![]() |
Mijn vriend is soms echt een sukkel :D
Mijn schatje is niet erg goed in signalen oppikken als het om seks gaat, of misschien doe ik het wel niet goed?
sTel je dit voor: Je zit samen een film te kijken, en beneden is het ook best rumoerig met een broertje en wat vrienden van hem die rondlopen. Maar jij wil eigenlijk ff alleen zijn met je vriendje.. een beetje seksen.. Hoe ga jij nou aan hem dat laten merken |
eh... tegen m zeggen?
:confused: of ben ik nou gek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hoeft toch ook niet alles te vertellen....vraag me met een knipoog mee naar boven ofzo..en dan merkt ie t wel :p
|
Schat, ik heb zin om te neuken!
|
Steek je tong in z'n oor, hij moet wel erg blond zijn wil hij dat niet snappen.
|
Kusje in zijn nek zo op dat plekje vlak onder zijn oor ;) (dat is bij mij iig enorm gevoelig :o)
Verder een 'strategisch geplaatste hand' en een 'zwoele blik' ;) Als het zonder woorden moet dan is het zo moeilijk toch niet? ;) |
jaja, dat laatste moet wel werken, bij mij wel in ieder geval :o :D
|
das toch nie zo moeilijk :o
hand op bepaald plekkie en in zn oor fluisteren dat je m wilt :cool: roaaaar helpt alitjd bij mij :D |
Schreeuw in zn oor: Hee DUDE, IK WIL GEPAALD WORDEN?
|
Citaat:
|
Citaat:
en tering jij bent best hard op je smoel gegaan |
Citaat:
|
Sipmel vragen:
"Neuken??" Werkt mijn iig altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder zijn de ideeen van MazeMouse wel ok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg gewoon tegen je vriendje dat je eens even samen met hem wil zijn. |
Citaat:
|
in een relatie is niet alles serieus en je kan best grapjes maken
wat een serieuzelingen hier zeg |
ik zeg meestal gewoon dat ik geil ben, en of ik dat nou zeg op een geile zwoele manier of op een manier alsof ik over het weer praat...maakt mijn vriend niet uit; de boodschap komt over en zijn ogen gaan glunderen omdat het idee van seks hem wel aanstaat.
|
Sex is vies.
|
nietes.
jah, uhm.. knuffel hem dood, fluister rare dingen in z'n oor, gebruik wat strategische plaatsen (leuk woord :)) etc en hoppakee je word aan je haren naar boven gesleurd :P |
Citaat:
|
Citaat:
whahahahahaaa :D |
Citaat:
anders snapt ie het toch nooit ;) :D |
Even naar een andere ruimte gaan als de slaapkamer (zeggen dat je naar de plee gaat, en zo weer terug bent), al je kleren uit trekken en dan in het kozijn vd deur gaan staan en zeggen:
"Take me to bed, or lose me forever!" (TOPGUN citaat). Dat moet wel aanslaan denk ik`! |
- in zijn oor fluisteren dat je geil bent
- als hij aan het praten is, hem onderbreken met de woorden 'neem me' of 'ik wil je' (afhankelijk van of je in een passieve of actieve bui bent) (behalve als hij iets ernstigs aan het zeggen is, uiteraard...) - je hand op zijn kruis leggen en even wrijven of zachtjes knijpen (maar dan wel zachtjes!!) - op geile toon vragen 'zullen we even naar je slaapkamer gaan...?' - als je al op die slaapkamer was, je opeens heel kalmpjes gaan uitkleden, of hem, of jullie allebei - je op hem storten en hem heftig zoenen Het lijkt mij dat er veel signalen zijn doe je moeilijk kunt misverstaan... |
Citaat:
k zie de face van je tante al..;) |
Citaat:
(mar je hebt opzich wel glijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm ja, ik zou het hem gewoon in z'n oor fluisteren. Of, wanneer we alleen tv kijken, me voor de tv uit gaan kleden... zoiets.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, of iejjjjjhhhhhwwwww.......sorry hoor, maar dat ziet er echt niet uit! :D Dat deed de mijne namenlijk....jaja ik heb een erg charmant vriendje....hij weet hoe hij een vrouw moet complimenteren :D :(
|
Citaat:
|
Zullen we ff op bed liggen?
Zullen we ff naar boven? enz |
Citaat:
http://www.ebate.nl/petities/stopdep...ristenunie.gif Preutse refo's.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Spreek een keer als je met hem alleen bent een codewoord of, zoals: ik wil even met je praten
of... zullen we even lawaai gaan maken Iets onopvallends....werkt bij ons altijd.... (en weet hij meteen wat je wilt) |
hmm mijn vriend is net het omgekeerde: die denkt dat àlles een signaal is tot seks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |