![]() |
Monoloog op tv gespot
Gisteren zag ik Zomergasten met Paul de Leeuw, hij had een fragment uitgekozen uit "Oud Geld" met oa. Gijs Scholten van Aschat. As. zaterdag wordt de uitzending herhaald, mocht je hem nog een keer willen zien
|
was 't leuk?
ik heb alleen dat kleine stukje gezien dat ze lieten zien, voordat Joost afscheid nam van Paul. Dus niet het hele stuk was erna zou komen. Ik vond het er niet enorm leuk uitzien ofzo. Wel grappig, maar een beetje te oud en slecht te horen. Of klopt het echt wat Paul zei; wen je d'r na 15 minuutjes aan? |
Citaat:
dat toneelstuk was overigens ook best aardig, niet suupervet ofzo, maar Ko van Dijk is natuurlijk altijd goed om te zien |
oh, dát!
ja, dat was echt mooi. hoe ze het vertelde... ik kan me echt voorstellen dat iemand (die z'n kind heeft verloren) op zo'n manier reageert enzo. kvond het heel mooi geacteerd en ook echt niet raar dat paul daar zo van ontdaan was. heel knap (y) |
Zaterdag 16 augustus om 13.08 - 16.00 uur op Nederland 3: Zomergasten.
Ik kende het programma niet, dus vandaar dat ik het er even bijzet voor anderen die het ook niet kennen. Leuk dat je het meldt! :) |
Citaat:
|
Doe ik meteen. :)
Edit: hij staat er. Het is dus nu een "Belangrijk"-topic. Vergeet ook niet in het Theatertips-topic te noteren als je tips hebt! Oja, ik zal deze tip er al vast inzetten! :) |
Zo'n soortgelijk topic heb ik eerder al geopend: 'Tv-programma('s) voor toneelliefhebbers'. In dit topic zouden we elkaar op de hoogte houden van de meest interessante tv-programma's voor ons. Nu staan er dus 2? :confused:
|
Citaat:
In jou topic vroeg jij (ik citeer) Citaat:
|
Citaat:
|
zoals laatst Sonja's Master Class met Gijs Scholten van Aschat
|
Citaat:
|
De herhaling van Zomergasten was er net op; ik vond die monoloog ook erg indrukwekkend :) Ik heb zelf nooit de Daltons gevolgd maar dat stukje sprak me eigenlijk ook wel aan (erg herkenbaar ook)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |