Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 22:40
Methuselah
Methuselah is offline
Hoe raak je in Gods naam van al die akelige familieleden af die je bij elk familiefeest/bijeenkomst vragen van "Gij komt zeker alleen?" of "En wanneer brengt gij nu eens iemand mee?" of "En hoe zit 't bij u in de liefde?"

Want ik word er eigenlijk gewoon gek van en al m'n one-liners zijn ondertussen al uitgeput ("aan elke vinger 5, ik kan gewoon niet kiezen" enzo ). :/
Oud 09-05-2004, 22:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb een oplossing gevonden: niet meer naar familiefeesten gaan. Ook omdat ik niet zoveel heb met het merendeel van mijn familie. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Ik heb er nog maar drie keer per jaar last van: op de verjaardag van mijn moeder, op die van mijn zusje en de verjaardag van mij en m'n pa, die we samen vieren. En soms nog als m'n 'grappige' oom bij oma op bezoek is als ik erbij ben en als m'n 'grappige' buurman weer eens op bezoek is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MarkB schreef op 09-05-2004 @ 23:44 :
Ik heb een oplossing gevonden: niet meer naar familiefeesten gaan. Ook omdat ik niet zoveel heb met het merendeel van mijn familie. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Ik heb er nog maar drie keer per jaar last van: op de verjaardag van mijn moeder, op die van mijn zusje en de verjaardag van mij en m'n pa, die we samen vieren. En soms nog als m'n 'grappige' oom bij oma op bezoek is als ik erbij ben en als m'n 'grappige' buurman weer eens op bezoek is.
De ene kant van de familie gaat nog wel, de andere iets minder. Ik ga dus wel redelijk graag naar zulke dingen, maar die opmerkingen zijn er vaak teveel aan.
Oud 09-05-2004, 22:49
pyres
pyres is offline
ik ging dan gewoon niet naar die verjaardagen
Oud 09-05-2004, 22:51
Verwijderd
zeg gewoon dat je homo bent dan zijn ze wel geschokt en dan zullen ze niks meer vragen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:47 :
De ene kant van de familie gaat nog wel, de andere iets minder. Ik ga dus wel redelijk graag naar zulke dingen, maar die opmerkingen zijn er vaak teveel aan.
Alsof ze willen zeggen: "Je bent niet compleet/normaal zonder vriendin". Het beeld dat de media ons ook opdringen. Tenminste, dat gevoel krijg ik dan als ze daarover beginnen. Vooral omdat ze altijd zo leuk doen over m'n twee jaar jongere zusje die al een aantal vriendjes heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:54
Balance
Balance is offline
pff, ik blijf om dat soort dingen echt niet weg van de familie.
Als ze vragen of ik al een vriend heb zeg ik gewoon 'nee'.
Klaar: daar moeten ze het mee doen.
Bij andere opmerkingen als 'vind je niet dat je zo langzamerhand wel een vriend moet krijgen' antwoord ik ook 'nee'.
Of 'Straks blijf jij alleen achter'. 'Nou, das dan jammer'.
Gewoon kortaf reageren en ze leren het vanzelf af. Ik heb nog maar één oom die er constant over doorzanikt, maar dat is dan ook een eikel die eigenlijk niemand mag
Oud 09-05-2004, 22:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
mijn familie is wel oke dus ik zie ze wel graag en ze vragen dat eigenlijk nooit

wat dacht je van: zeg dat je het irritant vindt, dat je zelf bepaalt wanneer je iemand meeneemt en dat je dus geen behoefte hebt aan dit soort opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:59
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
pyres schreef op 09-05-2004 @ 23:49 :
ik ging dan gewoon niet naar die verjaardagen
Nou, al dat gezuip en gevreet enzo wil ik niet missen.
Citaat:
Pibbo schreef op 09-05-2004 @ 23:51 :
zeg gewoon dat je homo bent dan zijn ze wel geschokt en dan zullen ze niks meer vragen
That's not an option, ik ga niet staan liegen.
Citaat:
MarkB schreef op 09-05-2004 @ 23:51 :
Alsof ze willen zeggen: "Je bent niet compleet/normaal zonder vriendin". Het beeld dat de media ons ook opdringen. Tenminste, dat gevoel krijg ik dan als ze daarover beginnen. Vooral omdat ze altijd zo leuk doen over m'n twee jaar jongere zusje die al een aantal vriendjes heeft gehad.
Mja, al de neven en nichten (die ouder dan 14 zijn) hebben al verschillende vriendjes/vriendinnetjes meegebracht, behalve ikke. Dus da's best wel irritant, ik schiet er de laatste tijd zo'n beetje over, altijd meer aandacht voor elkaar dan voor mij. () Onlangs, voor 't nog te komen communiefeest van 'n neefje (om te weten hoeveel borden er moesten zijn), zei m'n tante: "Ullieje Roel, dieje komt alleen zeker?" ==> Big fat . Gewoon de toon toen, brrr.
Citaat:
Balance schreef op 09-05-2004 @ 23:54 :
pff, ik blijf om dat soort dingen echt niet weg van de familie.
Als ze vragen of ik al een vriend heb zeg ik gewoon 'nee'.
Klaar: daar moeten ze het mee doen.
Bij andere opmerkingen als 'vind je niet dat je zo langzamerhand wel een vriend moet krijgen' antwoord ik ook 'nee'.
Of 'Straks blijf jij alleen achter'. 'Nou, das dan jammer'.
Gewoon kortaf reageren en ze leren het vanzelf af. Ik heb nog maar één oom die er constant over doorzanikt, maar dat is dan ook een eikel die eigenlijk niemand mag
Mja, dat gaat vanaf nu ook m'n antwoord worden, gewoon "Nee." :/
Oud 09-05-2004, 22:59
Dotcom
Dotcom is offline
Bij mij vragen ze dat nooit, want ze weten dat ze me daarmee kwetsen (Is nog nooit een meid op me verliefd geweest).
Oud 09-05-2004, 23:02
Verwijderd
Ik zeg altijd dat ik gay ben en m'n vriend nudist is. That'll scare them.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 23:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-05-2004 @ 00:02 :
Ik zeg altijd dat ik gay ben en m'n vriend nudist is. That'll scare them.
LoL.
Oud 09-05-2004, 23:48
Verwijderd
Ik kom alleen soms bij m'n oma, die altijd vraagt wanneer ik weer eens naar de kapper zal gaan en hoe m'n cijfers waren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 07:23
cyntha
cyntha is offline
Als mijn familie dat aan me vraagt zeg ik gewoon nee en dan vragen ze meestal niet verder. Maar gelukkig vragen ze het niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 07:33
Mu
Mu is offline
"Niemand wil mij "
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 09:52
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Mu schreef op 10-05-2004 @ 08:33 :
"Niemand wil mij "
Same, laten we samen een potje huilen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 09:58
saartjeh
saartjeh is offline
zoek een nederlandse familie op
Oud 10-05-2004, 10:00
leucomelas
leucomelas is offline
ghe ghe, geen last van... heb vriendje en wordt al gezien als familie....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:02
Mu
Mu is offline
Citaat:
Earphone schreef op 10-05-2004 @ 10:52 :
Same, laten we samen een potje huilen.
Kom in mijn armen vriend!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
"En hoe zit het met de vriendinnetjes?"
Keihard schreeuwen:
'VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?'

hoppa, niemand meer die het vraagt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:23
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mijn standaard antwoord: niets serieus, dan hou je het lekker in het ongewisse en in mijn geval is het ook nog waar ook. Maar ach ze vragen er weleens naar maar dat is puur belangstelling.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:02
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Mu schreef op 10-05-2004 @ 11:02 :
Kom in mijn armen vriend!
Kom hier! Hug! *neemt een zakdoek*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:59 :
Onlangs, voor 't nog te komen communiefeest van 'n neefje (om te weten hoeveel borden er moesten zijn), zei m'n tante: "Ullieje Roel, dieje komt alleen zeker?" ==> Big fat . Gewoon de toon toen, brrr.

tante H.?

dikke bitch...

Offtopic: mocht tom eigenlijk mee? en wanneer is dat feest eigenlijk? ik weet van niks!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:15
Jules
Jules is offline
1 keer serieus zeggen dat je zat wordt van het gevraag, en dat ze je chick wel zien als je er 1 hebt, of als ze door blijven zeiken helemaal niet
Oud 10-05-2004, 11:16
Mu
Mu is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-05-2004 @ 11:15 :
"En hoe zit het met de vriendinnetjes?"
Keihard schreeuwen:
'VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?'

hoppa, niemand meer die het vraagt
Als het een man is (je oom ofzo):

Lullo, man, ik heb geneukt, dat wil je niet wéééten. Dat wijf van verderop heeft me zo hard liggen nilfisken dat al het bier van eerder op de avond er vanachter weet uitkwam.
Met citaat reageren
Advertentie
Verwijderd
anders neem je een gewone vriend of vriendin mee? Heb je tenminste iemand bij je
Met citaat reageren
droomkoningin
droomkoningin is offline
Daar heeft mijn zus ook altijd 'last' van
Ikzelf ben de jongste aan de ene kant van de familie, maar ik heb twee 'langere' relaties gehad en kende de meeste ooms en tantes hen wel. Mijn zus is 2 jaar ouder dan mij en al mijn nichten + neven hebben een vriend/vriendin, of zijn al getrouwd, dus elke twee keer in het jaar dat we echt de hele familie zien (grote familie) vragen 'de grote nichten' (zoals zij het omschrijft ) : 'En, nog geen vriendje?'
Vre-se-lijk vindt ze dat
Oud 10-05-2004, 11:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 10-05-2004 @ 12:07 :

tante H.?

dikke bitch...

Offtopic: mocht tom eigenlijk mee? en wanneer is dat feest eigenlijk? ik weet van niks!!
Ja, die. Inderdaad, big

Offtopic: Tom mocht meekomen en 't is op Ons-Heer-Hemelvaart, dus den 20ste mei (donderdag)
Oud 10-05-2004, 13:04
Verwijderd
gewoon zeggen dat je vanzelf wel een keer meldt als er wel een partner meegaat, of zeggen dat ze het de vorige keer ook al vroegen, dus dat ze niet in herhaling mogen vallen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:14
Zink
Zink is offline
Men oma zat vroeger altijd te zeggen op elk huwelijk dat ik de volgende was. Daar is ze gelukkig mee gestopt nadat ik hetzelfde begon te doen op begrafenissen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zink schreef op 10-05-2004 @ 17:14 :
Men oma zat vroeger altijd te zeggen op elk huwelijk dat ik de volgende was. Daar is ze gelukkig mee gestopt nadat ik hetzelfde begon te doen op begrafenissen.
WHAHAHAHAHAHA

Goed gevonden!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:23
Cinamon
Cinamon is offline
O ja.. Heerlijk..
Voorheen had ik daar geen last van (ik was te jong om aan jongens te denken namelijk 15), maar nu ben ik bijna 16 en krijg ik op elke verjaardag/familiefeest en dergelijken aan mijn hoofd op zo'n mooi limburgs: 'En Jenny, Hedde gee nog genne vreeër?"
Oud 10-05-2004, 17:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mu schreef op 10-05-2004 @ 12:16 :
Als het een man is (je oom ofzo):

Lullo, man, ik heb geneukt, dat wil je niet wéééten. Dat wijf van verderop heeft me zo hard liggen nilfisken dat al het bier van eerder op de avond er vanachter weet uitkwam.
Jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:48
memory
memory is offline
Daar geraak je niet vanaf. Ik heb dit jaar drie (3!) communiefeesten aan mijn broek en het wordt er niet leuker op als je elke keer met dezelfde vraag geconfronteerd wordt.
Oud 10-05-2004, 18:16
marlies
marlies is offline
vreselijk ja! bij mij begonnen ze al toen ik 14 was
Oud 10-05-2004, 18:38
Weylyn
Weylyn is offline
Heb ik gelukkig niet zo'n last van, de meest ooms en tante's zie ik nooit dus die laten me met rust. Een van de twee die ik wel regelmatig zie heeft door dat ik het irritant vindt en laat het ook wel. De ander is zelf nog vrijgezel dus die mag niets zeggen.
Mijn oom van vaders kant vraagt er wel af en toe naar maar die kent me tenminste fatsoenlijk dus daar kan ik het van hebben.
Oud 10-05-2004, 18:48
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:40 :
Hoe raak je in Gods naam van al die akelige familieleden af die je bij elk familiefeest/bijeenkomst vragen van "Gij komt zeker alleen?" of "En wanneer brengt gij nu eens iemand mee?" of "En hoe zit 't bij u in de liefde?"

Want ik word er eigenlijk gewoon gek van en al m'n one-liners zijn ondertussen al uitgeput ("aan elke vinger 5, ik kan gewoon niet kiezen" enzo ). :/
gewoon ijzig negeren.

mijn nonkel zei altijd: "en wanneer breng je nu iemand leuk mee?"
en toen zei ik maar: " ik wou dat tante miriam ook iemand leuk had meegebracht, maar ge kunt ni alles hebben he "
Oud 10-05-2004, 19:34
ÜbberslUt
ÜbberslUt is offline
Citaat:
damaetas schreef op 10-05-2004 @ 19:48 :
gewoon ijzig negeren.

mijn nonkel zei altijd: "en wanneer breng je nu iemand leuk mee?"
en toen zei ik maar: " ik wou dat tante miriam ook iemand leuk had meegebracht, maar ge kunt ni alles hebben he "

Oud 10-05-2004, 19:54
snoodaard
snoodaard is offline
Wordt necrofiel. Dan mág je date niet eens mee, anders is het zo'n dooie boel.
Oud 10-05-2004, 19:59
ZerO
ZerO is offline
@ snoodaard
altijd leuk om je posts te lezen
Oud 10-05-2004, 19:59
Faery
Faery is offline
"Na dissen weer een frissen, zei onze Ria altied" met het meest fuckte achterhoekse accent.

Ja oma, vuistneuken. Het is goed met o.
Oud 10-05-2004, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon netjes antwoord geven, nix van anderen aantrekken en na een uurtje weer moven. Heb je tenminste je gezicht nog laten zien...
Oud 10-05-2004, 21:58
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 17:29 :
WHAHAHAHAHAHA

Goed gevonden!
Goed gejat.
Oud 10-05-2004, 22:09
Emilia
Emilia is offline
Aaaaaaaargh ja! Gisteren ook weer.
Oud 11-05-2004, 02:41
GRRR
GRRR is offline
die wil ik niet verplichten naar duffe bijeenkomsten te komen waarbij ze vreselijk oninteressante gesprekken moet voeren met mensen die toch altijd hetzelfde zeggen en in feite gewoon dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 06:51
Verwijderd
op verjaardagen heb ik t niet, maar door vrienden en familie gewoon wel, die vinden dat ik onderhand wel weer een vriend moet(die zijn wat van me gewend ) kopelacties dat ik er gek van word

maar op verjaardagen laten ze me wel met rust gelukkig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:16
Verwijderd
Ook leuk als ze vragen: en hoe is het met je vriendje?
Tja, dat is allang uit hoor
Oh echt? Hoe komt dat dan? Blablabla...

das ook niet leuk om elke keer te moeten beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:48
All of Me
All of Me is offline
ja kan ook gewoon als ze vragen van waneer neem je je vriendinnetje mee
zeggen van

ja nou ik heb meerdere seksrelatie's en ik kan eigenlijk niet zo met die meisjes opschieten dus ja
maar voor de seks zijn ze wel goed

< heb eens op een middag waar de hele familie bij zat moeten kijken naar een video waar dus op stond dat ik een meisje ging versieren en dr mee ging zoenen ehm ... ja heel erg leuk >
Oud 11-05-2004, 09:52
Verwijderd
Vraag gewoon een keer éen van je vrouwelijke docenten mee, voor de gein.

'Beste familie, dit is Thea, ze is nog maar vierenvijftig, goed ziet ze eruit he? Ik ga binnenkort bij haar inwonen '
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 09:53
Mu
Mu is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2004 @ 10:52 :
Vraag gewoon een keer éen van je vrouwelijke docenten mee, voor de gein.

'Beste familie, dit is Thea, ze is nog maar vierenvijftig, goed ziet ze eruit he? Ik ga binnenkort bij haar inwonen '
Zo'n kortharige worstjestekkel met een hip specsavers montuur die haar naam in een opgewonden bui van Thea in Teja heeft veranderd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten