![]() |
[PC] GTA: Vice City geen geluid
Ik heb geen geluid bij GTA Vice city wel een een geluids kaart in de computer.
kan ook geen audio instellen hij is legaal wat moet ik doen zodat ik wel geluid krijg. BVD maradinus |
boxjes aan zetten..... :P
opnieuw installen wil wel is werken |
Citaat:
de geluidskaart of het spel?? wat de muziek doet het in windows gewoon PS als je wil helpenj doe het dan goed ;) |
Je zou kunnen beginnen met het volgende:
Wat voor systeem heb je? (vooral geluidskaart dus) De laatste drivers voor je geluidskaart? doen alle andere spellen het wel gewoon? reinstall al geprobeerd? wat is je OS? etc. Als je wilt dat we je helpen, zorg dan voor wat meer informatie |
Citaat:
het spel.... (sukkel) PS als je slim wil doen, doe het dan goed ;) :p |
Citaat:
Geluidskaart --> C-Media Wave Device wat wil je meer weten?? |
Citaat:
zal het weekend wel zijn |
Citaat:
jah sorry het weekend by the way: Systeem: Microsoft windows XP Professionol Versie 2002 Geregistreerd op naam van: ****** cijfers(denk een soort code) Computer Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1,50GHz Kloksnelheid: 1,50GHz 352 MB RAM-Geheugen Heb je hier genoeg aan?? greetz Maradinus |
maarja, kzou ff drivers van je geluidskaart zoeken/installen ?
hoor je al het geluid niet?, of geen radiozenders? |
Citaat:
main menu --> opties --> audio (nog wat kan ik niet aan klikken) dus ik hoor totaal niks PS zoek jij?? |
zouk toch maar ff opnieuw installeren
ik ken trouwens geen driver vinden die het zou moeten maken... |
Citaat:
|
Citaat:
gta vice city... |
Citaat:
No audio Hardware |
Citaat:
|
Citaat:
Minimum Hardware Requirements daar onder staat Sound Card With DirectX 9.0 Compatible Drivers dus imheb gister nog directX 9.0 gedownload en geinstleerd en vice city opnieuw geinstallerd maar nog steeds geen geluid in het voor stukje wel als je het spel opstart maar bij opties in het spel zelf niet :( miss kunnen jullie wat met deze informatie?? greetz maradinus |
Citaat:
Soms zit het ook los en dan kan je het wel weten. |
Citaat:
ps mijn ouders zijn nu naar de stad om een "Creative SB Live Player 5.1" (€36,50,-) hoop dat hij dan wel doet trouwens is het een goed merk en goede kwaliteit of raden jullie wat anders aan |
Citaat:
|
Citaat:
trouws ik heb al een andere geluidskaart :D dan kon je ook in de laaste replay lezen |
hallo,
Ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik hoor de radiostations, mar de overige geluiden niet (schoten, auto's. Alleen de radio dus). Eerst deed hij het wel maar nu niet meer. Wat moet ik doen??? (In opties hebb ik het geluid al aangezet en ja, mijn boxjes staan aan). Ik heb het al ge reïnstalld. AMD Athlon XP 2000+ (1.67 GHz) Windows XP Home Edition Direct X 9 (hoe zoek ik geluidskaart op???)(ben niet zo'n hardwarefreak :p ) Nog meer weten? pleazzz help me |
maybe moet je wat bij de audio-opties veranderen.
|
doe is ehm
bij start>run(uitvoeren)>dxdiag en dan directsound test.. wat krijg je? |
Ik had in een andere thread het volgende gepost:
Citaat:
Mijn geluidskaart moet wel Windows XP ondersteunen, omdat ik nooit enige problemen heb met mijn geluid. Alleen in GTA VC heb ik die. Ook mijn Windows XP Home is helemaal up-to-date. |
kun je in VC niet instellen sound(of audio) hardware of software ? als dat kan moet je dat ff veranderen. Natuurlijk heb je directx 9 nodig maar ik neem maar ff aan dat je die al hebt! wel legaal?
strange... |
Citaat:
Ik heb trouwens nog een ander probleem erbij gekregen. Ik kan m'n GTA niet meer op de normale manier inkomen. Ik moet met mijn rechtermuisknop op de .exe-bestand gaan klikken, en dan op "uitvoeren als" klikken, wil ik het spel kunnen spelen. Ook kan ik mijn games niet meer saven. |
Is dit probleem alleen bij vice city, of verder nog bij andere spellen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |