Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 23:24
C r Y p S
C r Y p S is offline
Iemand wel eens geprobeert?

Ik heb zelf een héél goedkoop dingetje gekocht. Niet echt helemaal een perfect systeem natuurlijk, want het is gewoon een soort gloeilamp-bol waar je de wiet in doet. Aansteker eronder om te verwarmen.
Ik vraag me af of het echt werkt. Eén keer geprobeerd en vond het resultaat niet echt verbluffend, maar misschien werd de temperatuur niet hoog genoeg?

Iig iemand ervaring met deze 'simpele' uitvoering of juist met die geavanceerde (dure) apparaatjes?

NB Voor wie niet weet wat een vaporizer is: is een apparaat wat dmv hete lucht de thc (of andere stoffen in andere heelzame kruiden) laat verdampen. Deze damp adem je dan in en zo vermijd je een hele zooi schadelijke stoffen.
Oud 23-08-2003, 23:43
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=549409

hier staat geloof ik wel wat in
Oud 23-08-2003, 23:59
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 24-08-2003 @ 00:43:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=549409

hier staat geloof ik wel wat in
Fuck, en ik maar denken dat ik niet zo'n luie forum-gebruiker ben die dubbele topics plaatst "Slaap maakt meer kapot dan je lief is"

Blijf ik wel benieuwd of er ook mensen zijn die superknetter werden van de vaporizer. Wat dat betreft zou het niet uit moeten maken of je een dure of goedkope versie hebt, want met zo'n goedkoop ding verdamp je alleen maar meer stoffen, en dus niet minder thc ofzo... En toch vond ik het tegenvallen. Mijn fout? Hoe weet je überhaupt wanneer de wiet 'op' is?

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 00:02.
Oud 24-08-2003, 00:02
Verwijderd
Hij was ook nogal oud.
Maar ik dacht me te herinneren dat ik eerder iets over een vaporizer te hebben gelezen, en ik verveelde me

Smoesjes, ik ben hier een dwangmatig poster op spam-niveau
Oud 24-08-2003, 00:11
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 24-08-2003 @ 00:59:
Fuck, en ik maar denken dat ik niet zo'n luie forum-gebruiker ben die dubbele topics plaatst "Slaap maakt meer kapot dan je lief is"

Blijf ik wel benieuwd of er ook mensen zijn die superknetter werden van de vaporizer. Wat dat betreft zou het niet uit moeten maken of je een dure of goedkope versie hebt, want met zo'n goedkoop ding verdamp je alleen maar meer stoffen, en dus niet minder thc ofzo... En toch vond ik het tegenvallen. Mijn fout? Hoe weet je überhaupt wanneer de wiet 'op' is?
Ja hier in Heerlen hadden ze laatst een tabakloze dag in de sjop, alleen vaporizers en puur roken. Was een test ivm die nieuwe wet: niet roken in de sjop.

In ieder geval, er stonden van die vaporizers van een paar honderd pleuro en dat was
Niet zoals je een joint rookt maar wel goed.

En als er niks meer verdampt is de wiet op (de thc eruit)
Oud 24-08-2003, 00:19
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 24-08-2003 @ 01:11:

Niet zoals je een joint rookt maar wel goed.
Minder of anders?

Citaat:
En als er niks meer verdampt is de wiet op (de thc eruit)
Ah ok, maar mijn probleem is dus: ik zie geen zak van dat verdampen. Tenminste, sowieso niet veel. Ik hou m'n aansteker er echt lang onder, dus ik geloof niet dat het niet heet genoeg zou worden. Bovendien voelde ik wel degelijk effect.
Maar ja, het punt is dus: als ik het sowieso al niet zie verdampen, zie ik ook niet wanneer het niet meer verdampt
Oud 24-08-2003, 00:27
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 24-08-2003 @ 01:19:
Minder of anders?

Anders, je word niet zwaar ofzo...heel high Ik vond het leuk, maar zeker niet voor altijd

Ah ok, maar mijn probleem is dus: ik zie geen zak van dat verdampen. Tenminste, sowieso niet veel. Ik hou m'n aansteker er echt lang onder, dus ik geloof niet dat het niet heet genoeg zou worden. Bovendien voelde ik wel degelijk effect.
Maar ja, het punt is dus: als ik het sowieso al niet zie verdampen, zie ik ook niet wanneer het niet meer verdampt [/B]
Tsja, daar zag je het goed verdampen....weet ik verder ook niet.

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 00:30.
Oud 24-08-2003, 01:02
Verwijderd
Dat kan dus idd wel bij die andere.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten