![]() |
Welke mobiel moet ik nemen??
Hallo allemaal,
Ik weet dat er al eerder van dit soort vragen zijn geweest, maar ik heb echt even hulp nodig. Ik weet echt niet welke mobiel ik moet nemen. Mijn eisen zijn: niet te vaak opladen trilfunctie licht en klein niet te duur schokbestendig geen uitstekende onderdelen geen klepje o.i.d. niet zo lelijk als Siemens M35i je moet er goed mee kunnen bellen en sms-en :D Wie kan me helpen? |
ik moet zeggen je hebt aparte eisen :p , want als je een goede gsm wil is ie vaak wel duur, maja zoek alvast maar bij het merk Nokia of Samsung ofzow
Trouwus bedoel je met uitstekende onderdelen bijv een antenne ofzow? Dan heb je eerder een nokia, Siemens Niet alle siemens gsm's zijn hetzelfde als de M35i dus :D |
Ik heb de Siemens C55, bevalt me prima! Er zitten wel wat dingen op die ik zelf overdreven vind (clipIt covers, polyfone ringtones, gprs, etc) maar verder voldoet ie prima (y) :)
|
Idd, Siemens zijn wel goeie telefoons. Heb zelf de M50 en die bevalt me prima. Kijk anders 'es naar de A55, die is redelijk nieuw en niet zo duur geloof ik.
http://www.my-siemens.nl Koop trouwens geen Siemens als je van plan bent om vaak frontjes te wisselen, die clipIT krengen zijn echt onvindbaar :D |
Citaat:
Je moet wél zelf bepalen of je een abbonement of prepaid (belkaart) neemt. Abbonement is als je veel belt en SMS't op den duur goedkoper. Wanneer je hem zelden gebruikt, is de prepaid een aanrader. Vodafone en KPN zijn de beste, maar ook de duurste belmaatschapijen. T-Mobile is een goed alternatief Ik stond maandag in de BELCOMPANY van Oosterhout (N-B) en naast mij stond een vrouw met bijna dezelfde eisen. Makkelijk, klein enzzz. De verkoper pakte de Siemens M35i én de Nokia 3310. Welke het is geworden weet ik niet. Voor meer info kan je kijken op http://www.nokia.nl/nl/telefoons/mod...310/index.html |
hoe vaak wil je van telefoon wisselen? als je elke paar maanden een nieuwe wilt is die 3310 idd te doen, anders zou ik toch een siemens nemen :o
|
probeer anders www.gsmshop.nl , kijk en vergelijk :)
|
Nokia 5100, niet echt goedkoop geloof ik maar zeker schokbestendig en alle andere eisen die jij stelt (er zit zelfs een zaklamp en een radio op). T ligt maar net aan je smaak of je deze aparte telefoon mooi vindt maargoed.
http://www.forum.nokia.com/pics/5100...cscreen_v1.jpg |
Citaat:
jij hebt dezelfde eisen als ik. ik hou van mijn telefoon als van mijn koffie kanis en gunnik. normaal en simpel. Sony Ericsson T100 harstikke goedkoop meestal 70 euro tegenwoordig. hij is heeft alles wat jij wilt en is nog mooi ook. alleen hij is niet schokbestendig. ik heb het idee dat jij zo iemand bent die niet van rage houd en niet een telefoon zoekt die van alles kan. dan moet je vooral geen nokia kopen die wordt al een halve cm dikker alleen door het frontje. en die heeft over het algemeen veelst te veel kunstjes http://www.gsmshop.nl/shop/shopimage...n_T100_wit.jpg je hebt ze in verschillende kleuren |
nokia 6250 ? ;)
|
Citaat:
Ik zou NOOIT een 3310 nemen simpelweg omdat iedereen 'm al heeft, niet errug origineel en Nokia biedt een veels te dure telefoon aan voor veels te weinig functies -geen wap, geen geheugen, groot, dik, zwaar, slechte accu- Ik zou idd gaan voor de SE T100, leuk ding, ook al ben ik zelf voor de foontjes met 'n 32-bit kleurenscherm en liefst met een 1,3 megapixelcamera, maarja, daarvoor moet je naar japan :( http://www.kieskeurig.nl/nl/product....DE00436E2D.jpg Ben eigenlijk wel SE-fan, ik heb nu een T68i die me goed bevalt en de T610 belooft ook veel goeds! |
Citaat:
Ik heb zo'n ding, stof en waterdicht.. Kostte twee jaar geleden zo'n 400 gulden met abonnement, en 900 los. Nogmaals, de functie dat je meerdere nummers onder één naam kan zetten is een zegen.. Misschien zit dat tegenwoordig ook wel op iedere telefoon, maar toen ik'm kocht niet.. |
|
ik zou de sonyericsson t600 nemen,gezien jou criteria, hij is trouwens niet duur , in Belgie zo n 140E in Nl zo'n 260E , zonder abonement ed.
|
Ik zou voor de nokia 3310, 3410 of 3510 gaan. Niet te duur en geen overbodige rotzooi.
|
Nokia 8310
Of je kunt mijn oude 8210 kopen :p |
Citaat:
Humor... Tenzij je in de bouw werkt wil je toch niet met zo'n koelkast rondlopen?? |
Citaat:
8310 is goed, maar heeft een vrij kwetsbaar scherm |
Citaat:
Je hoeft hem niet te vaak te opladen als je niet gamet (binnen 2 uur issie weer vol), is licht, klein, niet duur en heeft trilfunctie, geen uitstekende onderdelen of klepjes en hij ziet er leuk uit :) |
Citaat:
|
ai ik heb samsung s300 met mini antenne die telefoon is echt goed (y)
|
Citaat:
|
Pff zoek een 6310 ofzo... weet niet of die dingen tegenwoordig beetje te betalen zijn maar zijn functioneel en degelijk. Ik vind em wel mooi..maar heel klein is dat ding weer niet.
Of degene die ik zelf heb, de 6510 .. heb nu half jaar ongeveer en bevalt me erg goed.. http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Mod...510/index.html Ik zou iig kijken naar een 'vorige generatie' telefoon.. vrij goed betaalbaar, alle functies die je wilt hebben maar geen dingen als mms e.d. En nokia's werken gewoon het fijnst, vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik loop dagelijks met dat ding rond, en ik werk toch niet in de bouw. Dat ding is (per ongeluk) al zo'n 10 keer gevallen. Bij al die anderen vallen meteen de frontjes eraf, of erger, maar met deze is nog niets aan de hand. Hij doet alles wat ik wil, ik kan de display lezen, ik heb geen kleine vingers nodig.. En ach, hij is kleiner dan m'n vorige telefoon. |
Heel erg bedankt allemaal! Ik ga nu even op internet kijken naar jullie voorstellen. (y)
|
Ik heb een aantal mobieltjes geselcteerd, wat vinden jullie ervan?
Siemens A55 Siemens C55 Nokia 2100 Nokia 3510 Nokia 5210 (maar: lelijke combi oranje/blauw) Ericsson T100 |
Citaat:
|
Citaat:
Siemens C55 en A55 zijn prima budgettoestellen.. Maar de Ericsson T100 vind ik het beste - mooi blauw schermpje en toetsen, geweldige software, leuke beltonen. En lekker plat! Het display ondersteund meerdere grijswaarden dus je logo's zien er ook beter uit. http://www.imobile.com.au/images/fut...t100_large.jpg |
Citaat:
|
Het lijkt me leuk polyphone ringtones te hebben, maar ik heb die van de nokia 3510 gehoord, en die vielen me erg tegen. Die van de nokia 5100 zijn wel mooi, maar das een te dure mobiel. Zijn die van de Siemens C55 mooi??
Als het niet mogelijk is om goedkoop polyphone ringtones te hebben, neem ik denk ik de ericsson t100 of een siemens dingentje. |
Shit, nu heb ik ook een leuke Samsung gevonden, de C100. Die heeft polyhone 40 ringtones! Hij is iets duurder, maar polyphone vind ik toch wel erg leuk. Het nadeel is dat hij maar 90 uur standby is. De Siemens C55 heeft polyphone 16, een stuk minder, maar die is langer standby: 300 uur en goedkoper. De Ericsson T100 heeft geen polyphone ringtones, maar is de goedkoopste en is 100 uur standby.
Mijn probleem is dat ik niet kan kiezen. |
Wil je polyphonie? Koop een synthesizer! (jonger dan 20 jaar ofzo)
En langere standbytijd (onder dezelfde omstandigheden gemeten natuurlijk) is altijd goed. Die batterijen slijten ook, dus na een jaar of 2 is het veel minder.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een langere standbytijd vind ik toch iets belangrijker. De Samsung c100 zal het dus niet worden. Waarschijnlijk word het de siemens c55. |
Citaat:
|
Citaat:
Nokia :rolleyes: |
Citaat:
|
Orion 16, van welke telefoon is die muziek? En hoeveel accoorden heeft ie?
|
Citaat:
En muziek uit zo'n mobieltje toveren? Het klinkt echt nergens naar, het lijkt wel een digitale rammelaar ofzo.. |
Citaat:
|
Smin: Als je de toontjes (want 32- of 40-toons polyfone beltonen zijn echt het mooist!) van de S300 mooi vond dat heb ik nog wel wat previews voor je:
SonyEricsson T610 Samsung V200 |
Ik heb het! Een Ericsson T65. Voldoet aan al je criteria! :) . Vooral fijn is z'n extreem grote batterijcapaciteit..gaat heel lang mee dus zeg maar..
|
Citaat:
Btw deze is zéér koel, jammer dat-ie nog niet uit is :( :( :( LG u8150: 260.000 TFD kleurenscherm, 2e 65.535 kleurenscherm, 40-toons poly, VGA-cam, 64mb geheugen. http://k-tai.impress.co.jp/cda/stati...03/19/lg09.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |