![]() |
Heb je ook wel eens dat je iets heel graag wil hebben?
.. en dat ook realiseerbaar is? Zo ben ik al een tijdje een fan van motoren en ben ik altijd van plan geweest om later een sportmotor te kopen. Mijn rijbewijs wil ik zo snel mogelijk halen, maar daar heb ik momenteel nog geen geld voor. :)
Hebben jullie dingen die je graag zou willen hebben, maar waar je nu alleen nog maar over kan dromen? :) |
een eigen nachtclub/discotheek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja een nieuwe fiets... maar nog ff spare
|
ik wilde heel graag rolschaatsen hebben.. en nu heb ik ze al een paar maanden, en staan ze te verstoffen :o
|
Kennis en levenservaring.
Beide zullen nog jaren vergen om te groeien. :( |
ja. Nu eigenlijk... Terug die 2 armen om me heen..
|
Teveel om op te noemen
|
Een professionele snookertafel in een grote ruimte met een felle lamp erboven. Alhoewel ik daaraan moét toevoegen dat wel beweerd wordt dat vermoed wordt dat eventueel de lampen meewerken aan het vormen van statische elektriciteit tussen de ballen.
|
- Huisje-boompje-beestje (cliché, ik weet het :o)
- Diploma - Een hangmat (serieus, maar mijn kamer is daar nou niet echt geschikt voor) |
Ik wilde heel graag m'n VWO diploma...en die heb ik nu, tegen m'n verwachtingen in. Ben ik dus erg blij mee.
|
telt sex ook?
|
ik wil nooit echt grote dingen en de dingen die ik wil zijn meestal op de korte termijn realiseerbaar:)
|
Niet echt iets hebben maar wel iets doen.
Ik zou graag ergens aan het water liggen (zwembad, meertje, Gooimeer, zee, etc.) Wat helaas niet kan omdat ik 4 weken met een ingetapte voet zit (n) |
Citaat:
|
Ik wil heel graag... mja.. ehm... een huisje met een kindje en leuk werk :P :) Misschien wordt dat ooit nog realiseerbeer [edit]realiseerbaar :P [/edit]..
(Get, Andijvie, wat ben jij afschuwelijk burgelijk zeg... (n) :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil heel graag die leuke, grote, lieve, zachte teigetje van de blokker....
€50,.- is me alleen te veel voor een knuffel... :( |
niks eigenlijk. Ik heb alles al :p
Mja ik heb al een paar cabrio's en villa's enzo uitgekozen voor later. Maar of dat realiseerbaar is? :D |
een OV-jaarkaart :cool:
|
Een piano. Vroeger hadden we er één maar die is helaas verkocht. Oh en een kat, maar dat is momenteel niet realiseerbaar.
|
Nou.. Ik zou wel heel graag een nieuwe telefoon willen hebben.. Maar ik heb op dit moment geen geld... Dus het is op dit moment een soort droom voor me :D
|
Een kat. Als ik ooit uit huis ga, haal ik meteen een jonge :)
|
Citaat:
Een baan dan? |
-Vriendin
-Dit schooljaar halen - Goed gevulde bankrekening -Eigen huis |
een hoger saldo op mn bankrekening
|
Ik zou heel graag het aankomend collegejaar willen halen. (y)
|
Citaat:
met het 2e kan je Ik niks, dat zul je zelf moeten doen dat 3e komt eraan, even geduld nog (nouja, eigen huis, wel delen he ;) ) In mijn gevalletje: een motor, omdat ik eind deze maand mijn motorrijbewijs ga halen... :D :cool: |
een jukebox
een fonkelnieuwe Zundapp KS50 model 1978 mag ook :o |
Ik weet er nog een, maar het is geen ding en ik zeg het hier niet :o
|
Hell yeah, m'n master of laws-titel. Dan gaat de wereld voor me open :) Nu nog drie jaar hard studeren, da's minder.
|
nee.. :(
|
Citaat:
Ook geen lekker ding? :p |
jah een contrabas en contrabas les :)
maar mijn moeder vind het geen goed idee omdat ik al veels te veel dingen doe en ik dan overwerkt raak :eek: maar ik krijg het wel voor elkaar, waar een wil is is een weg! |
Citaat:
|
Een glaasje water zou ik momenteel wel willen hebben...
|
Citaat:
komtie hou je vast we gaan het realiseren : 0. Pak een glas 1. Loop naar de vriezer als je die hebt en kijk of er ijsblokjes in zitten.. zo ja, ga door naar punt 2 zo nee ga door naar punt 3 2. Pak de ijsblokjes en doe er 2 in een glas! 3. Loop naar de kraan en vul je gepakte glas met water KLAAR is Kees! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: ik moet aan een nieuw bed en ik heb echt een fantastisch hemelbed gezien, ben dr helemaal verliefd op. Helaas ;) is het een tweepersoonsbed en heb ik daar geen ruimte voor maar mocht het er nog zijn als ik op mezelf ga is dat zeker het eerste *mocht ik geld hebben* dat erin komt :) |
Een Mustang Mach I. Een zwarte. Voorlopig niet echt realiseerbaar.
|
Ik wil een kasteel.
~Demo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Digitale camera
Hangmat :) Meer kan ik niet verzinnen... (materiele dingen dan) |
Citaat:
|
Ik wil heeeeeeel graag een kamer in Nijmegen.
|
Ik heb dat volgens mij alleen met kleren en 'kleine' dingetjes. Echt grote dingen wil ik niet hebben geloof ik, of toch wel, een studentenkamer volgend jaar!
|
Mijn NOB/CMAS 2* Advanced Diver - duikdiploma. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |