Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk met theater kun je door spelen. Dus zeg maar je hebt een boos word scene.. dan heb je met theater nog een opbouw.. Met film moet je in 1 keer JA CAMERA DRAAIT en dan in keer boos zijn.. dan heb je geen opbouw. Dat is al een nadeel (oke dat moet je kunnen het lukte me ook wel maar ik vind het leuker als je het in 1 keer door kunt spelen) En in de film ging iemand dood, ik speelde een heel emotioneel en heftig typ zeg maar dus ik ging ook heel heftig doen enzo. Maar dat was niet goed want dat was te groot. Dan is het heel moeilijk om het klein te doen. Dus ik denk dat theater leuker is omdat je het in 1 keer door kunt spelen. En film leuker is omdat het gewoon heel mooi is en speciaal om te doen! |
![]() |
|
Vriendin van mij heeft auditie gedaan (meerdere vriendinnen, maar eentje is ver gekomen) voor de Nederlandse versie van Fucking Amal, kwam bij de laatste 5 en is het toen niet geworden.
Maar ik heb verder ook nooit meer iets over die film gehoord, dus misschien dat ze het toch niet door hebben laten gaan?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
haat ![]() maare ontopic, nee zelf nooit in en rol o.i.d. gespeeld. wel op tv geweest met omroep brabant en over de rooie hehe |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Werk, Geld & Recht |
IK WIL ACTRICE WORDEN!!1 hulp Hachina | 51 | 26-02-2009 13:30 | |
Films, TV & Radio |
Hulp Bij Horror-Komedie Film Willowbellie | 10 | 04-06-2006 00:39 | |
Games |