Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 21:26
Dark Angel
Dark Angel is offline
Okay.

+ een leuke jongen
+ hij vind mij in ieder geval ook aardig (leuk weet ik niet, maar ik denk het wel)
+ een regelmatige (voorlopig) ontmoeting - autorijles

- Een totaal gebrek aan moed van mijn kant om ook maar een poging to doen om uit te vinden of 't wat kan worden.

met andere woorden, ik ben een watje.

't is ook nog een beetje een awkward situatie, we zien elkaar een minuut of 10 bij de overlapping van de rijlessen, en de instructeur is er de hele tijd bij.

Wat doe ik hieraan? Domweg hopen dat hij een keer 't initiatief neemt? Vind ik wel erg makkelijk van mezelf, en dan is er ook de kans dat 't simpelweg nooit gebeurd...
Oud 15-04-2002, 21:38
*Legolas*
*Legolas* is offline
Ik ken die situatie ook heel goed, alleen was het bij mij bij gitaarles, na mij kwam erg leuk meisje en verheugde ik me vaak op.
Ik heb uiteindelijk een brief voor dr geschreven met uitleg dat ik dr beter wilde leren kennen enzo. Die heb ik dr de paar minuten dat ik dr zag snel gegeven met rood hoofd en doorgelopen..
Het werkte wel.. Ik heb nu nog steeds contact met dr en gaat vrij goed zo samen (hebben niets maar ok had andere oorzaken).

Maybe is dat dus een idee? briefje?

xxxx
Mars
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:25
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik neem aan dat je ook weet waar die woont... misschien dat je een x langs kan gaan
Oud 16-04-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
AMDFreak schreef:
Ik neem aan dat je ook weet waar die woont... misschien dat je een x langs kan gaan
Zomaar? Uit het niets?
Kan/mag dat?

*leert steeds meer hier op het forum*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:04
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
eddie schreef:
Kan/mag dat?
Ik denk alleen niet dat Dark Angel dat gaat doen, als ze het al eng genoeg vindt om m aan te spreken.
Oud 16-04-2002, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:

Ik denk alleen niet dat Dark Angel dat gaat doen, als ze het al eng genoeg vindt om m aan te spreken.
Dus het mag wel?

Er heen gaan, aanbellen en dan:
Hee. Ik hier?
Zoiets?
Of ... nou ... uuhmm... hoe dan?

@Dark Angel:
NIET domweg hopen dat hij het initiatief neemt.
Doe jij het maar eens. Zo van:
-En, kun je het al een beetje?
-Wanneer hoop je af te rijden?
-Ach, dan al/pas?
blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:26
Dark Angel
Dark Angel is offline
Jah, 'k zal volgende week eens proberen een beetje een gesprek aan te knopen, maar hij rijdt dus in die tijd, en dan mag ik 'm ook weer niet afleiden

Heb eigenlijk de stiekume hoop dat 'ie op Elf Fair is. Stom natuurlijk, ik had erover moeten beginnen.

Zomaar langsgaan zou ik nooit doen. Als er nou nog een aanleiding is ofzo... Nou ja, als het er nooit van komt kan ik 'm altijd nog een felicitatiekaartje sturen als 'ie slaagt
Oud 16-04-2002, 13:34
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Nou ja, als het er nooit van komt kan ik 'm altijd nog een felicitatiekaartje sturen als 'ie slaagt
hmmm daar zitten wel mogelijkheden in stuur 'm zo'n kaartje en nodig hem een keer uit om te gaan stappen of zo! Wie weet werkt 't! Wie niet waagt, wie niet wint!!!!!!!!

Maar ehhm weet je wel zeker of ie single is? En hoe komt het dat je er vrij zeker van bent dat ie jou ook wel leuk vindt(ik geloof je wel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd). Als ik het vragen mag natuurlijk.
Oud 16-04-2002, 14:04
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Okay.

+ een leuke jongen
+ hij vind mij in ieder geval ook aardig (leuk weet ik niet, maar ik denk het wel)
+ een regelmatige (voorlopig) ontmoeting - autorijles

- Een totaal gebrek aan moed van mijn kant om ook maar een poging to doen om uit te vinden of 't wat kan worden.

met andere woorden, ik ben een watje.

't is ook nog een beetje een awkward situatie, we zien elkaar een minuut of 10 bij de overlapping van de rijlessen, en de instructeur is er de hele tijd bij.

Wat doe ik hieraan? Domweg hopen dat hij een keer 't initiatief neemt? Vind ik wel erg makkelijk van mezelf, en dan is er ook de kans dat 't simpelweg nooit gebeurd...
Ik heb dat ook, wat ben ik toch een watje én een sukkel en nou ja, ik zou bijna mezelf gaan haten. Maar ik spreek hem wel aan en zo. We zijn goeie vrienden, maar verder durf ik nix.
Oud 16-04-2002, 14:07
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Maar ehhm weet je wel zeker of ie single is?
Err, nee?

Citaat:
En hoe komt het dat je er vrij zeker van bent dat ie jou ook wel leuk vindt?
Weet ik niet, is zo'n gevoel. Hij toont interesse, vraagt hoe m'n vorige les ging, is blij voor me dat het meeviel, glimlacht, kijkt af en toe naar me in de achteruitkijkspiegel, wenst me succes, zwaait... dat soort dingen.

Nou ja, laten we zeggen dat 'ie in ieder geval geen hekel aan me lijkt te hebben
Oud 16-04-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
(...) vraagt hoe m'n vorige les ging (...)
Dus je praat al met hem? (naja, praten... )

Gewoon het gesprek uitbouwen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Toch??
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:17
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Weet ik niet, is zo'n gevoel. Hij toont interesse, vraagt hoe m'n vorige les ging, is blij voor me dat het meeviel, glimlacht, kijkt af en toe naar me in de achteruitkijkspiegel, wenst me succes, zwaait... dat soort dingen.

Nou ja, laten we zeggen dat 'ie in ieder geval geen hekel aan me lijkt te hebben
OK das inderdaad wel vrij duidelijk Das tenminste 1 (groot) pluspunt! Tenminste... in de achteruitkijkspiegel naar je kijken, succes wensen, zwaaien( ) als ik dat zou doen zou ik een vrij duidelijk signaal willen geven dat ik dat meisje leuk vindt!!

Maja straks heeft ie geen les meer! Dus als je iets gaat doen, moet je er niet al te lang mee wachten lijkt mij! IK zou er gewoon voor gaan, hoe eng en zo het ook is
Oud 23-04-2002, 11:07
Dark Angel
Dark Angel is offline
Shit. Hij had gister een ingreep omdat ik iets vertelde. Rest van de rit m'n mond niet meer durven openen.
Oud 23-04-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Shit. Hij had gister een ingreep omdat ik iets vertelde. Rest van de rit m'n mond niet meer durven openen.
Hij had een ingreep? Omdat jij iets vertelde?

Het spijt me maar dit snap ik niet..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:45
Empaled
Empaled is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Hij had een ingreep? Omdat jij iets vertelde?

Het spijt me maar dit snap ik niet..
lief, als je aan het autorijlessen ben dan zit de leraar naast je en die let op je dus op hoe je rijdt, immers ben je leerling en nog geen volwaardig bestuurder

dus toen zij aan het kleppen was zag zij ws iets niet en toen heeft hij ingegrepen dus toen schrok ze... lmd toch?
Oud 23-04-2002, 11:47
Verwijderd
Te weinig tijd om met elkaar te praten :/

Ik had het 2 jaar geleden ook, echt een leuk meisje die steeds na mij lessen volgde .. we praatten steeds kort .. maar ja, je raakt elkaar zo kwijt.

Hmm, wat zou je kunnen doen .. de grote vraag.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:49
Empaled
Empaled is offline
Citaat:
******** schreef:
Te weinig tijd om met elkaar te praten :/

Ik had het 2 jaar geleden ook, echt een leuk meisje die steeds na mij lessen volgde .. we praatten steeds kort .. maar ja, je raakt elkaar zo kwijt.

Hmm, wat zou je kunnen doen .. de grote vraag.
aanrijding veroorzaken?
dan sta je wel ff stil denk ik en ben je samen of samen in de ambulance ook gezellig
Oud 23-04-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Empaled schreef:
aanrijding veroorzaken?
dan sta je wel ff stil denk ik en ben je samen of samen in de ambulance ook gezellig
Moehahaha

Ik heb mijn rij-instructeur in het verleden wel eens een bekeuring geschonken *reedt door flits*

Hmpf, zie je elkaar misschien nog bij de school zelf? Of zijn de theorie-lessen al helemaal voltooid?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten