Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat geniale voorbeeld van Dell stond ook al een keer op Software & Multimedia hehe
![]() ![]() Ik kom dat soort dingen regelmatig op school tegen, vooral bij docenten. *lid van de betwetersclub ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zullen 't wel moeten vragen maar 't slaat idd helemaal nergens op. Vul maar geen Ja in, straks krijg je 'm niet. ![]() |
![]() |
|
Bij mn broertje op de schietclub als je dan lid wilt worden moet je verklaren dat je geen lid bent of wordt van een revolutionaire organisatie
![]()
|
Verwijderd
|
Nog voor 11 september, ik geloof zo'n 5 jaar geleden ging ik ook naar NY. In het vliegtuig krijg je al een blaadje waar je een aantal persoonlijke gegevens moest invullen. Dus eerst naam, nationaliteit en reden van bezoek etc. Op de achterkant stonden nog 5 vragen die werkelijk echt te stom voor woorden waren.
Onder de vragen: 1. Bent u dictator, of maakt u deel uit van een dictatroriaal regime? 2. Gebruikt u drugs? Zo ja, hoeveel en wat? 3. Heeft u ooit terroristische activiteiten ondernomen in uw land of elders. En dan nog 2 die ik niet meer weet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tenzij het een Universiteit is dat aan een kerk gebonden is, is dat wettelijk verboden om te vragen....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of als je knie bloed van een schaafwond ofzo: 'ben je gevallen?' Nee, iemand heeft met een tegel langs m'n knie geschuurd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k Vind het ook wel geinig dat er in de handleiding van onze combi-magnetron staat dat het níet bedoeld is om koud geworden huisdieren op te warmen in het apparaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook leuk is t als je America's Army download. En dan word je gevraagd of je niet uit ...... (lijst met vijandige landen voor de VS) komt en of je ook niet van plan bent deze aan mensen uit die landen uit te lenen, te distributeren, etc..
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Oohhh ze lacht BEWAKING *fwuut* ze is vast van plan ons land te terroriseren!'"
||
Citaat:
Nee sorry, ik paste er niet in ![]()
|
nou ja... toen ik naar amerika op vakantie ging heb ik wel een reeks stomme vragen moeten beantwoorden, oa of ik deel had uitgemaakt van het duitse nazi-regime (of ik een oorlogsmisdadiger ben
![]() ![]() eh... nee. maar ik snap wel waarom dat allemaal is. Als ik nu "nee" invul, en het blijkt "ja" te zijn, dan ben ik strafbaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou t iig niet meer durven... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Dit stond een week of 3 terug in de krant, ik moest er ineens aan denken:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete illuminati a&m | 6 | 04-09-2013 08:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw bewijs: Leven na dood bewezen babshoewab | 114 | 13-08-2009 14:03 | |
HAVO |
Gs bron 10 oud-nederlands BerryHagendijk | 15 | 21-05-2009 17:12 | |
Liefde & Relatie |
Je kent 't allemaal wel. Of toch sommigen onder ons. Methuselah | 63 | 11-05-2004 19:45 | |
De Kantine |
idiote acties lijstje LyP | 24 | 20-03-2003 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Vraagje... Secreet | 2 | 22-05-2002 00:30 |