![]() |
Ghostriderrrrr
Aaight kan weer ens wat posten..
Hier is dus een collab, kheb Amer kokh gevraagt een Ghostrider piece voor me te doen, dat heb ie dus gedaan :D Binnekort upload ik de highres voor mensen die em willen kleuren! Ben redelijk tevree met hoe ie geworden is, zelf erg veel details toegevoegd.. anywee enjoy! Pencils: Amer Kokh Inks: me.. http://members.lycos.nl/vincentbissc...ider-inked.jpg |
hij is weer vet!
|
Wicked-ass-dope ;>
|
Citaat:
|
Idd, dope! As usual... :)
|
Hahahahaha!
Hij is grappig. :o |
Wederom iets om jaloers op te zijn :P
|
te gek! (y) :eek:
|
vind uhm tof, maar zou ook willen zien waar hij percies zo boos op is..
|
sorry maar kvin het een bijzonder lelijke tekening.
et is goed geinkt enzo...maar tekening spreekt me totaal niet aan |
Empyrian: Thnx bro! :cool:
P-chez: danku danku (y) Queen: zie Empyrian Stoetel: thnx :D Mononoke: danku hehhe, ik vind em ook wel geestig ;) Noodles: :o Teunster: spanks! EvilSmiley: waar ie boos om is huh? somebody stole his bike :mad: en die is ermee weg gescheurt ;) AM: waarop baseert u deze wijze woorden? je bent de eerste die em lelijk vind.. bijzonder lelijk nog wel.. dus ik zou graag weten waarom |
Citaat:
|
mja, ik hou niet zo van de stijl waarin het getekent is... komt op mij erg rommelig en/of onrustig over. Die gast die em getekent heeft kan zeker wel goed tekenen, dat zie ik zo ook wel, maar deze tekening vin ik gewoon lelijk (met name het hoofd)
|
Citaat:
|
AM: kiek, daar heb ik wat aan ;) ik kan me er wel in vinden hoor, meestal wil een beetje kleur die crits wel verhelpen.. maar over die kettingen idd, daar zaten meerdere mee... maar ach.. ik ben d'r blij mee, aangezien 't orgineel bove me bedje komt te hangen :) verder vind ik zelf de kop juist heel vet! maargoed, zal een kwestie van smaak zijn... dat ding onderin is een motorhandvat btw lol.. ik zat er aan te denken om em weg te laten, maar toch maar geinkt.. anyweez, hier istie met wat kleur, hoop dat t wat duidelijk maakt! colors by Thomas!
http://members.lycos.nl/tgftp/colore...ghostrider.jpg |
dope gekleurd :)
|
vet alleen het hoofd vind ik wat minder maar verder netjes (y)
|
hey wishmaster, goed geinkt. Je zei over 1 van mijn tekeningen dat ie slordig was geinkt en dat was ie ook. Ik zie dat jij het beter kan maar wat voor materiaal gebruik je? Ik gebruik alleen technische pennen: 01, 05 en een hema merkstift.
Ik vraag me af wat jij gebruikt. |
thnx :) ehm.. in ik gebruik Rotring artpennen, maat fine en extra fine, prijzige shit maar wel superchill.. wat overigens geen reet verschilt van jou stuff, alleen dat mijne een aantal jaar langer mee gaat, fineliners zijn altijd chill, maar ik verneuk ze bij 't leven.. daarom ben ik overgestapt op iets duurzaams..
|
ah kijk die kleuren versie vind ik wat opener/duidelijker wat hem voor mijn gevoel mooier maakt.
|
waaaaaaaaah
mooiii :eek: |
Jaa!! Vet. ik toen ik de topictitel las dacht ik eerst dat het die ghostrider was die je op msn stuurde (op de bike :)) maar deze is ook erg vet. Met name de ingekleurde versie (y)
En ja dat hoofd blijf ik inderdaad beetje matig vinden maar ingekleurd ziet 't er toch behoorlijk cool uit. |
heeeeel mooi gemaakt, vooral de ingekleurde versie is super.
op wat voor papier heb je hem eigenlijk gemaakt? aangezien je met rotring werkt |
WOW die chains zijn ook vet. en alles is gewoon dope eraan. (y)
|
r-e-s-p-e-c-t (y)
|
vet :)
|
de gekleurde vind ik wat overzichtelijker ogen , de elementen zijn dan ook los van elkaar te zien..
met de niet gekleurde heb ik moeite om ze te onderscheiden maar fette afbeelding hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |