![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want het is wel een groot verschil als je eerst helemaal geen corset moest dragen (neem ik tenminsten aan) en nu 24/7. En is het ook niet heel erg slecht voor je spieren? Mij lijkt namelijk dat je spieren (rug en buik) steeds slapper worden en als je je corset dan af doet het steeds gevaarlijker wordt.. Iig heel erg veel succes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken een meisje die er ook een heeft, geen idee hoe vaak ze 'm draagt eigenlijk, want ik kwam er een keer toevallig toen een vriend van me 'm wilde passen. Veel kan ik je dus niet vertellen, behalve dat het niet opvalt als je 'm aanhebt. Voor zo ver dat je boeit. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook al zo lang als ik me kan herinneren regelmatig last van mijn rug, maar de laatste 1,5 jaar echt heel erg zeg maar. En ja met die spieren die verslappen daar ben ik ook heel bang voor. Ik denk dat ik dan na de periode dat ik het corset gedragen heb, therapie zal krijgen ofzo.. geen idee verder. En ik vind het ook echt een heel vies idee om maar 1 keer per week te mogen douchen.. Maar ben alvast blij dat ik al mag douchen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zou me verder geen zorgen maken over kleding, daar zijn ook talloze oplossingen voor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
corset chick123 | 6 | 19-03-2010 22:02 | |
Lifestyle |
Corsetten Verwijderd | 50 | 12-10-2006 08:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |