![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat dit oorspronkelijk geschreven is als achtergrondverhaaltje voor een roleplaying character zijn er wat karakters nog niet voldoende uitgewerkt (omdat iedereen in dat spel ze toch wel kende)
Het begin vind ik zelf walgelijk, de rest gaat wel. Het is de bedoeling dat het echt groot wordt maar ik heb er al vrij lang niet meer aan geschreven, hoewel ik wel een aantal ideetjes heb komt het er niet echt van. Oja het is wel engels maar dat is hopelijk geen probleem voor de meesten. http://home.studenten.net/~**********/**********.doc |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lees het stuk eerst zelf, dan zie je het wel... Ik kan niet echt met concrete voorbeelden komen, heb ik ook geen zin in ![]() ![]() Als je er wat tijd in steeks, kan je zeker iedereen voor de gek houden, maar die tijd is er helaas nog niet ingestoken. Anders was de zinsbouw niet zo eentonig en was de woordkeuze af en toe origineler. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je beter je verhaal eerst in het Nederlands kunt schrijven dan wel opzetten, later kun je het altijd nog naar het Engels vertalen.
Het was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(...)was(.. .)was(...)was(...)was(...) wordt erg vermoeiend... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Besaaiende kunst # 1133 DeZiekeGnoe | 500 | 23-09-2010 21:23 | |