![]() |
Orgasme tegen menstruatiepijn?
Hier en daar lees ik dat een orgasme goed zou zijn tegen menstruatiepijn, maar bij mij helpt het niet... iemand ervaringen hiermee??
|
Ik moet er niet aan DENKEN dat er iemand aan me zit als ik ongesteld ben... Doet allemaal veel te pijn!
|
Citaat:
|
bij mij helpt t wel.
ik heb altijd super veel pijn maar ik wil dan juist dat er iemand aan me zit,ik heb dan veel behoefte aan lichamelijk contact |
Citaat:
|
Bij mij helpt het dus! Vooral als ik lang tegen het randje fiets en dan nadien dus op het einde hele forse orgasmesamentrekkingen heb... om de een of andere reden lijken al mijn spieren nadien veel slapper, en doet het ook (korte tijd) geen pijn meer in mijn buik.
|
Citaat:
|
ik vindt ook dat het helpt :p
Mijn vriend vindt het niet vies om tijdens menstruatie wat te doen dussss :D en anders doe je het zelf,leg handdoekkie eronder washandje bij de hand of anders in bad/douche ;) Het helpt echt vermindert de pijn.ook als ik hoofdpijn heb dat zakt meteen weg dan :confused: :D |
Ja, tegen hoofdpijn helpt het ook. Na de sex is hoofdpijn bij mij altijd verdwenen. En veel lekkerder dan een aspirine :)
|
als de mannen dit lezen gaat de hoofdpijnsmoes de kast in
|
Citaat:
|
Nee helpt bij mij niet. Een orgasme doet bij mij juist alleen nog maar meer pijn. :(
|
Citaat:
zo leer ik toch nog wat van mn vriend (hij studeert biologie) [tot zover de biologische verklaring] Het kan natuurlijk ook de afleiding zijn... :) |
Dat het helpt tegen hoofdpijn wist ik al... maar ook tegen menstruatie pijn? Hmmmz... mijn vriend moet van mij afblijven die dagen... en hij zit ook liever niet aan mij dus mjah helpt ook niet veel al shet al zou werken.
|
Nou en of dat het helpt!
Als ik me echt geen raad meer weet met de pijn en ik kom klaar, word de pijn minder. |
Citaat:
|
Bij mij wordt het geloof ik juist erger :D
|
ik heb een spiraaltje en als ik dan klaar kom als ik ongestelt ben heb ik pijn aan het spiraaltje dus voor mij maakt het niet zo veel uit!
chretienne |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb tijdens mijn menstruatie geen last van pijn, maar voel me nu niet meteen geroepen om iemand te laten .............. nee bah, lijkt me maar niks tijdens menstruatie dan wacht ie maar 5 dagem
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |