| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
met het 2e kan je Ik niks, dat zul je zelf moeten doen dat 3e komt eraan, even geduld nog (nouja, eigen huis, wel delen he )In mijn gevalletje: een motor, omdat ik eind deze maand mijn motorrijbewijs ga halen...
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
komtie hou je vast we gaan het realiseren : 0. Pak een glas 1. Loop naar de vriezer als je die hebt en kijk of er ijsblokjes in zitten.. zo ja, ga door naar punt 2 zo nee ga door naar punt 3 2. Pak de ijsblokjes en doe er 2 in een glas! 3. Loop naar de kraan en vul je gepakte glas met water KLAAR is Kees! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ontopic: ik moet aan een nieuw bed en ik heb echt een fantastisch hemelbed gezien, ben dr helemaal verliefd op. Helaas is het een tweepersoonsbed en heb ik daar geen ruimte voor maar mocht het er nog zijn als ik op mezelf ga is dat zeker het eerste *mocht ik geld hebben* dat erin komt
|
|
|
|
|
|
Ik heb dat volgens mij alleen met kleren en 'kleine' dingetjes. Echt grote dingen wil ik niet hebben geloof ik, of toch wel, een studentenkamer volgend jaar!
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Aankomen quintyy | 12 | 07-01-2015 22:24 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #1873 Verwijderd | 500 | 30-10-2013 16:31 | |
| Liefde & Relatie |