![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zeg gewoon tegen je vriendje dat je eens even samen met hem wil zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() anders snapt ie het toch nooit ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Even naar een andere ruimte gaan als de slaapkamer (zeggen dat je naar de plee gaat, en zo weer terug bent), al je kleren uit trekken en dan in het kozijn vd deur gaan staan en zeggen:
"Take me to bed, or lose me forever!" (TOPGUN citaat). Dat moet wel aanslaan denk ik`! |
![]() |
|
Verwijderd
|
- in zijn oor fluisteren dat je geil bent
- als hij aan het praten is, hem onderbreken met de woorden 'neem me' of 'ik wil je' (afhankelijk van of je in een passieve of actieve bui bent) (behalve als hij iets ernstigs aan het zeggen is, uiteraard...) - je hand op zijn kruis leggen en even wrijven of zachtjes knijpen (maar dan wel zachtjes!!) - op geile toon vragen 'zullen we even naar je slaapkamer gaan...?' - als je al op die slaapkamer was, je opeens heel kalmpjes gaan uitkleden, of hem, of jullie allebei - je op hem storten en hem heftig zoenen Het lijkt mij dat er veel signalen zijn doe je moeilijk kunt misverstaan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() k zie de face van je tante al.. ![]()
||
Citaat:
(mar je hebt opzich wel glijk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ja, ik zou het hem gewoon in z'n oor fluisteren. Of, wanneer we alleen tv kijken, me voor de tv uit gaan kleden... zoiets.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Spreek een keer als je met hem alleen bent een codewoord of, zoals: ik wil even met je praten
of... zullen we even lawaai gaan maken Iets onopvallends....werkt bij ons altijd.... (en weet hij meteen wat je wilt)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #appendix A Verwijderd | 500 | 04-05-2010 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
stuk over pesten in de schoolkrant... (wil ff jullie mening) DreamyTheater | 72 | 02-01-2005 18:02 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 14:18 |