Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() The Apers zijn toffe gasten, ze werken hard, het is een goeie band, met gerse shows.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Geweldige band.
Ze gingen keertje hier in t parkhof optreden,na afloop nog ff met kevin gepraat. vriendin van me had hun cd toen gekocht. Lekkere muziek! ![]() ![]()
|
Aardige gasten, Jerry natuurlijk ietwat arrogant, maar dát is 'attitude'
![]() En natuurlijk helemaal geweldig dat ze helemaal zelf alles hebben gedaan en tegenwoordig wel érg vaak optreden, dáár heb ik écht r.e.s.p.e.c.t voor! ![]()
||
Citaat:
|
ik kwam die zanger van the apers tegen op dat festival en ik had hem nog nooit van dichtbij gezien dus ik wist niet wie hij was.. en hij zei zo: hiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en ik mompelde iets van hoi en maakte dat ik wegkwam omdat ik dacht dat het één of andere mafkees was. ja.
|
Zoals gezegd. Hardwerkende dudes en ze plukken nu de vruchten van dat werken.
Muziek is niet mijn ding, maar vind t niet vreselijk ofzo. Kevin seems like a nice guy. 1x tegenaan lopen lullen, maar ik was fubar dus daarom gok ik t maar haha.
||
Citaat:
Douchebag Leer eens zinenn van mensen intepreteren op de JUISTE wijze. Kan je dat niet? Koop je een woordenboek en ga je op Nederlandse les. vraag het daar na, en schrijf een opstel over intepretatie. Dat lever je bij mij in en krijg je een voldoende of een onvoldoende. Op basis daarvan mag je verder posten.
|
![]() |
ik vind de muziek een beetje simpel, wel leuk...
wat ik koel vind is dat ze alles zelf regelen, bijvoorbeeld een tour van 6 week door amerika is best lastig. voor de rest vind ik dat ze misschien een beetje overschat worden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[enquete] over hip hop Dr HenDre | 120 | 27-08-2005 22:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Muziek |
beste punk plaat ooit dark_poetry | 140 | 04-07-2003 22:58 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Perfectionisme iamre18 | 16 | 04-11-2002 07:26 | |
Muziek |
Commercieel versus Alto angela123 | 29 | 16-07-2002 22:15 |