![]() |
Versmallen ??
Om mee te beginnen dit is een SERIEUZE vraag !!
Ik ben serieus opzoek naar de mogelijkheden van een penis versmalling. Ik weet dat na genoeg voorspel en dergelijke alles moet passen maar begin er gewoon moe van te worden dat het altijd gezeur is. Ik wil gewoon weten waar ik zo'n operatie kan laten doen en wat eventueel de kosten en gevolgen zijn ! |
Citaat:
nou als er in de eerste zin al gelijk een SERIEUZE spellingsfout zit dan neem ik het niet meer SERIEUS |
Citaat:
Voor de rest weet ik het ook niet. :D Gelukkig niet |
Ik kan je garanderen dat je dat niet wilt. Wat is de omtrek van je penis b.t.w.?
|
Volgens mij hoort dit hier niet.
*roept Jon* |
Hmm leuk dat het zo serieus genomen word hier !
Maar ik kan me niet voorstellen hoezo jij me kan garanderen dat ik dat niet wil ! En de omtrek is 17,5 cm |
Citaat:
|
Citaat:
Als je eenmaal een kind hebt gehad, snok je het er helemaal zo in. Penisversmalling is geen sinecure, je loopt het risico op beschadigingen van de zenuwen daar, en dan doet hij of niks meer, of jij bent zo supergevoelig dat het van de pijn voor jou een ramp is. Niet doen. Je bent best groot, maar niet monsterlijk. |
En zelfs dan nog, het is een grote ingreep. De penis is een ingewikkeld instument, vol met adertjes, zenuwen en nog veel meer. Versmallen/verkleinen is een risicovolle ingreep. Zelfs zonder het lidteken (wat niet klein is) meegerekend wil je het nog niet. Garandeer ik je echt.
|
oh man
te leuk SLOTJE! |
Citaat:
|
Citaat:
5 |
Citaat:
|
Citaat:
met lolly bedoel ik lolly en niet penis :rolleyes: |
Ik zal je eens een geheimpje verklappen: de lengte doet er eigenlijk niet eens zoveel toe voor een vrouw (okee, te klein is natuurlijk ook niet leuk, als ie er elke keer uitfloept ofzo, maar een te grote is eigenlijk alleen maar vervelend, pijnlijk omdat ie dan tegen je baarmoedermond kan stoten enz.) het is eerder de breedte die ertoe doet: hoe breder hoe lekkerder omdat er in het begin van de vagina vd vrouw allerlei zenuwen zitten en hoe breder je bent, hoe meer je dus raakt en dus hoe lekkerder!
Misschien dat je tot nu toe vooral meisjes hebt gehad die niet vochtig genoeg waren of nog maagd waren? Dat het daarom wat pijn doet? Tja het kan misschien zijn dat het wat pijn doet bij ze, ik heb zo uit mn hoofd eigenlijk geen idee wat de omtrek van mijn vriend is...volgens mij is 17,5 idd best dik....maar er zijn genoeg vrouwen die niets liever willen dan een dikke! Dus in zekere zin ben je gezegend! (Tja je moet ze alleen maar zien tegen te komen en das wel moeilijk) Veel succes met je 'probleem'! |
Citaat:
|
waarom? 17,5 is toch nog best leefbaar? Ja inderdaad, je zult er voorspel bij nodig hebben, anders past-ie niet, maar ik denk dat de meeste meisjes voorspel in het geheel geen ramp zullen vinden, en jij toch ook niet, neem ik aan. Of bedoelde je met 'geen zin in al dat gedoe' dan je voorspel maar een hoop gedoe vindt? In dat geval raad ik je aan om maar helemaal geen sex te hebben.
|
oke sorry maar 17,5 cm omtrek? je bedoelt zeker dat dat de lengte is?! anders vindt ik het echt heel erg voor je als ie zo dik is! :(
|
Omtrek van 17,5 cm komt ongeveer overeen met een diameter van 5,5 cm. Dat is toch best te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat ik nog ff vermelden dat er een dikke vette fout in de eerste regel zat is namelijk veranderd :P |
Hmm, een kennis van ons kwam laatst aanzetten met een vibrator die hij nog overhad (ongebruikt natuurlijk :D ) omdat dat niet verkocht enzo....dus ik en mn vriend 'm uitgeprobeerd..op het eerste gezicht is dat ding wat groter+breder dan een 'normaal formaat penis', maar lijkt het wel mee te vallen...maar zelfs met een condoom om dat ding heen was het nog zwaar te pijnlijk....blijkbaar toch te breed :o
Ik vrees dus dat ik toch moet terugkomen op mijn eerdere verhaaltje dat de breedte niet zoveel uitmaakt...een beetje verschil kan blijkbaar voor sommige meiden toch al teveel zijn...maarja misschien ligt het ook gewoon aan de vibo ;) Ik weet nu meteen waarom dat ding voor geen meter verkocht..hij gaf ff offtopic trouwens ook zwaar af...heel het condoom was blauw :eek: (ja zwart had mij ook een leuker realistischer kleurtje geleken) |
Een condoom om de vibo... maar natuurlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |