| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
AM: kiek, daar heb ik wat aan
ik kan me er wel in vinden hoor, meestal wil een beetje kleur die crits wel verhelpen.. maar over die kettingen idd, daar zaten meerdere mee... maar ach.. ik ben d'r blij mee, aangezien 't orgineel bove me bedje komt te hangen verder vind ik zelf de kop juist heel vet! maargoed, zal een kwestie van smaak zijn... dat ding onderin is een motorhandvat btw lol.. ik zat er aan te denken om em weg te laten, maar toch maar geinkt.. anyweez, hier istie met wat kleur, hoop dat t wat duidelijk maakt! colors by Thomas!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
hey wishmaster, goed geinkt. Je zei over 1 van mijn tekeningen dat ie slordig was geinkt en dat was ie ook. Ik zie dat jij het beter kan maar wat voor materiaal gebruik je? Ik gebruik alleen technische pennen: 01, 05 en een hema merkstift.
Ik vraag me af wat jij gebruikt. |
|
|
|
|
thnx
ehm.. in ik gebruik Rotring artpennen, maat fine en extra fine, prijzige shit maar wel superchill.. wat overigens geen reet verschilt van jou stuff, alleen dat mijne een aantal jaar langer mee gaat, fineliners zijn altijd chill, maar ik verneuk ze bij 't leven.. daarom ben ik overgestapt op iets duurzaams..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jaa!! Vet. ik toen ik de topictitel las dacht ik eerst dat het die ghostrider was die je op msn stuurde (op de bike
) maar deze is ook erg vet. Met name de ingekleurde versie En ja dat hoofd blijf ik inderdaad beetje matig vinden maar ingekleurd ziet 't er toch behoorlijk cool uit. |
![]() |
|
|