![]() |
De allerirritantste lifestyle
welke lifestyle mag van jullie nou compleet van de aardkloot verdwijnen?
van mij mogen de 14/15 jarige hippe vegetamannetjes en hun harem van hoogblonde rozegeklede meisjes die steevast of kijken alsof niks ze interesseert, of kijken of ze er uberhaupt niks van snappen. (studeer jij? doe je dan havo?) best verdwijnen. Ik irriteer me niet snel, maar van die mannetjes die collectief tegen hekjes en bankjes klonteren incl. scooters mogen best verdwijnen van mij. Zoals ze veelvuldig tegen elkaar kankeren (kankerlaaauw joh kankeraap gek!), zoals ze de langslopende meisjes complimenteren (slet! pijpen!), zoals ze onwetend zijn over de wereld (woooow kankerlauw gek zij vouwen die joint gewoon zelf en dan met zijn allen gaan kijken hoe wij ons blowtje draaien) (ik weet ik weet jij luistert slipknot!). nee, ik vind ze niet leuk. |
Haha (y).
Ik denk niet dat dit topic lang open blijft, maar in ieder geval lang genoeg voor veel mensen om de openingspost te lezen. :P Urm. Van mij hoeft niemand van de aardkloot te verdwijnen, als ze maar gewoon even relaxt aan de andere kant ervan gaan zitten ofzo. |
Ehm...het klinkt buitengewoon irritant, maar volgens mij heb je dat gelukkig alleen maar in Rotjeknor ;)
|
Nee hoor, op z'n minst door de hele Randstad.
|
Eens :D
|
hier heb je er nog best veel van :(
waarom zou dit topic gesloten moeten worden? |
Citaat:
Dit forum is ervoor om liefde te verspreiden :P. Mijn bijdrage: Mensen die het afkraken van anderen tot een kunst hebben verheven. Mensen die hun lifestyle totaal laten afhangen van hun superioriteitsgevoel en niets liever doen dan met mensen die zoals hen zijn anderen neersabelen en backstabben. |
Neo-nazi's/skinheads mogen van mij verhuizen naar een ver oord, maar die zie ik nooit, dus eigenlijk mag ik niet zeuren. Verder heb ik nergens problemen mee. Ik vind het juist wel grappig, zo'n mix van subculturen.
Blaat. |
Ik houd niet van die zwarte lui die zich voordoen als zogenaamde 'coole rappers'... dan lopen ze op zo'n hele stomme, sullige, sjokkige en luie manier, en dan praten ze ook nog dom en maken ze van die gekke handbewegingen bij het praten... Ik bedoel, moet dat nou? Jeez! (n)
Ripper |
Citaat:
|
ik ga me niet meer irriteren aan lifestyles, dan blijf je bezig.
irriteer maar aan personen, niet aan style. |
Islamitische en Joodse lifestyles bevallen me over het algemeen niet erg.
|
Gothic en Breezer (n)
en maar elkaar haten, en maar hetzelfde zijn |
Citaat:
(en ik erger me vooral aan personen met enorme vooroordelen) |
Citaat:
|
Ballen!!
|
Ik haat gewoon alles en iedereen, ongeacht lifestyle of iets dergelijks. :cool:
It's cool to hate |
hmm..
Ik heb niet echt een hekel aan een lifestyle, maar meer aan leeftijdsgroepen.. Zo de leeftijdsgroep 55+ Altijd zeiken, zeuren en moeilijk doen.. En dan de kiddo's onder de 16, meestal (lees: MEESTAL!) bekend als de wannebe <iets> (maakt niet uit wat). Edit: Hierbij wil ik nadat nare man me er heeft aan helpen herinneren een groep toevoegen: De gelovigen. |
Citaat:
|
allochtonen.
|
Zoals al gezegd: ik erger me aan personen, niet aan complete lifestylen. Zonde van je energie ;)
|
ik haat allochtonen.
|
Zij jou ook.
:rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je aan welke instelling ik mijzelf erger?
Aan die rare ontolerante mensen van de havo etc., die er niet tegen kunnen dat jij vwo doet/deed, en je daarom meteen het predikaat nerd geven. Alleen maar omdat jij geen kloot hoeft te doen en toch lekker die 6 jaar doorloopt, ben jij een nerd. Dan ben je toch kansloos als je dat denkt...Puur Kansloos! |
Ik kan niet tegen VWO'ers die neerbuigend zijn tegenover lager opgeleiden. Alsof het VWO ook maar iets voorstelt hier. :rolleyes: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik erger me aan personen niet aan lifestyls
|
Citaat:
Maar je mag haten wie je wil alleen je zezgt dat je ze nooit ziet, dan heb je er dus ook geen last van.... dus wat is nu je punt... :confused: Mjah verder krijg/heb ik aan ALLE nationalistische buitenlanders een hekel, met op de 1e 2 plaatsen turken en marokkanen.... Dus die lui die turkije zo goed vinden en toch hier wonen, en als je op straat loopt je aankijken, nakijken, afentoe nazi of racist noemen zonder dat ze je kennen (n) |
-wannebe's
-brezahsletten -gelovige zoals moslims en van al die andere debiele godsdiensten. -hypocrieten -mensen die atlijd lachen(vaak om niets) -zielige trance figuren. -nederlandse arbeiders in van die golfjes. -mensen die je als je ze per ongeluk aankijkt meteen een zo gemeen mogelijke blik proberen op te zetten. - van die stylo indo's ik hou over het algemeen niet zo van mensen geloof ik. |
Citaat:
|
Ik vind alle mensen gewoon irritant.
O jah, posers is geloof ik met een s, maar dat leren ze je op het vwo vast niet (ja ik ben zo'n havo-geval) :p |
- alle alto/punk mensen die nooit wassen
- Chinezen/Indos/Asian people - Goerge bush aanhangers - Extreem gelovige - Van die Thug negers - Whiggers/fopnegers - Nerds/Geeks - BeuQers ehh ja zo kan ik wel door gaan |
Citaat:
|
gothic
|
Alle gothics mogen van mij wel verdwijnen.
|
Citaat:
|
ik als style indo mag ook verdwijnen?? :( :(
|
Jah wat is er mis met Indo's met stijl :D..
|
Ik denk dat er geen irritantste lifestyle is, maar alleen irritantste mensen. Ik vind dat mensen die geen respect voor andere mensen hebben, geen rekening met andere mensen houden if andere mensen lichamelijk (of psychologisch) mishandelen het allerirritantst zijn.
|
Citaat:
Verder HAADT ik mensen die niet kunnen spellen en knuffelaars en mensen die veel woorden gebruiken met e's dr in en euh hmm neh. Enige waar ik niet positief over ben zijn neo-skins/nazi's e.d maar om te zeggen dat ik ze zou haten, het zou me niet veel van hen doen verschillen dus nee dankje. |
alles met hiphop/r&b
maw: iedereen - gabbers/rockers = zo goed als iedereen |
christenfundamentalisten
|
Domme mensen. En dan bedoel ik ordinaire asociale telegraaf-lezers. (n)
|
Citaat:
Tsss. Wij lezen ook de Telegraaf, hoor. En de NRC. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |