Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Beharing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=565676)

Sensible 12-08-2003 17:31

Beharing

Wist niet precies waar deze thuishoorde maar toch maar hier. Nieuwsgierig dat ik ben zit ik wel eens op van die wat serieuzere datingsites (Nederlandse) en dan zie je vaak dat voor meisjes het ideaal is 'zonder beharing behalve hoofdhaar' :o Wat is de kick van dit? Is het niet meer mannelijk om een beetje borst- been of schaamhaar te hebben? Tuurlijk is bijwerken wel zo fris, maar NIETS? :rolleyes:

Warsocket 12-08-2003 17:33

raar
ik verwacht niet dat mijn vriendin iets gaat scheren ofzo
dus zelf blijft ook alles staan
(ja ok ik ga naar de kapper voor de haren op mijn hoofd)

Jadis 12-08-2003 17:36

:confused: Ik weet van niets.
Beenhaar, haar op de armen en okselhaar is toch wel aardig. Anders vind ik het zo kaal. het moet natuurlijk wel netjes blijven, een oerwoud aan haar is niet sexy.

Sensible 12-08-2003 17:38

Misschien is het omdat die meiden een rare voorkeur hebben dát ze op zo'n datingsite belanden? (Gewaagde uitspraak).

spacegirl 12-08-2003 17:39

niets is mooier en fijner met seks

lantaarnpaal 12-08-2003 17:58

borsthaar is echt (n) (vind ik dan)

Freyja 12-08-2003 18:10

En jij vind het niet raar dat mannen de vrouwen zonder beenhaar willen, zonder schaamhaar, zonder haar onder de oksels? Is dat tegenwoordig niet vrouwelijk meer, haar op plaatsen waar het van nature groeit?

Roeleke 12-08-2003 18:24

Citaat:

Morgan schreef op 12-08-2003 @ 19:10:
En jij vind het niet raar dat mannen de vrouwen zonder beenhaar willen, zonder schaamhaar, zonder haar onder de oksels? Is dat tegenwoordig niet vrouwelijk meer, haar op plaatsen waar het van nature groeit?
Fiesurt :eek: Ik vind, als 't van die korte zachte onopvallende haartjes zijn, laat ze dan maar staan op je benen, da's lekker zacht en zeer goed aaibaar ^_^ Maar zo'n grote bos onder je oksels, da's wel :eek: verschieten en niet echt aangenaam om te ontdekken bij 'n vrouw...

Rens 12-08-2003 18:29

Ok, ik vind dat ook niet zo charmant om bij iemand te ontdekken, maar om nou een kale man te hebben ??? :confused: ???
Geef mij er maar eentje die, zeker als ie groot en volwassen is ( :p ), met borst-, been- en schaamhaar hoor.... Anders is het dus net een meisje.....

Freyja 12-08-2003 18:35

Citaat:

Rens schreef op 12-08-2003 @ 19:29:
Ok, ik vind dat ook niet zo charmant om bij iemand te ontdekken, maar om nou een kale man te hebben ??? :confused: ???
Geef mij er maar eentje die, zeker als ie groot en volwassen is ( :p ), met borst-, been- en schaamhaar hoor.... Anders is het dus net een meisje.....

Want meisjes hebben geen been- en schaamhaar...

pyres74 12-08-2003 18:40

nou borsthaar vind ik opzich wel geil :o
vooral mn vriend heeft geilborsthaar... niet teveel en niet te weinig

miro 12-08-2003 18:42

Borsthaar vind ik niet mooi
De oksels moeten bijgeknipt worden
het schaamhaar ook.

Dat vind ik het mooiste.

Maar als een jongen wel borsthaar of okselhaar heeft is dat geen afknapper.

Maar geloof mij. Smaken verschillen. Veel meiden vinden een weelderige bos haar op de borst prachtig, anderen weer niet, dat verschilt gewoon.

Sarah 12-08-2003 18:53

:eek: een man (of vrouw) zonder wenkbrauwen en wimpers... dát moet er raar uit zien...

Luna 12-08-2003 18:57

ik zie liever ook geen borsthaar bij een jongen/man, been-,
oksel-, schaamhaar wil ik wel graag zien, anders is het mannelijke er helemaal af. maar als een man een paar haren op zn borst heeft zitten is dat ook geen punt :)

Buffy 12-08-2003 19:19

kvind borsthaar wel sexy eigluk.. ben ik de enige ofzo?
voor de rest vind ik dat een man nix moet afscheren, behalve zijn baardje (die stoppels kunnen zo schuren :D).

Sarah 12-08-2003 19:19

Citaat:

Buffy schreef op 12-08-2003 @ 20:19:
kvind borsthaar wel sexy eigluk.. ben ik de enige ofzo?
voor de rest vind ik dat een man nix moet afscheren, behalve zijn baardje (die stoppels kunnen zo schuren :D).

Ik vind 't ook wel leuk, mits matig:).

kleinbloempie 12-08-2003 19:41

gewoon de volle pot, borsthaar, beenhaar,schaamhaar en okselhaar, maar het moet er netjes uitzien, beetje bijwerken op sommige plaatsen
borsthaar is echt wel geil ;)

lieve 12-08-2003 19:50

Okselhaar en haar op de benen word regelmatig weggewerkt, maar ergens anders wordt het 'proper' gehouden héhé!
Maar kaal???????? Alles weg????????? Niets?????????
Dan zou ik me helemaal kaal voelen!

Roeleke 12-08-2003 20:01

Citaat:

Morgan schreef op 12-08-2003 @ 19:35:
Want meisjes hebben geen been- en schaamhaar...
Het is gewoon zo gegroeid, het zit zo in de maatschappij ingebakken dat vrouwen mooier zijn met minder (y) (haar :p)

Dat jij je benen enzo niet scheert, mij niet gelaten :p

psychobunny 12-08-2003 20:17

liefst zo weinig mogelijk borsthaar,maar al de rest staat stoer :cool:

Divina Flor 12-08-2003 22:58

schaamhaar weggeschoren lijkt me persoonlijk bij een man niet zo mooi (heb het overigens nog nooit gezien)
maar verder, zolang het niet op overbeharing gaat lijken vind ik het prima

N00dles 13-08-2003 02:29

Helemaal kaal lijkt me behoorlijk fout :D

Borsthaar staat bij een man echter ook niet.

Bij vrouwen liever geen okselhaar of donker beenhaar. Natuurlijk mogen lichtblonde haartjes wel, mits niet te lang. Maar ook niet te kort. Niet gekruld, , maar ook niet recht. Niet rechtopstaand, maar liggend, weliswaar niet in omhoogstaande richting. Niet teveel haartjes op één plek, maar ook niet één los haartje per vierkante centimeter. De haartjes mogen niet te ruw aanvoelen, maar ook niet te glad. De haarwortels moeten verwijderd zijn, doch niet allemaal. Om en om, met enkele uitzonderingen. Moet te doen zijn, toch? :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.