![]() |
The Trip
Kijkt iemand The Trip weleens? :D
The Trip: 2 teams van 2 vrienden leggen een reis af: het ene team van de Noordkaap naar Gibraltar en het andere team van Gibraltar naar de Noordkaap... Dit zonder geld (alleen €250,- voor nood), zonder slaapplaats, zoder vervoer, zonder eten, drinken, drank en sigaretten. Zo moeten ze dus binnen 21 dagen (minimaal 15) een reis van 5500 km afleggen, maar ze mogen niet meer dan 200 km in 1 auto-lifter per dag afeizen... http://www.mtv.nl/pix/t/thetrip_hp_oranje.jpg http://www.showupdate.nl/inhoud/foto...mages/002a.jpg erg leuk programma :D... eens een keer wat anders en het gaat er trouwens niet om wie het snelst is, maar wie er vooral het creatiefst zijn reis doorkomt.... kijkt iemand dit weleens? |
Ik heb het een keer gezien, maar ik vond dat er te weinig gebeurde. Kortom: het was saai
|
1x gezien, vond het wel leuk, wilde vrijdag weer kijken, maar mtv deed het niet...
|
ik vind het super cool om te zien omdat ik komende zomer ongeveer het zelfde ga doen ;)
Zijn wel funny gozers enzow. Het word alleen wel heel erg vaak herhaald op mtv. Ik heb nou al cker 4 of 5 keer dezelfde aflevering gezien :confused: |
daar zitten toch ook een paar jongens van de pulpshow bij? Flip en Steffen ofzo?
|
denet nog gezien :cool: heerlijk programma
|
Mwah.....als er niets anders op tv is kijk ik het wel maar ik vind het niet echt geweldig.
|
Ja! Die 2 kerels, niet Steffen enzo, die hebben echt veel mazzel! :cool:
Steffen is btw een betere versie van Jamie Oliver. :D |
Ik zapte weg, saai en flauw.
|
The Trip heerscht enorm, ik kijk het elke week.
|
Citaat:
|
"Weet je nog dat ik zei vanochtend: hè lekker, slippers" :D
Geweldig programma (y) |
Citaat:
Gisteren was dat namelijk ook zo en die aflevering had ik al 2 keer gezien.. :| |
er komt iederre vrijdag een nieuwe aflevering en doordeweeks word het herhaald:)
|
Ik heb het twee keer gemist.. Jammer, want ik ken iemand die ze hulp verleent in Lloret de Mar ergens. Dhet waren trouwens die jogens die van zuid naar noord gingen.
|
De vorige aflevering zaten ze net in Barcelona, dus je hebt kans dat het nog op tv komt...
|
thnz, wilde ik ff weten
|
Wel leuk om bijvoorbeeld te kijken als ik toch zomaar zit te zappen. Niet om speciaal voor de tv te gaan zitten voor dat programma. Vind het wel grappig om te zien hoe ze hun reis doorkomen.
|
Citaat:
ja die is idd leuk ja... :D |
Dacht dat de nieuwe afleveringen van The Trip altijd vrijdag avond om 21:00 kwamen (en dan de rest van de week de herhaling) zet ik net de tv aan is het al bezig (een nieuwe dan) was dit altijd al zo?? Om 10 voor half 6 wat is dat voor tijd :confused: (maar nu schoten Steffen en Flip wel weer eens een keertje op)
|
Ik heb het gister voor het eerst gezien, was leuk! (y)
|
Heb het vandaag nog geziejn, ben helemaal verslaafd eik :D
Eg, die mensen Flip en Steffen tikken ook niet richtig: Gaan ze van da geld wiet kopen :D *wiej* K vind het echt een kwl programma.... Ma ligt ook net aan de personen die ze drin flikkeren he... Ik ga voor Flip en Steffen! Rogier en Ko zijn wel mooier ;) |
Echt een cool programma :D
|
Wanneer wordt het herhaald? Heb het gemist namelijk.
|
Ik vind het wel geinig.:)
En die keer dat ze Hasj kochten, (die jongens in die in Spanje ofzo begonnen) die shot komt dan telkens terug. "Hasjies!" :D:p |
Citaat:
Owjah en Co is inderdaad heel erg leuk :D Maar daar was ik al achter gekomen toen hij ooit presentator was bij Veronica |
vind het ook een leuk programma, kijk zo vaak mogelijk.
ook komt die beetje donkere jongen (flip??) bij mij uit de buurt, en doet regelmatug boodschappen waar ik werk,heb hem al best vaak gezien :rolleyes: ach ja, boeiend |
Co en Rogier zijn (y)!!!
Ik vind stef en flip wat kanslozer... Die andere zijn veel grappiger en origineler:d En ja, ik kijk het elke vrijdag:) |
ik vind het :cool:
|
Citaat:
en ik vind het vaak echt heel grappig. alleen die kaledonkere jongen vind ik echt ontzettend vervelend. |
Citaat:
Mocht dat wel het geval zijn dan geef ik je een (y) . weer ontopic: een paar jaar geleden was er op TMF ook zo'n programma. Het ging daar alleen om 2 mensen, namelijk een Vlaamse TMF presentator en zijn neef. Het doel was ook hetzelfde, van heel erg noord naar heel erg zuid in een korte tijd zonder geld. Ik vond die versie echt zo veel grappiger. Die belgen hadden echt humor. Jammer dat ze dat nooit hebben herhaald :( |
Citaat:
|
Ow sorry.... K wist niet hoe ik dr eigenlijk aan kwam.. K zal m wel verandere.. (dees stond namelijk nog op me comp) K wejt wel waar da kan btw... KAn toch op de southparc site of zow... mjah.. K zal hem NU verandere kej?! Srry!
|
Citaat:
|
Keje dan... dees bter?! :p
|
Citaat:
Dat team moet echt winnen! Die anderen zijn echt kneuzen: "Weet je nog dat ik zei vanochtend: hè lekker, slippers" :D GEWELDIG! |
Citaat:
Het laatste stuk was echt heel klote want daar moesten ze iemand overhalen om hun met een sneeuwscooter naar het uiterste puntje van noorwegen te brengen. Ik weet niet cker of we het over dezelfde hebben maar die 2 mensen waren idd ook wel heel erg cool (y). Maar ik vind deze gasten van MTV ook wel grappig om te zien. Best wel droog allemaal |
Citaat:
|
Wokeeej... dan weer n nieuwe..... poepoe! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
(vond ik ook niet leuk trouwens, gebeurt er niet veel) Ik ben voor Co en Rogier!!!!!! |
erg saai, elke aflevering lopen ze verveeld langs de weg met hun duim omhoog, anders een oninteressant autoritje.
*yawn* |
Citaat:
|
Heel leuk programma :D maar ik ga dr niet speciaal voor klaarzitten om te kijken.. Als ik aan het zappen ben en the trip is erop, kijk ik het wel :p
En die 4 jongens... yammie!!! :D :D urgh.. volgensmij val ik op verkeerde types :rolleyes: :p ;) ik ken de namen niet echt, maar 3 van de 4 zijn écht lekker :p http://www.showupdate.nl/inhoud/foto...mages/002a.jpg alleen de linker niet zo :p |
Citaat:
We moeten maar is een mailtje sturen naar MTV om te vragen hoe dat zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
die heet steffen of flip... :confused: de rest is gewoon yammie! :p |
Die linker is Steffen..... Dies juist wel lekker, vinnuk majh..... Flip is die met dat inimienie haar ;)
|
ontzettend goedkoop programma, het mag wel wat spectaculairderd
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |