![]() |
Oplossing.
Wat te doen als er een heel arrogant meisje je al jaren kleineert en daarna weer aardig doet? En wat te doen tegen andere arrogante meisjes die zich ook te goed voor je voelen, wat is een goede manier hun zelfvertrouwen enigzins te beperken zodat ze je met rust laten en wat aardiger tegenover andere mensen zijn.
|
Negeren en vergeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Umh dan denk ik dat je toch maar ns met d'r moet gaan praten of met je mentor... o.i.d Er zijn natuurlijk altijd nog andere mensen in je klas waar je mee om kan gaan! Die mensen zul je waarschijnlijk wel nog eventjes moeten vinden, maar don't worry dat duurt ff, daarna krijg je misschien wel geweldige vriendschappen waar je nog na je school van geniet :) |
Als ze weer normaal doet, kan jij toch ook normaal doen?
Je hoeft geen beste vrienden met haar te worden, maar wat wil je anders doen, constant ruzie zoeken ed? Schiet je ook niks mee op lijkt me. En ja, het is hartstikke vervelend als iemand je eerst heel rot behandeld en daarna normaal doet, maar imo kan je niet veel anders dan gewoon tegen d'r doen, zonder jezelf ermee te hebben. Arrogantie is vaak (niet altijd) een dekmantel voor onzekerheid. Denk dat er best wat onzekere meiden tussen zitten, bij de meiden die arrogant doen. Echt iets er tegen doen, mja, veel meer dan hun erop wijzen (als ze een fout oid maken) dat ze ook fouten maken ed, niet zo perfect zijn als ze denken en proberen er boven te staan weet ik ook niet. :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zou ik gewoon normaal tegen haar doen, niet overdreven vriendelijk of overdreven onaardig.. en wees vrienden met mensen die je van af het begin af aan hebben gewaardeerd.. |
Vooral geen beste vriendinnen mee worden als ze je eerst heeft gekleineerd. Ik zou dan eerder zeggen. Lekker laten stikken, en gewoon weer omgaan met je oude vrienden.
Maar goed, ik ben vaak erg zwart/wit in dit soort dingen. :D |
*heeft het topic verder niet gelezen*
Dat soort meisjes is vaak juist heel onzeker maar doetzich arrogant voor om zich beter te voelen. Zelf wil ik niet de kans lopen slachtoffer van dat soort meisjes te worden, dus blijf ik bij ze uit de buurt. :) |
Citaat:
Niks van aantrekken en zoals al gezegd is, wachten tot ze een fout maken en hun dr dan op wijzen.:) I |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |