Advertentie | |
|
![]() |
|
Jah, 'k zal volgende week eens proberen een beetje een gesprek aan te knopen, maar hij rijdt dus in die tijd, en dan mag ik 'm ook weer niet afleiden
![]() Heb eigenlijk de stiekume hoop dat 'ie op Elf Fair is. Stom natuurlijk, ik had erover moeten beginnen. Zomaar langsgaan zou ik nooit doen. Als er nou nog een aanleiding is ofzo... Nou ja, als het er nooit van komt kan ik 'm altijd nog een felicitatiekaartje sturen als 'ie slaagt ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ehhm weet je wel zeker of ie single is? En hoe komt het dat je er vrij zeker van bent dat ie jou ook wel leuk vindt(ik geloof je wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd). Als ik het vragen mag natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Nou ja, laten we zeggen dat 'ie in ieder geval geen hekel aan me lijkt te hebben ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maja straks heeft ie geen les meer! Dus als je iets gaat doen, moet je er niet al te lang mee wachten lijkt mij! IK zou er gewoon voor gaan, hoe eng en zo het ook is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() dus toen zij aan het kleppen was ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() dan sta je wel ff stil denk ik en ben je samen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb mijn rij-instructeur in het verleden wel eens een bekeuring geschonken *reedt door flits* ![]() Hmpf, zie je elkaar misschien nog bij de school zelf? Of zijn de theorie-lessen al helemaal voltooid? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
ARTistiek |
wel wat lang maar plies, lees en reageer erop. epsie | 5 | 05-05-2002 22:12 |