![]() |
ik heb in een film gespeelt!
afgelopen weekend had ik de film opname die ik gewonnen had.
Het word een korte film van ongeveer 15 min. Ik vond het een heeele leuke ervaring. Maar ik denk dat ik theater toch leuker vind om dat je daar mee meer kunt overdrijven. Voor de camera moest alles heel subtiel. Maar ik vond het echt super! Wie heeft er nog meer een film gemaakt? en wat vonden jullie ervan? Groetjes, Ieniej |
hoezo film gewonnen? vertel er eens wat meer over?
|
Nou elk jaar is hier in de buurt een theaterfestival.
(van FRATS) (FriesAmateurTheaterSchool) Dit jaar deed ik ook weer mee en ze hadden dit jaar een soort van Idols georganiseerd maar dan voor theater. Iedereen moest een (vantevoren gerepeteerde) toneelstuk laten zien en dan werder de 12 besten uitgekozen door een jury. Deze 12 moesten nog een improvisatie stukje doen en dan werd door het publiek de 3 beste meiden en de 3 beste jongens uitgekozen. waaronder ik dus. Met deze 6 jongeren hebben we een film gemaakt. over jongeren die op vakantie gaan en elkaar tegenkomen en dan heel wat beleven. Uhm.. wat moet ik verder nog meer vertellen? naja vraag maar :) |
wat leuk!! jammer dat t geen bioscoop film is ;)
maar lijkt me ook zeker een leuke ervaring ja. ik heb zelf nog nooit in een (zelfgemaakte) film gespeeld. wel ben k al wel eens op tv geweest :p |
hehe ja ik vind het ook jammer dat het niet helemaal beroemd word, maar de producer die wil van alles regelen en hij hoopt dat het lukt want dit heeft hij in zun hoofd:
De film in het filmhuis (is kleine bios) laten spelen in Leeuwarden. als premiere. Er een rode loper neer leggen en ons in een limousine laten arriveren. haha ik hoop dat het hem lukt, zou wel leuk zijn. Mischien dat de televisie van friesland het stuk wil dus dan komt het daarop en hij probeerde wat te regelen met bnn zodat heel nederland het kan zien ;) ik hoop egt dat alles lukt! |
ik heb alleen gefigureerd, meer niet
|
Leuk joh! Nee, ik heb nog nooit een film gespeeld, afgezien van de home-video's dan he. :D
|
ik kon ergens aan meedoen, geweigerd, sprak me totaal niet aan, maar have fun met je filmpje (+rode loper), hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
ik las em zo en ging er vanuit dat hij dat schreef maar ik vond t al niet echt iets voor hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe :D |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk met theater kun je door spelen. Dus zeg maar je hebt een boos word scene.. dan heb je met theater nog een opbouw.. Met film moet je in 1 keer JA CAMERA DRAAIT en dan in keer boos zijn.. dan heb je geen opbouw. Dat is al een nadeel (oke dat moet je kunnen het lukte me ook wel maar ik vind het leuker als je het in 1 keer door kunt spelen) En in de film ging iemand dood, ik speelde een heel emotioneel en heftig typ zeg maar dus ik ging ook heel heftig doen enzo. Maar dat was niet goed want dat was te groot. Dan is het heel moeilijk om het klein te doen. Dus ik denk dat theater leuker is omdat je het in 1 keer door kunt spelen. En film leuker is omdat het gewoon heel mooi is en speciaal om te doen! |
Een vriend van mij heeft meegespeeld in Kruimeltje, als één van de wezen in het huis waar Kruimeltje terechtkomt.
|
een vriend van me had een gast-rol in spangen, moetje maar in december kijken, als er iemand inelkaar geslagen wordt door een ander mannetje is hij de gene die de klappen zegmaar vangt :P hehe --_--'
|
een paar van mijn dansschool spelen de hoofdrol/figureren in de film 'feestje'. deze gaat geloof ik in februari in premiere. ben benieuwd :D en allemaal kijken he? ;)
|
Vriendin van mij heeft auditie gedaan (meerdere vriendinnen, maar eentje is ver gekomen) voor de Nederlandse versie van Fucking Amal, kwam bij de laatste 5 en is het toen niet geworden.
Maar ik heb verder ook nooit meer iets over die film gehoord, dus misschien dat ze het toch niet door hebben laten gaan? |
Citaat:
|
|
Ik heb alleen maar in Goede Tijden Slechte Tijden gefigureerd...
|
Ik in Ruud de WIld's recordshow meegedaan aan het record.. ZO LANG MOGELIJKE DRAMATISCHE STERFSCENE.. en gewonnen.. :P word geloof ik ergens in November ofzo uitgezonden!
|
Citaat:
haat :mad: maare ontopic, nee zelf nooit in en rol o.i.d. gespeeld. wel op tv geweest met omroep brabant en over de rooie hehe |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |