![]() |
Vraagje...
ja misschien een stomme vraag maar ik moet het ff weten voordat ik mezelf voor gek zet ofzow :o
er is een jongen die ik wel leuk vind en ik ken hem best wel lang al enzow. maar ik wil hem dus iets van een mail sturen.. alleen staat dat stom? :o |
neej?
|
Wat zou er mis mee zijn?
|
Citaat:
ik was gek op een meisje en wist me geen houding te geven, dus ik deed nogal dom, en dus werd ze n beetje kwaad :( ik heb haar toen gemaild dat t me speet en dat k verliefd was op haar :o is wel redelijk goed afgelopen... ze vond t iig niet erg, ze was alleen al gek op n andere jongen :( |
Ik vind van niet :)
|
Nee, natuurlijk niet. Een email sturen is juist misschien wel een ontzettend goed begin van iets wat veel groter kan worden. Stuur een luchtige, leuke mail. Op die manier start je een leuke conversatie en maak je goed kennis met die jongen.
Het is misschien wel DE manier op contact te leggen. |
(y) Gewoon doen!
|
neuh, is niet gek, zeker niet als je - zoals je zei- die jongen al een tijdje kent. waarom zou dat gek zijn dan?
|
E-mail is nu niet direct het meest romantische medium.
|
Citaat:
ik zeg niet dat het stom is, maar tsja er zijn misschien leukere manieren te bedenken om hem dat duidelijk te maken.. use your imagination :) |
Ik zou het opzich wel leuk vinden om zo'n mail te krijgen, maar als et kan zou ik et iets directer doen.
|
Een mail sturen vind ik niet dom staan, maar ligt er wel ff aan wat je erin zet. Misschien kun je eerst eens proberen wat af te spreken, voordat je hem verteld dat je 'm leuk vind?
Ik zou iig niet over de mail vertellen dat je verliefd op hem bent, misschien dat dat hem af zou schrikken. |
ja ik had ook gevraagd of ie wat wou afspreken.
alleen hij is nooit online dus ik hoop dat hij die mail ooit nog leest:S ik zie hem ook niet zo vaak. :( |
niet geschoten is altijd mis!
|
Pfff, email is juist kei leuk. Via het internet heb ik mijn vriend ook beter leren kennen (ik kende hem wel al). We hebben elkaar niet via het net duidelijk gemaakt dat we elkaar errug leuk vonden, maar daardoor is wel onze relatie ontstaan, want ik leerde een ontzettend leuke en lieve jongen kennen!
|
Citaat:
|
Internet is te vrijblijvend.
|
hoezow te vrijblijvend?
|
Email ----------> triest
verder commentaar overbodig |
als je hem in real life ook kent is dat denk ik betere optie. anders: waarom niet?
|
Nee een mail sturen is niet stom :)
maar als hij bijvoorbeeld je mail pas na een tijdje leest... :S en dat lijkt me voor jou ook niet al te leuk, het wachten op een antwoord.. |
Tuurlijk is dat niet stom! En als je echt niks anders durft mail je gewoon, en het loopt vanzelf uit op meer ;) als hetvan beide kanten goed zit.
|
Ik vind niet dat hem dat in "het durven van zit" het is maar net hoe jij het beste denkt uit je woorden te komen zodat die persoon het iig goed begrijpt.
De 1 doet het persoonlijk en de ander schrijft liever een text op de computer en het ligt er uiteraard wel aan wat je er allemaal in vermeld. |
Just do it :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |