Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ MegaDeth: Blauwe (onderstaande plaatjes zijn het externe -display's zijn ook koel hoor: LG U8100, 65.535 kleuren inside, 0,3 mgpixel cam met flits, 40-toons poly; Dual Band GSM, 128mb intern geheugen, UMTS ondersteuning: ![]() Samsung V200: ![]() Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De Ericsson T610 is trouwens wel de vetste telefoon met de meeste features en de beste software die er is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er zijn maar 2 of 3 phones met 640x480 resolutie in de winkel ongeveer en een paar met iets lager, zoals deze. maja ik koop m niet om er mooie fotos mee te maken, daarvoor heb ik mijn sony digicam. de tel is gewoon compact, veel features etc, daarom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Se t610 is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens shopsurvey op tweakers.net een erg goede winkel.
||
Citaat:
die van mij is lekker betuhr |
![]() |
||
Citaat:
(mocht dit niet mogen op het forum zou je me dan willen mailen op dennis@breezer.dyndns.org ?) tnx ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tnx dude
||
Citaat:
![]() Ik zou voor blauw kiezen, wen je wel aan, (oranje lijkt me irritanter om aan te wennen ![]() en sowieso ben ik al meer fan van blauw dan oranje. Tja, opscheppen over mijn 500 miljoen kleuren staat zo stom, vandaar mijn bescheiden mening maar. ![]()
||
Citaat:
![]() overigens is er ook een leuk proggie (viSsie) beschikbaar speciaal voor siemens toestellen waarmee je smsjes kun typen op je pc en dan laten versturen via je telefoon .. of je telefoonboek op de pc aanpassen..enzo ..allemaal gratis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heeft vast geen 950 euro nieuw gekost in de winkel. Heeft vast geen bluetooth Heeft vast geen kleurenscherm Heeft vast geen infarrood Heeft vast geen PIM-functies Whatever.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke mobiel moet ik nemen?? Smin | 43 | 31-08-2003 21:05 |