Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 13:56
Daangerous
Daangerous is offline
Gisteren zag ik Zomergasten met Paul de Leeuw, hij had een fragment uitgekozen uit "Oud Geld" met oa. Gijs Scholten van Aschat. As. zaterdag wordt de uitzending herhaald, mocht je hem nog een keer willen zien
Advertentie
Oud 11-08-2003, 15:31
Balance
Balance is offline
was 't leuk?
ik heb alleen dat kleine stukje gezien dat ze lieten zien, voordat Joost afscheid nam van Paul. Dus niet het hele stuk was erna zou komen.
Ik vond het er niet enorm leuk uitzien ofzo. Wel grappig, maar een beetje te oud en slecht te horen. Of klopt het echt wat Paul zei; wen je d'r na 15 minuutjes aan?
Oud 11-08-2003, 17:21
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
linda85 schreef op 11-08-2003 @ 16:31:
was 't leuk?
ik heb alleen dat kleine stukje gezien dat ze lieten zien, voordat Joost afscheid nam van Paul. Dus niet het hele stuk was erna zou komen.
Ik vond het er niet enorm leuk uitzien ofzo. Wel grappig, maar een beetje te oud en slecht te horen. Of klopt het echt wat Paul zei; wen je d'r na 15 minuutjes aan?
da stuk bedoelde ik dus niet, dat was uit een toneelstuk. Die monoloog zat in "Oud Geld", na die monoloog zat Paul de Leeuw te janken, da was wel mooi

dat toneelstuk was overigens ook best aardig, niet suupervet ofzo, maar Ko van Dijk is natuurlijk altijd goed om te zien
Oud 11-08-2003, 17:36
Balance
Balance is offline
oh, dát!
ja, dat was echt mooi. hoe ze het vertelde... ik kan me echt voorstellen dat iemand (die z'n kind heeft verloren) op zo'n manier reageert enzo.
kvond het heel mooi geacteerd en ook echt niet raar dat paul daar zo van ontdaan was.

heel knap
Oud 12-08-2003, 11:55
alpha
alpha is offline
Zaterdag 16 augustus om 13.08 - 16.00 uur op Nederland 3: Zomergasten.

Ik kende het programma niet, dus vandaar dat ik het er even bijzet voor anderen die het ook niet kennen. Leuk dat je het meldt!
Oud 12-08-2003, 12:51
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
alpha schreef op 12-08-2003 @ 12:55:
Zaterdag 16 augustus om 13.08 - 16.00 uur op Nederland 3: Zomergasten.

Ik kende het programma niet, dus vandaar dat ik het er even bijzet voor anderen die het ook niet kennen. Leuk dat je het meldt!
zal ik eens wat vaker doen, misschien maar ff een apart topic van maken, vermeldingen van monologen, of interessante programma's die iets met toneel te maken hebben
Oud 12-08-2003, 18:43
alpha
alpha is offline
Doe ik meteen.

Edit:
hij staat er. Het is dus nu een "Belangrijk"-topic.
Vergeet ook niet in het Theatertips-topic te noteren als je tips hebt!

Oja, ik zal deze tip er al vast inzetten!

Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 18:50.
Oud 12-08-2003, 20:00
summer1986
summer1986 is offline
Zo'n soortgelijk topic heb ik eerder al geopend: 'Tv-programma('s) voor toneelliefhebbers'. In dit topic zouden we elkaar op de hoogte houden van de meest interessante tv-programma's voor ons. Nu staan er dus 2?
Oud 12-08-2003, 20:57
alpha
alpha is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 12-08-2003 @ 21:00:
Zo'n soortgelijk topic heb ik eerder al geopend: 'Tv-programma('s) voor toneelliefhebbers'. In dit topic zouden we elkaar op de hoogte houden van de meest interessante tv-programma's voor ons. Nu staan er dus 2?
Klopt, arg. Maar kijk, dat ehm, goed ik heb geen reden. Maar nu hebben we een sticky, dus doen we het daarin?

In jou topic vroeg jij (ik citeer)
Citaat:
Welk tv-progamma of welke tv-programma's mis jij als toneelliefhebber nooit/liever niet?
Nou en dat is niet hetzelfde. Maar goed, je punt maak je. Maar in het sticky-topic is de bedoeling ook dat je niet lange verhalen gaat ophangen, maar gewoon kort aangeeft wat en wanneer. (gaat bijzetten)
Oud 13-08-2003, 11:53
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
alpha schreef op 12-08-2003 @ 21:57:
Klopt, arg. Maar kijk, dat ehm, goed ik heb geen reden. Maar nu hebben we een sticky, dus doen we het daarin?

In jou topic vroeg jij (ik citeer)

Nou en dat is niet hetzelfde. Maar goed, je punt maak je. Maar in het sticky-topic is de bedoeling ook dat je niet lange verhalen gaat ophangen, maar gewoon kort aangeeft wat en wanneer. (gaat bijzetten)
Ja, het is zo wel een stuk handiger, al hadden we mijn topic er ook voor kunnen gebruiken. Maar ik zal de tv-gids het goed in de gaten houden hoor
Oud 13-08-2003, 13:45
Daangerous
Daangerous is offline
zoals laatst Sonja's Master Class met Gijs Scholten van Aschat
Oud 13-08-2003, 18:24
alpha
alpha is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 13-08-2003 @ 12:53:
Ja, het is zo wel een stuk handiger, al hadden we mijn topic er ook voor kunnen gebruiken.
heb je gelijk in, maar ik had er gewoon niet meer aan gedacht dat deze er ook nog stond.
Oud 16-08-2003, 16:02
Verwijderd
De herhaling van Zomergasten was er net op; ik vond die monoloog ook erg indrukwekkend Ik heb zelf nooit de Daltons gevolgd maar dat stukje sprak me eigenlijk ook wel aan (erg herkenbaar ook)
Oud 16-08-2003, 16:12
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Magicgirl schreef op 16-08-2003 @ 17:02:
De herhaling van Zomergasten was er net op; ik vond die monoloog ook erg indrukwekkend Ik heb zelf nooit de Daltons gevolgd maar dat stukje sprak me eigenlijk ook wel aan (erg herkenbaar ook)
I told you
Advertentie

Regels voor berichten