![]() |
Vaporizer
Iemand wel eens geprobeert?
Ik heb zelf een héél goedkoop dingetje gekocht. Niet echt helemaal een perfect systeem natuurlijk, want het is gewoon een soort gloeilamp-bol waar je de wiet in doet. Aansteker eronder om te verwarmen. Ik vraag me af of het echt werkt. Eén keer geprobeerd en vond het resultaat niet echt verbluffend, maar misschien werd de temperatuur niet hoog genoeg? Iig iemand ervaring met deze 'simpele' uitvoering of juist met die geavanceerde (dure) apparaatjes? NB Voor wie niet weet wat een vaporizer is: is een apparaat wat dmv hete lucht de thc (of andere stoffen in andere heelzame kruiden) laat verdampen. Deze damp adem je dan in en zo vermijd je een hele zooi schadelijke stoffen. |
|
Citaat:
Blijf ik wel benieuwd of er ook mensen zijn die superknetter werden van de vaporizer. Wat dat betreft zou het niet uit moeten maken of je een dure of goedkope versie hebt, want met zo'n goedkoop ding verdamp je alleen maar meer stoffen, en dus niet minder thc ofzo... En toch vond ik het tegenvallen. Mijn fout? Hoe weet je überhaupt wanneer de wiet 'op' is? |
Hij was ook nogal oud.
Maar ik dacht me te herinneren dat ik eerder iets over een vaporizer te hebben gelezen, en ik verveelde me ;) Smoesjes, ik ben hier een dwangmatig poster op spam-niveau :o |
Citaat:
In ieder geval, er stonden van die vaporizers van een paar honderd pleuro en dat was (y) Niet zoals je een joint rookt maar wel goed. En als er niks meer verdampt is de wiet op (de thc eruit) |
Citaat:
Citaat:
Maar ja, het punt is dus: als ik het sowieso al niet zie verdampen, zie ik ook niet wanneer het niet meer verdampt :) |
Citaat:
|
Dat kan dus idd wel bij die andere.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |