![]() |
Wat Moet Ik Doen Om Te Kunnen Klaarkomen?
Wat moet ik doen zodat ik ga klaarkomen ik ben al 2x met dezelfde jongen naar bed geweest maar ik kom niet klaar hij zegt dat ik me moet concentreren maar dat doe ik ook alleen ik kom maar niet klaar en dat wil ik graag en hij probeert ook alles zodat ik kom maar ik kom maar niet :confused: Wat moet ik doen wie kan me dat vertellen?
|
Je ontspannen en je d'r niet op focussen :)
Er zijn veel topics over, gebruik de search en verrijk uzelve :P succes! |
die jongen waar jij mee neukt is vast en zeker ook een thug..en thugz zijn net als pimps, die neuken voor hun eigen plezier, niet voor de jouwe.
|
Met dezelfde jongen nog wel? Zo zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
w88 tot je wat ouder bent heeft misschien meer effect
kindjes van jouw leeftijd horen nog niet aan seks te denken, laat staan aan seks doen |
Citaat:
Jij bent hier niet degene die bepaald wat er wel en niet 'hoort', dat doen we allemaal zelf wel. |
Citaat:
waar ik verder uiteraard niets mee wil insinueren |
|
Citaat:
Sorry, ff serieus. Gewoon blijven proberen, zeker niet "concentreren" maar je gewoon laten gaan. Kom je wel klaar als je het zelf doet? @Perseus: wat is de functie van die foto? :confused: |
:eek:
net terminale patiënten met die bleke lippen. |
waarvan is die foto?? return of the zombies III??
|
[offtopic]
Hehe bij de tweede van rechts zie je echt een verschil tussen haar gezicht en de rest van haar lichaam, zoveel make-up heeft ze op. Nu nog een ronde rode neus :D maar kmoet wel toegeven dat ze wel een redelijk mooi gevormd gezichje heeft [ontopic] Kheb eigenlijk niks zinnigs te melden. Nouja.. mischien moet je je juist niet concentreren en gewoon genieten van de sex zelf. |
Citaat:
|
Damn, die rechter lijkt verrekte veel op een oude schoolvriendin van m'n zusje.
|
Citaat:
Dit is nu het voorbeeld van een groep sletjes, WALGH |
wat is er zo leuk aan klaarkomen???
het verdooft je alleen maar. tenzij je aan zon tantrameditatie doet ofzo, en de energie door je 7 chakra omhoog laat stijgen ipv omlaag door je geslacht. |
Nee inderdaad, op je veertiende hoor je met duplo te spelen en zandtaartjes te bakken.
Iedereen bepaalt voor zichzelf met welke leeftijd die wilt neuken maakt niks uit hoe oud je bent als jij denkt dat je er klaar voor bent ja dan ben je er klaar voor deze thing bepaal je zelf dat bepaalt niet iemand anders voor je de 1 vind je te jong de ander vind je misschien te oud maar het is jou beslissing |
Citaat:
*Hilariteit alom* |
www.sexwoordenboek.nl zoekt en gij zult vinden.
*note to self: bij vragen over sex moet je leeftijd minimaal 16 zijn en je naam enigzins toonbaar. Anders kan je serieuze reacties wel vergeten.* |
Probeer het eens nadat je twee breezers op hebt, dan lukt het veel makkelijker.
|
Citaat:
|
Ligt er maar net aan door welk standje wordt je het meest gestimuleerd en of het aan orale, anale vaginale sex ligt.....verschilt bij elke vrouw.
Zoiets ontdek je dus zelf door verschillende dingen uit te gaan proberen. pff |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom je wel klaar van vingeren? Vinger jezelf dan gewoon als hij in je zit, gewoon niet aan denken dat hij er ook nog is en net doen alsof je alleen bent :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer info :) |
Citaat:
maar ik vind het vrij ziekelijk dat kindjes van 14 al aan sex doen.. toen ik 14 was wist ik wel wat het was maar meer ook niet |
Citaat:
dat jij zon stoere vent bent, van mij mag je maar nog ff en kindjes van 9 doen al aan sex, waar wil je naartoe? die mogen dat ook zelf weten? net zolang totdat kindjes geneukt worde voor ze geboren zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word nog eens een puik dichter :) |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die dingen als "thug" en/of "dushi" in de naam hebben?
|
Citaat:
En over die sletten in het midden: BAH!! En over de starttopic: maak je niet zo sabbel, laat hem sabbelen... ;) |
En nog erger: nigga. De meeste donkere mensen gebruiken die term niet eens. Het zijn vaak blanke (blond haar + blauwe ogen) Nederlandse 12 jarige breezah kindjes die denken hoe vaker ze nigga zeggen hoe stoerder ze zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
In israel hebben we 6 MtV/TMF achtige kanalen en constant van die opgejurkte donkere jonge meisjes fuck you nigga........... Dat is zo ongeveer het hele liedje. |
met jezelf oefenen :o :D
|
Citaat:
hihi :D :D :D (y) |
Oke, even ontopic nu misschien?
Als je bij de eerste twee keer sex niet klaarkomt, dan is dat helemaal niet vreemd; het is onwennig, je vriend (?) zal ook wel onervaren zijn en moet 't ook nog leren, en misschien doet het nog pijn ook. Bovendien is het voor veel meisjes en vrouwen heel moeilijk om klaar te komen van vaginale sex, omdat velen alleen klaarkomen door clitorale stimulatie. Als je toch graag klaar wil komen tijdens de sex, dan kun je eens terwijl je bezig bent zelf je clitoris stimuleren of aan je vriend vragen of hij dat wil doen tijdens de sex; bij de meeste standjes is er best plaats voor een handje, en als hij zich er beledigd door voelt dan is dat dom van hem, want hij hoort de sex pas echt leuk te vinden als jij ook geniet. Je leeftijd staat niet bij je naam, maar enkele mensen zeiden dat je 14 was. Is dat zo? Dat vind ik wel erg jong voor sex; volgens mij krijgt minstens de helft van iedereen die op zijn/haar 14e al sex had, daar later spijt van. Is het wel een goed idee om er mee door te gaan? Misschien moet je gewoon nog even een paar jaartjes wachten. |
Ontopic, dames en heren.
|
Nou, als je al 2 keer met de zelfde jongen naar bed bent geweest en nog niet bent klaar gekomen, is er iets ernstig mis met je. Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stuur een brief aan seks enzo van de breakout
(oei dat is lang geleden, bestaat dat nog?) in de Flair, Yes en Penny vind je ook zulke rubrieken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |