![]() |
||
Citaat:
waar ik verder uiteraard niets mee wil insinueren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, ff serieus. Gewoon blijven proberen, zeker niet "concentreren" maar je gewoon laten gaan. Kom je wel klaar als je het zelf doet? @Perseus: wat is de functie van die foto? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[offtopic]
Hehe bij de tweede van rechts zie je echt een verschil tussen haar gezicht en de rest van haar lichaam, zoveel make-up heeft ze op. Nu nog een ronde rode neus ![]() maar kmoet wel toegeven dat ze wel een redelijk mooi gevormd gezichje heeft [ontopic] Kheb eigenlijk niks zinnigs te melden. Nouja.. mischien moet je je juist niet concentreren en gewoon genieten van de sex zelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is nu het voorbeeld van een groep sletjes, WALGH
|
![]() |
Nee inderdaad, op je veertiende hoor je met duplo te spelen en zandtaartjes te bakken.
Iedereen bepaalt voor zichzelf met welke leeftijd die wilt neuken maakt niks uit hoe oud je bent als jij denkt dat je er klaar voor bent ja dan ben je er klaar voor deze thing bepaal je zelf dat bepaalt niet iemand anders voor je de 1 vind je te jong de ander vind je misschien te oud maar het is jou beslissing |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Hilariteit alom* |
![]() |
|
Verwijderd
|
www.sexwoordenboek.nl zoekt en gij zult vinden.
*note to self: bij vragen over sex moet je leeftijd minimaal 16 zijn en je naam enigzins toonbaar. Anders kan je serieuze reacties wel vergeten.* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer info ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind het vrij ziekelijk dat kindjes van 14 al aan sex doen.. toen ik 14 was wist ik wel wat het was maar meer ook niet
||
Citaat:
dat jij zon stoere vent bent, van mij mag je maar nog ff en kindjes van 9 doen al aan sex, waar wil je naartoe? die mogen dat ook zelf weten? net zolang totdat kindjes geneukt worde voor ze geboren zijn?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik word nog eens een puik dichter ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En over die sletten in het midden: BAH!! En over de starttopic: maak je niet zo sabbel, laat hem sabbelen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In israel hebben we 6 MtV/TMF achtige kanalen en constant van die opgejurkte donkere jonge meisjes fuck you nigga........... Dat is zo ongeveer het hele liedje. |
![]() |
||
Citaat:
hihi ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oke, even ontopic nu misschien?
Als je bij de eerste twee keer sex niet klaarkomt, dan is dat helemaal niet vreemd; het is onwennig, je vriend (?) zal ook wel onervaren zijn en moet 't ook nog leren, en misschien doet het nog pijn ook. Bovendien is het voor veel meisjes en vrouwen heel moeilijk om klaar te komen van vaginale sex, omdat velen alleen klaarkomen door clitorale stimulatie. Als je toch graag klaar wil komen tijdens de sex, dan kun je eens terwijl je bezig bent zelf je clitoris stimuleren of aan je vriend vragen of hij dat wil doen tijdens de sex; bij de meeste standjes is er best plaats voor een handje, en als hij zich er beledigd door voelt dan is dat dom van hem, want hij hoort de sex pas echt leuk te vinden als jij ook geniet. Je leeftijd staat niet bij je naam, maar enkele mensen zeiden dat je 14 was. Is dat zo? Dat vind ik wel erg jong voor sex; volgens mij krijgt minstens de helft van iedereen die op zijn/haar 14e al sex had, daar later spijt van. Is het wel een goed idee om er mee door te gaan? Misschien moet je gewoon nog even een paar jaartjes wachten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
verslaafd.. acegi | 29 | 22-02-2017 15:59 | |
Seksualiteit |
Veilig vrijen bierkoning | 86 | 07-02-2013 21:57 | |
Seksualiteit |
"vrouwelijke ejaculatie" Boer_kameeL | 86 | 25-10-2009 21:43 | |
Seksualiteit |
Hoe een vrouw te vermaken en te laten klaarkomen Thicke | 12 | 02-09-2005 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Seks gehad met een ander Jij-Jij | 242 | 27-04-2003 22:12 |