Advertentie | |
|
![]() |
|
Ok, ik vind dat ook niet zo charmant om bij iemand te ontdekken, maar om nou een kale man te hebben ???
![]() Geef mij er maar eentje die, zeker als ie groot en volwassen is ( ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Borsthaar vind ik niet mooi
De oksels moeten bijgeknipt worden het schaamhaar ook. Dat vind ik het mooiste. Maar als een jongen wel borsthaar of okselhaar heeft is dat geen afknapper. Maar geloof mij. Smaken verschillen. Veel meiden vinden een weelderige bos haar op de borst prachtig, anderen weer niet, dat verschilt gewoon. |
![]() |
|
![]() |
Okselhaar en haar op de benen word regelmatig weggewerkt, maar ergens anders wordt het 'proper' gehouden héhé!
Maar kaal???????? Alles weg????????? Niets????????? Dan zou ik me helemaal kaal voelen!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dat jij je benen enzo niet scheert, mij niet gelaten ![]()
|
Verwijderd
|
Helemaal kaal lijkt me behoorlijk fout
![]() Borsthaar staat bij een man echter ook niet. Bij vrouwen liever geen okselhaar of donker beenhaar. Natuurlijk mogen lichtblonde haartjes wel, mits niet te lang. Maar ook niet te kort. Niet gekruld, , maar ook niet recht. Niet rechtopstaand, maar liggend, weliswaar niet in omhoogstaande richting. Niet teveel haartjes op één plek, maar ook niet één los haartje per vierkante centimeter. De haartjes mogen niet te ruw aanvoelen, maar ook niet te glad. De haarwortels moeten verwijderd zijn, doch niet allemaal. Om en om, met enkele uitzonderingen. Moet te doen zijn, toch? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geschoren of natuurlijk? losingxmind | 116 | 15-04-2014 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |