Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo kan het dus ook, ookal vind ik de corsetten in mijn eerste post nog altijd het allermooist.. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Echte corsetten horen strak om de taille te zitten, als een corset niet de taille smaller maakt is het geen echt corset, echte corsetten zijn ook duurder.. de corsetten in mijn eerste post zijn ongeveer 700 gulden terwijl ''corsetten'' die je voor 150 gulden al koopt er wel mooi uit kunnen zien, maar dus geen taille versmallende werking hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() die korset die ik draag op die fotow is idd niet een 'echte' korset King,(ik bedoel met echte dus dattiie je niet dunner kan maken omdat de ballijnen niet supersterk zijn)maar zelf vind ik em ook veel mooier dan die gene die jij had gepost..... ik heb ook nog een zwarte korsetje,ook een 'neppe' ....van de h&m ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 13:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Corsetten zijn mooooiuuhh ..
Ik zou ze dagelijks nie willen dragen..... maar het lijkt me ontzettend mooi staan .. (maar wel zeer pijnlijk ![]() off topic die eerste corset doet me aan Alice in wonderland denken ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() die van antartica vink ook heel erg mooi die rood zwarte ...geweldig!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind ze echt wel mooi!
Ik heb een neppe van de C&A in het paars ( die nu kapot is en me niet meer past ![]() En ben zelf bezig met een zwart suede en daarna een paars suede. Ik moet alleen nog balijnen zien te vinden...Weet iemand waar ik die kan kopen? Ben al bij de plaatselijke stoffenwinkel en fournitouren winkel geweest, maar daar hadden ze ze niet. ![]()
|
![]() |
ja ik vind corsetten mooi, maar geen van die die hier geplaatst is en al helemaal die van king niet. Veel te goedkoop. Ik hou van mooie stof niet van latex ed maar van echt dure mooie stoffen, veel gevoel voor detail en afwerking en een echt middeleeuws sfeertje.
Ik heb zelf geen corsetten en ik vind het ook alleen mooi bij bepaalde gelegenheden, op straat vind ik het een beetje te. hoewel het er soms erg mooi uitziet.
|
![]() |
*blub*
ik heb fotow van mun corsetje.. heeft wel is in een fotowtopic gestaan was alleen vergeten da ik die fotow op mun comp had *super stom* linker meisje ![]() heb owk nog wel andere fotow van mun andere corset maar die post ik maar niet...
|
Die van Reina is wel
![]() Ik heb paar corsetjes: 1 oude zwarte van grandma,1 paarse en 1 rooie. Die paarse en die rode zijn hele kleintjes, ik bedoel niet van die over-de-borst-corsetten, maar die zitten wel makkelijker, Ze lijken een beetje op het rode corsetje dat het meisje aan heeft: ![]() |
![]() |
|
ik vind corsetten echt heeeeel mooi... maar ik moet zeggen dat ik er maar heel weinig echt mooi vind (ik vind van deze plaatjes oowk nog niks super), ik ben al tijden op zoek naar eentje die ik super mooi vind en dat ie betaalbaar is... moeilijk
![]()
|
![]() |
Juaaaah corsetten zijn echt heel mooi... ik heb er zelf 4 nu.. ze kosten echt een beetje TEveel centjes om er je kast mee vol te hangen. Ik heb vorige week een nieuwe gekocht (yes joepie
![]() Euhmmmm ik maak er wel een foto van, post ik die later wel. Die corsets die daan bovenaan postte vind ik wel heel erg mooi, maar euhmmm met iets minder inhoud dan ![]() ow en euhm... niet letten op mij op die foto van antartica hoor.... *verzint excuus om er zo uit te hebben gezien* euhmm.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 12:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |