![]() |
opzet fantasy verhaaltje
Omdat dit oorspronkelijk geschreven is als achtergrondverhaaltje voor een roleplaying character zijn er wat karakters nog niet voldoende uitgewerkt (omdat iedereen in dat spel ze toch wel kende)
Het begin vind ik zelf walgelijk, de rest gaat wel. Het is de bedoeling dat het echt groot wordt maar ik heb er al vrij lang niet meer aan geschreven, hoewel ik wel een aantal ideetjes heb komt het er niet echt van. Oja het is wel engels maar dat is hopelijk geen probleem voor de meesten. http://home.studenten.net/~**********/**********.doc |
Mja, ehm, misschien moet je toch maar in het Nederlands schrijven :\
|
Citaat:
|
omdat mijn engels te slecht is of dat van jullie? :)
|
ik heb een stukje gelezen en je engels is best te doen, hier en daar een foutje, maar niets ernstigs imo? ksnap niet wat de dames te zeuren hebben :p
kzou wel wat meer gebruik maken van past perfect tense ipv past tense, da's meer geschikt voor dit soort verhalen :) |
Citaat:
|
Ik doe vriendelijk en pretendeer dat het aan het feit dat Engels niet je eigen taal is, ligt dat het niet echt wat is?..
|
hehe, never mind, 2e stukje gelezen. pretty ridiculous :p
sorry ts :o |
Citaat:
Lees het stuk eerst zelf, dan zie je het wel... Ik kan niet echt met concrete voorbeelden komen, heb ik ook geen zin in :P Als hij Engels een mooiere taal vind, dan gaat hij Engels studeren en schrijft zijn verhaal dan overnieuw. Ik vind Engels ook mooi, maar niet op deze manier :) Als je er wat tijd in steeks, kan je zeker iedereen voor de gek houden, maar die tijd is er helaas nog niet ingestoken. Anders was de zinsbouw niet zo eentonig en was de woordkeuze af en toe origineler. |
die trema is een inside joke :p
heeft te maken met.... jawel, beamers (van die projectors :p). zou me niks verbazen trouwens als in de volgende spellingsaanpassing het wel met een trema moet. |
Citaat:
|
kzag je gister (d8 ik) nog ergens vindt ik typen dus ff rustig he :p
|
Citaat:
|
waarom ik je niet verbeterD (:rolleyes: ) heb?
ach, sommige mensen leren het nooit he :b |
Citaat:
|
de rolleyes geeft aan dat ik vermoedde dat het een 'test' was :p
|
Ik denk dat je beter je verhaal eerst in het Nederlands kunt schrijven dan wel opzetten, later kun je het altijd nog naar het Engels vertalen.
Het was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(.. .)was(...)was(...)was(...) wordt erg vermoeiend... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |