Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, natuurlijk niet. Een email sturen is juist misschien wel een ontzettend goed begin van iets wat veel groter kan worden. Stuur een luchtige, leuke mail. Op die manier start je een leuke conversatie en maak je goed kennis met die jongen.
Het is misschien wel DE manier op contact te leggen. |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg niet dat het stom is, maar tsja er zijn misschien leukere manieren te bedenken om hem dat duidelijk te maken.. use your imagination ![]()
|
![]() |
Een mail sturen vind ik niet dom staan, maar ligt er wel ff aan wat je erin zet. Misschien kun je eerst eens proberen wat af te spreken, voordat je hem verteld dat je 'm leuk vind?
Ik zou iig niet over de mail vertellen dat je verliefd op hem bent, misschien dat dat hem af zou schrikken. |
![]() |
|
Pfff, email is juist kei leuk. Via het internet heb ik mijn vriend ook beter leren kennen (ik kende hem wel al). We hebben elkaar niet via het net duidelijk gemaakt dat we elkaar errug leuk vonden, maar daardoor is wel onze relatie ontstaan, want ik leerde een ontzettend leuke en lieve jongen kennen!
||
Citaat:
|
Ik vind niet dat hem dat in "het durven van zit" het is maar net hoe jij het beste denkt uit je woorden te komen zodat die persoon het iig goed begrijpt.
De 1 doet het persoonlijk en de ander schrijft liever een text op de computer en het ligt er uiteraard wel aan wat je er allemaal in vermeld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |