Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik houd niet van die zwarte lui die zich voordoen als zogenaamde 'coole rappers'... dan lopen ze op zo'n hele stomme, sullige, sjokkige en luie manier, en dan praten ze ook nog dom en maken ze van die gekke handbewegingen bij het praten... Ik bedoel, moet dat nou? Jeez!
![]() Ripper
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en ik erger me vooral aan personen met enorme vooroordelen) Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm..
Ik heb niet echt een hekel aan een lifestyle, maar meer aan leeftijdsgroepen.. Zo de leeftijdsgroep 55+ Altijd zeiken, zeuren en moeilijk doen.. En dan de kiddo's onder de 16, meestal (lees: MEESTAL!) bekend als de wannebe <iets> (maakt niet uit wat). Edit: Hierbij wil ik nadat nare man me er heeft aan helpen herinneren een groep toevoegen: De gelovigen. Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 15:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je aan welke instelling ik mijzelf erger?
Aan die rare ontolerante mensen van de havo etc., die er niet tegen kunnen dat jij vwo doet/deed, en je daarom meteen het predikaat nerd geven. Alleen maar omdat jij geen kloot hoeft te doen en toch lekker die 6 jaar doorloopt, ben jij een nerd. Dan ben je toch kansloos als je dat denkt...Puur Kansloos!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar je mag haten wie je wil alleen je zezgt dat je ze nooit ziet, dan heb je er dus ook geen last van.... dus wat is nu je punt... ![]() Mjah verder krijg/heb ik aan ALLE nationalistische buitenlanders een hekel, met op de 1e 2 plaatsen turken en marokkanen.... Dus die lui die turkije zo goed vinden en toch hier wonen, en als je op straat loopt je aankijken, nakijken, afentoe nazi of racist noemen zonder dat ze je kennen ![]()
|
![]() |
-wannebe's
-brezahsletten -gelovige zoals moslims en van al die andere debiele godsdiensten. -hypocrieten -mensen die atlijd lachen(vaak om niets) -zielige trance figuren. -nederlandse arbeiders in van die golfjes. -mensen die je als je ze per ongeluk aankijkt meteen een zo gemeen mogelijke blik proberen op te zetten. - van die stylo indo's ik hou over het algemeen niet zo van mensen geloof ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder HAADT ik mensen die niet kunnen spellen en knuffelaars en mensen die veel woorden gebruiken met e's dr in en euh hmm neh. Enige waar ik niet positief over ben zijn neo-skins/nazi's e.d maar om te zeggen dat ik ze zou haten, het zou me niet veel van hen doen verschillen dus nee dankje.
|
|