Bij mij helpt het dus! Vooral als ik lang tegen het randje fiets en dan nadien dus op het einde hele forse orgasmesamentrekkingen heb... om de een of andere reden lijken al mijn spieren nadien veel slapper, en doet het ook (korte tijd) geen pijn meer in mijn buik.
ik vindt ook dat het helpt
Mijn vriend vindt het niet vies om tijdens menstruatie wat te doen dussss en anders doe je het zelf,leg handdoekkie eronder washandje bij de hand of anders in bad/douche
Het helpt echt vermindert de pijn.ook als ik hoofdpijn heb dat zakt meteen weg dan
Hippe Woepsie schreef op 31-07-2003 @ 16:08: dat vind ik dus ook...weet niet of een orgasme helpt, zou best wel kunnen..Ontspanning eej
Als je klaarkomt c.q opgewonden bent maakt je lichaam endorfine aan, dat is een soort natuurlijke morfine... en werkt dus als een pijnstiller. Bij mij is het wel goed tegen hoofdpijn...
zo leer ik toch nog wat van mn vriend (hij studeert biologie)
[tot zover de biologische verklaring]
Het kan natuurlijk ook de afleiding zijn...
01-08-2003, 00:13
Verwijderd
Dat het helpt tegen hoofdpijn wist ik al... maar ook tegen menstruatie pijn? Hmmmz... mijn vriend moet van mij afblijven die dagen... en hij zit ook liever niet aan mij dus mjah helpt ook niet veel al shet al zou werken.
Somebody Special schreef op 01-08-2003 @ 06:41: Nou en of dat het helpt!
Als ik me echt geen raad meer weet met de pijn en ik kom klaar, word de pijn minder.
ik heb tijdens mijn menstruatie geen last van pijn, maar voel me nu niet meteen geroepen om iemand te laten .............. nee bah, lijkt me maar niks tijdens menstruatie dan wacht ie maar 5 dagem