![]() |
Wanneer moet jij weer naar de tandarts
ik overmorgen :cool:
|
De laatste keer was in september geloof ik, dus het zal wel niet lang meer duren.
|
Ik moest in juli al.. maar mijn moeder wil niet (ik ga altijd met een van de twee ouders mee)..
En ik heb een gaatje en wil een beugel, dus eigenlijk wil ik niet eens naar de tandarts :o |
:( morgen :( :( :( :( (n) (n) :mad:
|
Kan me niet meer herinneren wanneer de laatste
afspraak was. Iig langer dan 1 (2) jaar geleden. :| |
zal binnenkort wel weer zijn. k ga een keer per halfjaar, en de laatste keer was.... *gaat het even opzoeken voor je* 14 maart.
dus zou ik half september weer moeten. Krijg k waarschijnlijk binnenkort weer n kaartje. |
maandag
|
november
|
Over een half jaar
|
Geen flauw benul.
M'n ma waarschuwt me wel weer een week van te voren :o |
Overmorgen
|
kben zonet geweest
en probeer nu met een verdoving doormiddel van een rietje thee naar binnen te werken omdat k anders alles dr onder kwijl:o |
Ik ga twee maal per jaar naar de tandarts en de laatste keer was net voor de zomervakantie. Dus het zal gelukkig nog wel even duren voordat ik weer moet. :)
|
Ik ben vorige week vrijdag geweest.
|
2 februari 2004
|
23 september, voor 2 gaatjes :/
|
Ow, goed dat je het zegt, moet morgen even bellen voor een afspraak :o
|
September
|
Volgende maand geloof ik
|
Ik woensdag, dus over 2 dagen. En begin nu toch wel een betje in mijn broek te schijten. Op een of andere manier heb ik toch visioenen van gaatjes. Terwijl ik eigenlijk nooit echt bang voor de tandarts ben geweest. Misschien komt het doordat ik het afgelopen halfjaar nogal veel gesnoept heb en niet altijd netjes mijn tanden voor het slapen gaan heb gepoetst. En ik weet het, als ik ze heb is het mijn eigen schuld.
|
2 maanden geleden :D
|
5 weken geleden ofzo
|
ik moet overmorgen, dan worden 2 kiezen gevuld
|
2 september. Dan wordt een noodvulling in element 6-3 eruit gehaald, wordt een enkelvoudige kanaalvulling met pasta uitgevoerd en wordt er een simpele twee-vlaks composiet opgezet. Dan kan ik er weer even tegen (y)
|
25 augustus
|
geen idee
|
Ik denk in september
|
Over drie uurtjes.
|
Ik heb werkelijk geen idee. Me moeder heeft het allemaal opgeschreven :D
|
Citaat:
Ik moet binnekort weer. Vorige keer had ik mijn eerste gaatje dus ik heb nou iets meer spanning. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben twee weken geleden voor het laatst geweest. Nu pas weer over een hele tijd, kan ik vast gaan sparen voor die 25 Euro. |
Die gasten zijn eigenlijk echt zó enorm binnen. Voor vijf minuutjes in je smoel kijken vangen ze ruim achttien euro. Voor een simpel radiofotootje hetzelfde bedrag, een tweevlakscomposiet (de standaardvulling) komt vaak al op het dubbele.
En dan maar miemelen dat het zo slecht gaat met de Nederlandse economie. :rolleyes: God, wat kots ik eigenlijk op de VVD. |
Citaat:
|
Ìk had 0 gaatjes :cool:
|
ik ben 5 dagen geleden nog geweest :)
|
Ik ben net een week geleden ongeveer geweest.
|
11 november :D
|
Binnenkort weer, want het is zeker al weer 5, 6 maanden geleden. Vinnik niet erg, verzorg mijn tanden goed, weet dat-ie alleen maar wat tandsteen weghaalt, verder nix :) (y)
|
Over 3 weken naar de tandarts.
Elke 2 weken naar de ortho. |
Ik ben gisteren nog geweest, het zag er allemaal perfect uit, ook geen beginnende gaatjes, helemaal goed gepoetst, hehe.
|
Citaat:
|
Hij zei dat ik me verstandskiezen moet laten trekken maar ik heb er geen last van :confused: maar hij keek het nog even aan :p
|
25 september... heb een paar gaatjes. "joepie"... ben echt doodsbang voor de tandarts, aangezien mn vorige per ongeluk een tand gemold had waardoor ik nu een neptand heb. en dan een week nadat ik met mn vriend kreeg. zo, ik schaamde me dood... :o
|
Oktober ergens... Gewoon controle en evt tandsteen verwijderen... Voor zover ik weet heb ik nog steeds geen gaatjes, dus dat zal wel goed zitten.
|
Citaat:
Ik weet namelijk van mijn beste vriend, die anderhalve week geleden zijn verstandskies heeft laten trekken (andere 3 zitten er nog) dat hij nu nog steeds zijn kaak volledig stijf heeft en zijn mond maar een heel klein stukje kan openen. Die zit dus ook al zolang aan het vloeibaar voedsel... Drinken moet ie met een rietje, kan alleen soep binnenkrijgen met een rietje of theelepeltje, vast voedsel krijgt ie gewoon niet binnen. Is al naar de dokter geweest, maar die kan er niets aan doen... Ziet er heel zielig uit... |
11 september.. gaatjes vullen (y)
|
Kom er net vandaan. Helemaal geen gaatjes! Ik heb alleen een fluorbehandeling gekregen :D (en Xylifresh kaugom)
|
Citaat:
beterschap dan maar (y) |
8 september, klein gaatje laten vullen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |