![]() |
Watje
Okay.
+ een leuke jongen + hij vind mij in ieder geval ook aardig (leuk weet ik niet, maar ik denk het wel) + een regelmatige (voorlopig) ontmoeting - autorijles - Een totaal gebrek aan moed van mijn kant om ook maar een poging to doen om uit te vinden of 't wat kan worden. met andere woorden, ik ben een watje. 't is ook nog een beetje een awkward situatie, we zien elkaar een minuut of 10 bij de overlapping van de rijlessen, en de instructeur is er de hele tijd bij. Wat doe ik hieraan? Domweg hopen dat hij een keer 't initiatief neemt? Vind ik wel erg makkelijk van mezelf, en dan is er ook de kans dat 't simpelweg nooit gebeurd... |
Ik ken die situatie ook heel goed, alleen was het bij mij bij gitaarles, na mij kwam erg leuk meisje en verheugde ik me vaak op.
Ik heb uiteindelijk een brief voor dr geschreven met uitleg dat ik dr beter wilde leren kennen enzo. Die heb ik dr de paar minuten dat ik dr zag snel gegeven met rood hoofd en doorgelopen..:o Het werkte wel.. Ik heb nu nog steeds contact met dr en gaat vrij goed zo samen (hebben niets maar ok had andere oorzaken). Maybe is dat dus een idee? briefje? xxxx Mars |
Ik neem aan dat je ook weet waar die woont... misschien dat je een x langs kan gaan :confused:
|
Citaat:
Kan/mag dat? *leert steeds meer hier op het forum* :) |
Citaat:
|
Citaat:
Er heen gaan, aanbellen en dan: Hee. Ik hier? Zoiets? Of ... nou ... uuhmm... hoe dan? @Dark Angel: NIET domweg hopen dat hij het initiatief neemt. Doe jij het maar eens. Zo van: -En, kun je het al een beetje? -Wanneer hoop je af te rijden? -Ach, dan al/pas? blablabla |
Jah, 'k zal volgende week eens proberen een beetje een gesprek aan te knopen, maar hij rijdt dus in die tijd, en dan mag ik 'm ook weer niet afleiden :(
Heb eigenlijk de stiekume hoop dat 'ie op Elf Fair is. Stom natuurlijk, ik had erover moeten beginnen. Zomaar langsgaan zou ik nooit doen. Als er nou nog een aanleiding is ofzo... Nou ja, als het er nooit van komt kan ik 'm altijd nog een felicitatiekaartje sturen als 'ie slaagt :) |
Citaat:
Maar ehhm weet je wel zeker of ie single is? En hoe komt het dat je er vrij zeker van bent dat ie jou ook wel leuk vindt(ik geloof je wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd). Als ik het vragen mag natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nou ja, laten we zeggen dat 'ie in ieder geval geen hekel aan me lijkt te hebben :) |
Citaat:
Gewoon het gesprek uitbouwen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Toch?? |
Citaat:
Maja straks heeft ie geen les meer! Dus als je iets gaat doen, moet je er niet al te lang mee wachten lijkt mij! IK zou er gewoon voor gaan, hoe eng en zo het ook is :( |
Shit. Hij had gister een ingreep omdat ik iets vertelde. Rest van de rit m'n mond niet meer durven openen. :(
|
Citaat:
Het spijt me maar dit snap ik niet.. :o :S |
Citaat:
dus toen zij aan het kleppen was :) zag zij ws iets niet en toen heeft hij ingegrepen :) dus toen schrok ze... lmd toch? |
Te weinig tijd om met elkaar te praten :/
Ik had het 2 jaar geleden ook, echt een leuk meisje die steeds na mij lessen volgde .. we praatten steeds kort .. maar ja, je raakt elkaar zo kwijt. Hmm, wat zou je kunnen doen .. de grote vraag. |
Citaat:
dan sta je wel ff stil denk ik en ben je samen :D of samen in de ambulance :) ook gezellig |
Citaat:
Ik heb mijn rij-instructeur in het verleden wel eens een bekeuring geschonken *reedt door flits* :D Hmpf, zie je elkaar misschien nog bij de school zelf? Of zijn de theorie-lessen al helemaal voltooid? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |