik t maar haha. |
Citaat:
Douchebag Leer eens zinenn van mensen intepreteren op de JUISTE wijze. Kan je dat niet? Koop je een woordenboek en ga je op Nederlandse les. vraag het daar na, en schrijf een opstel over intepretatie. Dat lever je bij mij in en krijg je een voldoende of een onvoldoende. Op basis daarvan mag je verder posten. |
ik vind de muziek een beetje simpel, wel leuk...
wat ik koel vind is dat ze alles zelf regelen, bijvoorbeeld een tour van 6 week door amerika is best lastig. voor de rest vind ik dat ze misschien een beetje overschat worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |