![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je eenmaal een kind hebt gehad, snok je het er helemaal zo in. Penisversmalling is geen sinecure, je loopt het risico op beschadigingen van de zenuwen daar, en dan doet hij of niks meer, of jij bent zo supergevoelig dat het van de pijn voor jou een ramp is. Niet doen. Je bent best groot, maar niet monsterlijk.
|
Ik zal je eens een geheimpje verklappen: de lengte doet er eigenlijk niet eens zoveel toe voor een vrouw (okee, te klein is natuurlijk ook niet leuk, als ie er elke keer uitfloept ofzo, maar een te grote is eigenlijk alleen maar vervelend, pijnlijk omdat ie dan tegen je baarmoedermond kan stoten enz.) het is eerder de breedte die ertoe doet: hoe breder hoe lekkerder omdat er in het begin van de vagina vd vrouw allerlei zenuwen zitten en hoe breder je bent, hoe meer je dus raakt en dus hoe lekkerder!
Misschien dat je tot nu toe vooral meisjes hebt gehad die niet vochtig genoeg waren of nog maagd waren? Dat het daarom wat pijn doet? Tja het kan misschien zijn dat het wat pijn doet bij ze, ik heb zo uit mn hoofd eigenlijk geen idee wat de omtrek van mijn vriend is...volgens mij is 17,5 idd best dik....maar er zijn genoeg vrouwen die niets liever willen dan een dikke! Dus in zekere zin ben je gezegend! (Tja je moet ze alleen maar zien tegen te komen en das wel moeilijk) Veel succes met je 'probleem'! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
waarom? 17,5 is toch nog best leefbaar? Ja inderdaad, je zult er voorspel bij nodig hebben, anders past-ie niet, maar ik denk dat de meeste meisjes voorspel in het geheel geen ramp zullen vinden, en jij toch ook niet, neem ik aan. Of bedoelde je met 'geen zin in al dat gedoe' dan je voorspel maar een hoop gedoe vindt? In dat geval raad ik je aan om maar helemaal geen sex te hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hmm, een kennis van ons kwam laatst aanzetten met een vibrator die hij nog overhad (ongebruikt natuurlijk
![]() ![]() Ik vrees dus dat ik toch moet terugkomen op mijn eerdere verhaaltje dat de breedte niet zoveel uitmaakt...een beetje verschil kan blijkbaar voor sommige meiden toch al teveel zijn...maarja misschien ligt het ook gewoon aan de vibo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolueert de mens ooit nog? Verwijderd | 51 | 24-11-2003 10:53 | |