Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die gasten zijn eigenlijk echt zó enorm binnen. Voor vijf minuutjes in je smoel kijken vangen ze ruim achttien euro. Voor een simpel radiofotootje hetzelfde bedrag, een tweevlakscomposiet (de standaardvulling) komt vaak al op het dubbele.
En dan maar miemelen dat het zo slecht gaat met de Nederlandse economie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
25 september... heb een paar gaatjes. "joepie"... ben echt doodsbang voor de tandarts, aangezien mn vorige per ongeluk een tand gemold had waardoor ik nu een neptand heb. en dan een week nadat ik met mn vriend kreeg. zo, ik schaamde me dood...
![]()
||
Citaat:
Ik weet namelijk van mijn beste vriend, die anderhalve week geleden zijn verstandskies heeft laten trekken (andere 3 zitten er nog) dat hij nu nog steeds zijn kaak volledig stijf heeft en zijn mond maar een heel klein stukje kan openen. Die zit dus ook al zolang aan het vloeibaar voedsel... Drinken moet ie met een rietje, kan alleen soep binnenkrijgen met een rietje of theelepeltje, vast voedsel krijgt ie gewoon niet binnen. Is al naar de dokter geweest, maar die kan er niets aan doen... Ziet er heel zielig uit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() beterschap dan maar ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameld werk van Etmakas Verwijderd | 134 | 20-07-2012 00:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote :DGEBITS:Dtopic Cherry Springs | 43 | 24-10-2005 12:16 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |