![]() |
Boxer of onderbroek :D
wat vinden de vrouwen het leukste
een boxershort (strak of niet strak) of een onderbroek |
een wijde boxer vin ik wel leuker als die andere 2.... ik zou er in elk geval niet op afknappen... op een string wel... yak
|
onderbroek is such a no-no
|
Losse boxer
Met zo'n strakke ga je meteen zweten, en dan plakt ie aan je reet vast, das irritant :p |
Citaat:
|
:eek:
DAT MEEN JE NIET ik zou dan echt niet meer bij komen van het lachen... |
ik ken iemand die liever geen ondergoed draagt onder gewone spijkerbroeken enz...
Tot dat ie per ongeluk z'n rits iets te snel dicht trok :D ontopic: een wijde boxer is (y) |
Boxer.
|
Volgens mij zal 98% van de vrouwelijke scholieren.com vereniging boxer zeggen....
|
Wijde boxer
|
Boxer, met sporten strakke boxer.
|
altijd strakke boxer
|
strakke boxer is (y)
|
Citaat:
|
Wijde boxer
|
Boxer, strak/wijd. Maar als ie wijd is, dan niet zo heeeel flodderig :D lijkt me nou echt irritant zitten ook.
|
als ik iemand heel erg leuk vindt, maakt het me helemaal niets uit. Kijk eens naar Aidan uit SATC, tightey-whiteys kunnen ook leuk zijn! (y)
|
pff het is wat erin zit dat telt
als hij nu liever slipjes zou dragen, zou me dat geen reet (moeha) kunnen schelen. Al vind ik strakke boxers het mooist, ook niet van die wijde tenten. Maar bijna geen enkele jongen wil die toch dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Een onderbroek of een wijde boxer is wel zo prettig met dit weer, normaal gesproken draag ik 'strakke' boxers.. En wat is er nou weer mis met een normale onderbroek? |
Citaat:
|
Strakke boxers vind ik het mooist, maar het liefst heb ik dat hij draagt wat-ie fijn vindt.
|
Citaat:
|
Boxers only , niet van die strakke dat vind ik gay en al helemaal niet van die slips dat vind ik echt zo ranzig (n)
tMoet kunnen ademen zeg maar :rolleyes: |
Boxers. Strak of los, wat er maar beter bij het betreffende persoon past.
Maar niet zo'n enge jaren-50-onderbroek hoor... :p |
Citaat:
|
strakke boxer
|
Een wijde boxer. Bij een hele strakke krijg ik nog steeds zo'n ballenknijpersgevoel. Als ik het zou zien dan he :)
|
Boxers zijn goed!
Strak of wijd mag ie nog wel zelf weten :) |
Boxer, liefst wijd
|
Boxer, wijd of strak maakt niet uit.
|
Volgens mij dragen de meeeste jongen een boxer, maar waarom zie ik dan tijdens de fitness iedereen in een onderbroek lopen....?
Verwisseld iedereen opeens hun ondergoed wanneer ze gaan sporten.... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
strakke boxer :D
|
Ik heb nu alleen nog maar strakke boxers, anders bungelt 't altijd de pijpen uit en dat is enorm storend.
|
strakke boxers zijn voor mij vaak te klein van voren. ja koop een maat groter zou je denken, maar dan zijn het geen strakke boxers meer :P
|
Strakke boxer.
|
Citaat:
Hmmmzzzz... is een oplossing voor hoor. Ik had hetzelfde probleem. Ik had nieuw ondergoed (:p) nodig en mn zus ging maar eens mee. Schreeuwt ze gezellig door de winkel:"Hey Gersom, hier staan er paar met een grotere voorkant!! Die moet jij toch hebben." Hoe word je zo rood als een tomaat binnen 2 seconden. M'n zus had het niet eens door en werd daarna pas rood :D Maarja. Er zijn dus boxers met een grotere voorkant... Zit best goed.. |
ik draag zelf altijd strakke bozers van Bruno Banani (of hoe je het ook schrijft :confused: ) die zitten zo verdomd lekker :D
|
Citaat:
:eek: :eek: Ik zou me ook doodschamen.. "Gersom" :eek: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
losse boxer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wijde boxer, strak heel af en toe (onder 1 broek eigenlijk)
|
boxer.
een strakke vind ik heel mooi (Y) een wijde zal ik niet op afknappen, zolang hij maar niet té wijd is. |
Citaat:
Kwaliteit zit 'm niet altijd in de prijs! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |