![]() |
Idiote vragen
Wil ik een notebook bestellen bij Dell, krijg ik deze vraag:
Q4. Wordt het product/worden de producten gebruikt in verband met massavernietigingswapens, dat wil zeggen, in nucleaire toepassingen, rakettechnologie of voor chemische of biologische wapens? Ja Nee Zijn jullie wel eens dingen tegengekomen waarvan je denkt :confused: ? |
Citaat:
|
Toen me broer deze vacantie naar Newyork ging (tijdens de blackout) werd hem op het vliegveld gevraagd of hij een terrorist was, en of hij van plan was een terroristische aanslag te plegen, of of hij van plan was terroristische aanslagen in het land te plegen. :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Dat geniale voorbeeld van Dell stond ook al een keer op Software & Multimedia hehe :D. Heeft volgens dat topic te maken met een wet in Amerika; Dell is dus verplicht dat te vragen :P.
Ik kom dat soort dingen regelmatig op school tegen, vooral bij docenten. *lid van de betwetersclub :cool:* |
Citaat:
Ze zullen 't wel moeten vragen maar 't slaat idd helemaal nergens op. Vul maar geen Ja in, straks krijg je 'm niet. ;) |
Bij mn broertje op de schietclub als je dan lid wilt worden moet je verklaren dat je geen lid bent of wordt van een revolutionaire organisatie :D
|
hmm niet zo idioot en grappig als die van jou
maar toen ik me inschreef voor de universiteit moest ik wel mijn kerkelijke gezindte opgeven :-s |
Nog voor 11 september, ik geloof zo'n 5 jaar geleden ging ik ook naar NY. In het vliegtuig krijg je al een blaadje waar je een aantal persoonlijke gegevens moest invullen. Dus eerst naam, nationaliteit en reden van bezoek etc. Op de achterkant stonden nog 5 vragen die werkelijk echt te stom voor woorden waren.
Onder de vragen: 1. Bent u dictator, of maakt u deel uit van een dictatroriaal regime? 2. Gebruikt u drugs? Zo ja, hoeveel en wat? 3. Heeft u ooit terroristische activiteiten ondernomen in uw land of elders. En dan nog 2 die ik niet meer weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou ja invullen :cool:
|
Citaat:
Tenzij het een Universiteit is dat aan een kerk gebonden is, is dat wettelijk verboden om te vragen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een doosje visvoer (oid) stond: Waarschuwing! Dit middel wekt geen dode vissen tot leven!
:rolleyes: Ya Think!?!?! |
Ik stap het zwembad uit en ben dus helemaal nat.
Vraagt er iemand: heb je gezwommen? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Of als je knie bloed van een schaafwond ofzo: 'ben je gevallen?' Nee, iemand heeft met een tegel langs m'n knie geschuurd... |
Citaat:
'k Vind het ook wel geinig dat er in de handleiding van onze combi-magnetron staat dat het níet bedoeld is om koud geworden huisdieren op te warmen in het apparaat. |
Citaat:
Ook leuk is t als je America's Army download. En dan word je gevraagd of je niet uit ...... (lijst met vijandige landen voor de VS) komt en of je ook niet van plan bent deze aan mensen uit die landen uit te lenen, te distributeren, etc.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
"Oohhh ze lacht BEWAKING *fwuut* ze is vast van plan ons land te terroriseren!'" |
Citaat:
Nee sorry, ik paste er niet in :rolleyes: |
:D:D
dat is uit veiligheidsvoorschriften... alsof je netjes 'ja' gaat invullen als je em voor die doeleinden aanschaft. |
nou ja... toen ik naar amerika op vakantie ging heb ik wel een reeks stomme vragen moeten beantwoorden, oa of ik deel had uitgemaakt van het duitse nazi-regime (of ik een oorlogsmisdadiger ben :eek: ) :D
eh... nee. maar ik snap wel waarom dat allemaal is. Als ik nu "nee" invul, en het blijkt "ja" te zijn, dan ben ik strafbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lig echt helemaal dubbel om sommige dingen hier..
|
Citaat:
|
Nederlanders die vragen:
"Do you speak Dutch?" |
Citaat:
Ik zou t iig niet meer durven... :o :) |
Ik kocht het laatste broodje bij C'est du pain in Den Bosch. Vraagt die miep: "Anders nog iets?".
Ja mevrouw, doet u mij maar dit tafeltje hier. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee :p
|