![]() |
Siemens C55 blauw of oranje display?
Hoi :),
Ik ben van plan morgen een Siemens C55 te bestellen en ik heb de keuze tussen een Aqua kleurige telefoon met oranje display en een zilver kleurige met een blauw display. Ik heb in de search wel een topic over de C55 met blauw display gezien en hij zag er opzich wel erg strak uit, maar waar ik een beetje over in zit is dat het scherm zo donker en onduidelijk lijkt op de pics? Wil bijv wel fatsoenlijk spelletjes kunnen doen enzo. Heb veel sites bekeken over deze telefoon maar het ene plaatje verschilt nogal met de andere dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.. Tnx :) |
op mijn panasonic kan ik tenminste uit 6 display kleuren kiezen.
|
Citaat:
|
Blauw is in t begin misschien wat onduidelijker, omdat je t niet gewend bent. Maar na een tijdje is t gewoon t zelfde.
ZOu ook vreemd zijn als ze een kleur zouden gebruiken die t display minder duidelijk maakt, aangezien veel toestellen(vooral SE) een blauw display hebben. |
ik hoef tenminste niet te kiezen, ik kan wisselen wanneer ik wil, lekker puh
ik heb blauw ik heb groen ik heb roze ik heb wit ik heb geel ik heb oranje en jij hebt 1tje :D |
ik heb de aqua blue versie met oranje display, is gewoon goed duidelijk, niks meer en niks minder :)
|
belangrijk
|
ik heb een samsung met een blauw display, en vind het iig beter kijken dan het oranje display van een vriendin van me.
|
blauw is relaxed(y)
|
|
Citaat:
:) |
waarom hebben we nu om de zoveel dagen een telefoon topic?
|
die heb ik ook, alleen 's nachts na het nuttigen van de nodige hoeveelheid alcohol of na de nodige uurtjes slaap is dat licht verrekte fel. dat doet echt zeer aan je ogen. en dan kun je de lettertjes wat moeilijker lezen
|
Niet echt alto, om je druk te maken over de kleur van je display. Eigenlijk behoorlijk gay, if you ask me.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou ook een oranje display kiezen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe :)
Benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.. nog mensen interesse in pics als ik hem heb? |
Ik heb zelf een Siemens met blauw display, vind 't wel mooi :)
|
Citaat:
'k had em in 3 dagen binnen. |
Citaat:
@ MegaDeth: Blauwe (onderstaande plaatjes zijn het externe -display's zijn ook koel hoor: LG U8100, 65.535 kleuren inside, 0,3 mgpixel cam met flits, 40-toons poly; Dual Band GSM, 128mb intern geheugen, UMTS ondersteuning: http://www.portel.it//images/back/LG_U8100.jpg Samsung V200: http://www.portablegear.nl/fotos-nie...foto-groot.gif |
Wel jammer dat die LG en Samsung met zo een klepje zijn :(
Ik ga de SonyEricsson T610 kopen deze week.http://www.belcompany.nl/fotol/100082.img (maar wel op t abo van mijn vader, anders issie een beetje duur ;)) |
Citaat:
De Ericsson T610 is trouwens wel de vetste telefoon met de meeste features en de beste software die er is... (y) Alleen is de camerakwaliteit niet om over naar huis te schrijven, wat erg jammer is, de technologie laat het wel toe (denk aan japanse phones) |
Citaat:
|
Citaat:
er zijn maar 2 of 3 phones met 640x480 resolutie in de winkel ongeveer en een paar met iets lager, zoals deze. maja ik koop m niet om er mooie fotos mee te maken, daarvoor heb ik mijn sony digicam. de tel is gewoon compact, veel features etc, daarom (y) |
Citaat:
Maar Se t610 is (y) met zn bluetooth en infrarood, dat heb ik nu op mn SE T68i ook zitten (voorganger van de T610) en de menustructuur ruled gewoon.. |
Citaat:
Volgens shopsurvey op tweakers.net een erg goede winkel. |
ik heb'm ook met blauw (en zilver frontje versie) en alles is voor mij erg duidelijk en vind't mooier dan oranje :o .. tevens is er een datakabel te koop voor slechts 12,50 zodat je midi files erop kan zetten als beltoon (y) en spelletjes :o
|
Citaat:
die van mij is lekker betuhr |
Citaat:
(mocht dit niet mogen op het forum zou je me dan willen mailen op dennis@breezer.dyndns.org ?) tnx :) |
oranje, is leuk op koninginnedag en als t NL's elftal ooit het WK wint
|
blauw, omdat pv oranje zegt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tnx dude |
Citaat:
Ik zou voor blauw kiezen, wen je wel aan, (oranje lijkt me irritanter om aan te wennen :S), en sowieso ben ik al meer fan van blauw dan oranje. Tja, opscheppen over mijn 500 miljoen kleuren staat zo stom, vandaar mijn bescheiden mening maar. :) |
Die toestellen met die tig kleuren zijn vast ook 'iets' duurder dan de telefoon die ik besteld heb..
De telefoon wordt vandaag verstuurd dus zal hem morgen wel hebben? (Onder rembours.. of duurt dat langer?) |
Citaat:
overigens is er ook een leuk proggie (viSsie) beschikbaar speciaal voor siemens toestellen waarmee je smsjes kun typen op je pc en dan laten versturen via je telefoon .. of je telefoonboek op de pc aanpassen..enzo ..allemaal gratis :o (als je dat kabeltje heb a 12,50 that is) |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, soms wel, maar er zijn ook toestellen die nog lampjes aan de zijkant of onderkant ofzo hebben, net als bij die oude. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er een met een blauwe... die vond ik mooier! (blauw is mn lievelingskleur)
|
Citaat:
Heeft vast geen 950 euro nieuw gekost in de winkel. Heeft vast geen bluetooth Heeft vast geen kleurenscherm Heeft vast geen infarrood Heeft vast geen PIM-functies Whatever.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |