Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Je kent 't allemaal wel. Of toch sommigen onder ons. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=835340)

Methuselah 09-05-2004 22:40

Je kent 't allemaal wel. Of toch sommigen onder ons.

Hoe raak je in Gods naam van al die akelige familieleden af die je bij elk familiefeest/bijeenkomst vragen van "Gij komt zeker alleen?" of "En wanneer brengt gij nu eens iemand mee?" of "En hoe zit 't bij u in de liefde?"

Want ik word er eigenlijk gewoon gek van en al m'n one-liners zijn ondertussen al uitgeput ("aan elke vinger 5, ik kan gewoon niet kiezen" enzo (n) :p). :/

Mark Almighty 09-05-2004 22:44

Ik heb een oplossing gevonden: niet meer naar familiefeesten gaan. Ook omdat ik niet zoveel heb met het merendeel van mijn familie. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Ik heb er nog maar drie keer per jaar last van: op de verjaardag van mijn moeder, op die van mijn zusje en de verjaardag van mij en m'n pa, die we samen vieren. En soms nog als m'n 'grappige' oom bij oma op bezoek is als ik erbij ben en als m'n 'grappige' buurman weer eens op bezoek is.

Methuselah 09-05-2004 22:47

Citaat:

MarkB schreef op 09-05-2004 @ 23:44 :
Ik heb een oplossing gevonden: niet meer naar familiefeesten gaan. Ook omdat ik niet zoveel heb met het merendeel van mijn familie. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Ik heb er nog maar drie keer per jaar last van: op de verjaardag van mijn moeder, op die van mijn zusje en de verjaardag van mij en m'n pa, die we samen vieren. En soms nog als m'n 'grappige' oom bij oma op bezoek is als ik erbij ben en als m'n 'grappige' buurman weer eens op bezoek is.
De ene kant van de familie gaat nog wel, de andere iets minder. Ik ga dus wel redelijk graag naar zulke dingen, maar die opmerkingen zijn er vaak teveel aan. :s

pyres 09-05-2004 22:49

ik ging dan gewoon niet naar die verjaardagen :o

Pibbo 09-05-2004 22:51

zeg gewoon dat je homo bent dan zijn ze wel geschokt en dan zullen ze niks meer vragen :p

Mark Almighty 09-05-2004 22:51

Citaat:

Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:47 :
De ene kant van de familie gaat nog wel, de andere iets minder. Ik ga dus wel redelijk graag naar zulke dingen, maar die opmerkingen zijn er vaak teveel aan. :s
Alsof ze willen zeggen: "Je bent niet compleet/normaal zonder vriendin". Het beeld dat de media ons ook opdringen. Tenminste, dat gevoel krijg ik dan als ze daarover beginnen. Vooral omdat ze altijd zo leuk doen over m'n twee jaar jongere zusje die al een aantal vriendjes heeft gehad.

Balance 09-05-2004 22:54

pff, ik blijf om dat soort dingen echt niet weg van de familie.
Als ze vragen of ik al een vriend heb zeg ik gewoon 'nee'.
Klaar: daar moeten ze het mee doen.
Bij andere opmerkingen als 'vind je niet dat je zo langzamerhand wel een vriend moet krijgen' antwoord ik ook 'nee'.
Of 'Straks blijf jij alleen achter'. 'Nou, das dan jammer'.
Gewoon kortaf reageren en ze leren het vanzelf af. Ik heb nog maar één oom die er constant over doorzanikt, maar dat is dan ook een eikel die eigenlijk niemand mag :D

Bloedpropje 09-05-2004 22:54

mijn familie is wel oke dus ik zie ze wel graag en ze vragen dat eigenlijk nooit

wat dacht je van: zeg dat je het irritant vindt, dat je zelf bepaalt wanneer je iemand meeneemt en dat je dus geen behoefte hebt aan dit soort opmerkingen

Methuselah 09-05-2004 22:59

Citaat:

pyres schreef op 09-05-2004 @ 23:49 :
ik ging dan gewoon niet naar die verjaardagen :o
:D Nou, al dat gezuip en gevreet enzo wil ik niet missen. :o
Citaat:

Pibbo schreef op 09-05-2004 @ 23:51 :
zeg gewoon dat je homo bent dan zijn ze wel geschokt en dan zullen ze niks meer vragen :p
:nono: That's not an option, ik ga niet staan liegen. :nono: :p
Citaat:

MarkB schreef op 09-05-2004 @ 23:51 :
Alsof ze willen zeggen: "Je bent niet compleet/normaal zonder vriendin". Het beeld dat de media ons ook opdringen. Tenminste, dat gevoel krijg ik dan als ze daarover beginnen. Vooral omdat ze altijd zo leuk doen over m'n twee jaar jongere zusje die al een aantal vriendjes heeft gehad.
Mja, al de neven en nichten (die ouder dan 14 zijn) hebben al verschillende vriendjes/vriendinnetjes meegebracht, behalve ikke. Dus da's best wel irritant, ik schiet er de laatste tijd zo'n beetje over, altijd meer aandacht voor elkaar dan voor mij. :nono: :( (;)) Onlangs, voor 't nog te komen communiefeest van 'n neefje (om te weten hoeveel borden er moesten zijn), zei m'n tante: "Ullieje Roel, dieje komt alleen zeker?" ==> Big fat :rolleyes:. Gewoon de toon toen, brrr. :nono:
Citaat:

Balance schreef op 09-05-2004 @ 23:54 :
pff, ik blijf om dat soort dingen echt niet weg van de familie.
Als ze vragen of ik al een vriend heb zeg ik gewoon 'nee'.
Klaar: daar moeten ze het mee doen.
Bij andere opmerkingen als 'vind je niet dat je zo langzamerhand wel een vriend moet krijgen' antwoord ik ook 'nee'.
Of 'Straks blijf jij alleen achter'. 'Nou, das dan jammer'.
Gewoon kortaf reageren en ze leren het vanzelf af. Ik heb nog maar één oom die er constant over doorzanikt, maar dat is dan ook een eikel die eigenlijk niemand mag :D

Mja, dat gaat vanaf nu ook m'n antwoord worden, gewoon "Nee." :/

Dotcom 09-05-2004 22:59

Bij mij vragen ze dat nooit, want ze weten dat ze me daarmee kwetsen (Is nog nooit een meid op me verliefd geweest).

eXo 09-05-2004 23:02

Ik zeg altijd dat ik gay ben en m'n vriend nudist is. That'll scare them.

Methuselah 09-05-2004 23:02

Citaat:

eXo schreef op 10-05-2004 @ 00:02 :
Ik zeg altijd dat ik gay ben en m'n vriend nudist is. That'll scare them.
LoL. :D

perseus 09-05-2004 23:48

Ik kom alleen soms bij m'n oma, die altijd vraagt wanneer ik weer eens naar de kapper zal gaan en hoe m'n cijfers waren. :D

cyntha 10-05-2004 07:23

Als mijn familie dat aan me vraagt zeg ik gewoon nee en dan vragen ze meestal niet verder. Maar gelukkig vragen ze het niet zo vaak.

Mu 10-05-2004 07:33

"Niemand wil mij :("

Earphone 10-05-2004 09:52

Citaat:

Mu schreef op 10-05-2004 @ 08:33 :
"Niemand wil mij :("
Same, laten we samen een potje huilen. ;)

saartjeh 10-05-2004 09:58

zoek een nederlandse familie op ;)

leucomelas 10-05-2004 10:00

ghe ghe, geen last van... heb vriendje en wordt al gezien als familie.... :D

Mu 10-05-2004 10:02

Citaat:

Earphone schreef op 10-05-2004 @ 10:52 :
Same, laten we samen een potje huilen. ;)
Kom in mijn armen vriend!

Fade of Light 10-05-2004 10:15

"En hoe zit het met de vriendinnetjes?"
Keihard schreeuwen:
'VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?'

hoppa, niemand meer die het vraagt :p

*sunrise1986* 10-05-2004 10:23

Mijn standaard antwoord: niets serieus, dan hou je het lekker in het ongewisse en in mijn geval is het ook nog waar ook. Maar ach ze vragen er weleens naar maar dat is puur belangstelling.

Earphone 10-05-2004 11:02

Citaat:

Mu schreef op 10-05-2004 @ 11:02 :
Kom in mijn armen vriend!
Kom hier! Hug! *neemt een zakdoek*

*blue angel* 10-05-2004 11:07

Citaat:

Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:59 :
Onlangs, voor 't nog te komen communiefeest van 'n neefje (om te weten hoeveel borden er moesten zijn), zei m'n tante: "Ullieje Roel, dieje komt alleen zeker?" ==> Big fat :rolleyes:. Gewoon de toon toen, brrr. :nono:
:|

tante H.?

dikke bitch... :nono:

Offtopic: mocht tom eigenlijk mee? :confused: en wanneer is dat feest eigenlijk? :confused: ik weet van niks!! :eek:

Jules 10-05-2004 11:15

1 keer serieus zeggen dat je zat wordt van het gevraag, en dat ze je chick wel zien als je er 1 hebt, of als ze door blijven zeiken helemaal niet :p

Mu 10-05-2004 11:16

Citaat:

Fade of Light schreef op 10-05-2004 @ 11:15 :
"En hoe zit het met de vriendinnetjes?"
Keihard schreeuwen:
'VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?'

hoppa, niemand meer die het vraagt :p

Als het een man is (je oom ofzo):

Lullo, man, ik heb geneukt, dat wil je niet wéééten. Dat wijf van verderop heeft me zo hard liggen nilfisken dat al het bier van eerder op de avond er vanachter weet uitkwam.

maria 10-05-2004 11:16

anders neem je een gewone vriend of vriendin mee? Heb je tenminste iemand bij je ;)

droomkoningin 10-05-2004 11:16

Daar heeft mijn zus ook altijd 'last' van ;)
Ikzelf ben de jongste aan de ene kant van de familie, maar ik heb twee 'langere' relaties gehad en kende de meeste ooms en tantes hen wel. Mijn zus is 2 jaar ouder dan mij en al mijn nichten + neven hebben een vriend/vriendin, of zijn al getrouwd, dus elke twee keer in het jaar dat we echt de hele familie zien (grote familie) vragen 'de grote nichten' (zoals zij het omschrijft :p ) : 'En, nog geen vriendje?' :D
Vre-se-lijk vindt ze dat :p

Methuselah 10-05-2004 11:39

Citaat:

*blue angel* schreef op 10-05-2004 @ 12:07 :
:|

tante H.?

dikke bitch... :nono:

Offtopic: mocht tom eigenlijk mee? :confused: en wanneer is dat feest eigenlijk? :confused: ik weet van niks!! :eek:

Ja, die. Inderdaad, big :nono:

Offtopic: Tom mocht meekomen en 't is op Ons-Heer-Hemelvaart, dus den 20ste mei (donderdag)

Nattigheid 10-05-2004 13:04

gewoon zeggen dat je vanzelf wel een keer meldt als er wel een partner meegaat, of zeggen dat ze het de vorige keer ook al vroegen, dus dat ze niet in herhaling mogen vallen.

Zink 10-05-2004 16:14

Men oma zat vroeger altijd te zeggen op elk huwelijk dat ik de volgende was. Daar is ze gelukkig mee gestopt nadat ik hetzelfde begon te doen op begrafenissen.

Mark Almighty 10-05-2004 16:29

Citaat:

Zink schreef op 10-05-2004 @ 17:14 :
Men oma zat vroeger altijd te zeggen op elk huwelijk dat ik de volgende was. Daar is ze gelukkig mee gestopt nadat ik hetzelfde begon te doen op begrafenissen.
WHAHAHAHAHAHA :D :D :D

Goed gevonden! (y)

Cinamon 10-05-2004 17:23

O ja.. Heerlijk..
Voorheen had ik daar geen last van (ik was te jong om aan jongens te denken namelijk 15), maar nu ben ik bijna 16 en krijg ik op elke verjaardag/familiefeest en dergelijken aan mijn hoofd op zo'n mooi limburgs: 'En Jenny, Hedde gee nog genne vreeër?"

Fade of Light 10-05-2004 17:27

Citaat:

Mu schreef op 10-05-2004 @ 12:16 :
Als het een man is (je oom ofzo):

Lullo, man, ik heb geneukt, dat wil je niet wéééten. Dat wijf van verderop heeft me zo hard liggen nilfisken dat al het bier van eerder op de avond er vanachter weet uitkwam.

Jij snapt het ;)

memory 10-05-2004 17:48

Daar geraak je niet vanaf. Ik heb dit jaar drie (3!) communiefeesten aan mijn broek en het wordt er niet leuker op als je elke keer met dezelfde vraag geconfronteerd wordt.

marlies 10-05-2004 18:16

vreselijk ja! bij mij begonnen ze al toen ik 14 was :eek:

Weylyn 10-05-2004 18:38

Heb ik gelukkig niet zo'n last van, de meest ooms en tante's zie ik nooit dus die laten me met rust. Een van de twee die ik wel regelmatig zie heeft door dat ik het irritant vindt en laat het ook wel. De ander is zelf nog vrijgezel dus die mag niets zeggen.
Mijn oom van vaders kant vraagt er wel af en toe naar maar die kent me tenminste fatsoenlijk dus daar kan ik het van hebben.

damaetas 10-05-2004 18:48

Citaat:

Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:40 :
Hoe raak je in Gods naam van al die akelige familieleden af die je bij elk familiefeest/bijeenkomst vragen van "Gij komt zeker alleen?" of "En wanneer brengt gij nu eens iemand mee?" of "En hoe zit 't bij u in de liefde?"

Want ik word er eigenlijk gewoon gek van en al m'n one-liners zijn ondertussen al uitgeput ("aan elke vinger 5, ik kan gewoon niet kiezen" enzo (n) :p). :/

gewoon ijzig negeren.

mijn nonkel zei altijd: "en wanneer breng je nu iemand leuk mee?"
en toen zei ik maar: " ik wou dat tante miriam ook iemand leuk had meegebracht, maar ge kunt ni alles hebben he :p"

ÜbberslUt 10-05-2004 19:34

Citaat:

damaetas schreef op 10-05-2004 @ 19:48 :
gewoon ijzig negeren.

mijn nonkel zei altijd: "en wanneer breng je nu iemand leuk mee?"
en toen zei ik maar: " ik wou dat tante miriam ook iemand leuk had meegebracht, maar ge kunt ni alles hebben he :p"

:D (y)

snoodaard 10-05-2004 19:54

Wordt necrofiel. Dan mág je date niet eens mee, anders is het zo'n dooie boel.

ZerO 10-05-2004 19:59

@ snoodaard
altijd leuk om je posts te lezen :D

Faery 10-05-2004 19:59

"Na dissen weer een frissen, zei onze Ria altied" met het meest fuckte achterhoekse accent.

Ja oma, vuistneuken. Het is goed met o.

Mr.Oizo 10-05-2004 21:10

Gewoon netjes antwoord geven, nix van anderen aantrekken en na een uurtje weer moven. Heb je tenminste je gezicht nog laten zien... ;)

Fortisi 10-05-2004 21:58

Citaat:

MarkB schreef op 10-05-2004 @ 17:29 :
WHAHAHAHAHAHA :D :D :D

Goed gevonden! (y)

Goed gejat.

Emilia 10-05-2004 22:09

Aaaaaaaargh ja! Gisteren ook weer. :mad:

GRRR 11-05-2004 02:41

die wil ik niet verplichten naar duffe bijeenkomsten te komen waarbij ze vreselijk oninteressante gesprekken moet voeren met mensen die toch altijd hetzelfde zeggen en in feite gewoon dom zijn.

spacegirl 11-05-2004 06:51

op verjaardagen heb ik t niet, maar door vrienden en familie gewoon wel, die vinden dat ik onderhand wel weer een vriend moet(die zijn wat van me gewend :rolleyes: ) kopelacties dat ik er gek van word :s

maar op verjaardagen laten ze me wel met rust gelukkig :)

Loontjuh 11-05-2004 08:16

Ook leuk als ze vragen: en hoe is het met je vriendje?
Tja, dat is allang uit hoor :o
Oh echt? :eek: Hoe komt dat dan? Blablabla...

das ook niet leuk om elke keer te moeten beantwoorden :o

All of Me 11-05-2004 09:48

ja kan ook gewoon als ze vragen van waneer neem je je vriendinnetje mee
zeggen van

ja nou ik heb meerdere seksrelatie's en ik kan eigenlijk niet zo met die meisjes opschieten dus ja
maar voor de seks zijn ze wel goed ;)

< heb eens op een middag waar de hele familie bij zat moeten kijken naar een video waar dus op stond dat ik een meisje ging versieren en dr mee ging zoenen ehm ... ja heel erg leuk :rolleyes: >

nare man 11-05-2004 09:52

Vraag gewoon een keer éen van je vrouwelijke docenten mee, voor de gein.

'Beste familie, dit is Thea, ze is nog maar vierenvijftig, goed ziet ze eruit he? Ik ga binnenkort bij haar inwonen :)'

Mu 11-05-2004 09:53

Citaat:

nare man schreef op 11-05-2004 @ 10:52 :
Vraag gewoon een keer éen van je vrouwelijke docenten mee, voor de gein.

'Beste familie, dit is Thea, ze is nog maar vierenvijftig, goed ziet ze eruit he? Ik ga binnenkort bij haar inwonen :)'

Zo'n kortharige worstjestekkel met een hip specsavers montuur die haar naam in een opgewonden bui van Thea in Teja heeft veranderd. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.